TU20/CU8/PS 1.13 (Legacy Console Edition)

TU20/CU8/1.13
Видання

Legacy Console Edition

Тип

Повний випуск

Дата випуску

23 січня 2015 р.

TU20/CU8/1.13 — це версія, що вийшла, щоб виправити помилки на всіх платформах Legacy Console Edition.

Виправлення

  • Виправлені різні проблеми з червоним каменем.
  • Виправлений виліт гри при поломці рамки з картою.
  • Виправлений виліт гри при спробі роздавальника помістити воду або лаву, будучи заблокованим.
  • Виправлений виліт гри при установці човна на які пошкоджують поверхні.
  • Виправлено деспавн мобів з встановленими сідлами, сумками, поводками, бронею і ярликами.
  • Виправлено рецепт крафта кам'яноцегляних сходів.
  • Виправлена ​​помилка, через яку гравець міг залишитися в живих з нульовим кількістю сердець на панелі здоров'я.
  • Виправлена ​​помилка в меню «Опції хоста» в режимі «Пригоди», що приводила до неправильної налаштування опцій.
  • Виправлена ​​помилка, через яку тварини не перестають бігати після удару.
  • Виправлена ​​помилка, через яку при знищенні посаджених насіння гарбуза і дині випадає неправильна кількість насіння.
  • Селяни-бібліотекарі тепер мають невелику ймовірність виставлення іменних ярилків на продаж.
  • Додана рідкісна ймовірність появи скелетів/скелетів-висушувачів в порожнечі.
  • Відбулися зміни, так що відьми природним чином з'являються рідко, в темних місцях.
  • Виправлена ​​помилка, через яку скелет-висушувач перестає з'являтися в порожнечі, коли для складності задано легкий з Мирного.
  • Змінено поведінку при їзді в вагонетці, так що гравець повертається разом з вагонеткою.
  • Якщо опція гріферства відключено, вівці не повинні міняти брили трави, коли вони їх їдять.
  • Виправлена ​​помилка, через яку вагонетка з динамітом вибухала, незважаючи на те, що опція «TNT Explodes» було відключено.
  • Фікс на відстань падіння Noteblock, щоб вони могли бути почуті далі.
  • Виправлена ​​помилка, при якій ноги гравця не оберталися правильно під час їзди.
  • Виправлена ​​помилка, через яку вовк лікував підказку.
  • Виправлена ​​неправильна підказка, яка відображається, коли гравець тримає Lead і націлюється на агресивного моба.
  • Виправлена ​​помилка, через яку опис ефекту «Зілля слабкості» мало неправильні значення.
  • Виправлена ​​помилка, через яку кріпера зависали над підлогою.
  • Виправлена ​​помилка, через яку теги імен некоректно працювали на висушувачі, залізному големі та скелету-висушувачі.
  • Виправлені імена гравців, що не були кольорового шрифту.
  • City Texture Pack — датчик денного світла змінений, щоб більше бути схожим на сонячну панель.
  • Виправлена ​​помилка, через яку кінь не рендерувався під час їзди на ній.
  • Виправлена ​​помилка збереження передачі (Xbox 360).
  • Виправлена ​​помилка, при якій досягнення «Повернення до відправника" не розблокувалося після виконання його вимоги (Xbox One).
  • Виправлена ​​помилка, через яку досягнення «Local Brewery" не розблокувалося після виконання його вимоги. (Xbox One).
  • Виправлена ​​проблема з продуктивністю при переміщенні по великим джунглях біомов (Xbox One).
  • Виправлена ​​проблема з текстурами Halloween Texture Pack (PS3).
  • Виправлена ​​проблема з продуктивністю при переміщенні через великі біоми джунглів. (PS4).