TU18 (Legacy Console Edition)

(Перенаправлено з TU18 (консольні видання))

TU18 — це версія консольних видань, що вийшла з виправленнями.

Виправлення помилок

  • Виправлена ​​проблема зі збереженням і виходом.
  • Виправлена ​​помилка, через яку опція «Can Build and Mine» в меню параметрів хоста не працювала належним чином в творчому режимі.
  • Виправлено викидання сутностей, яке викликало мерехтіння під час їзди на вагонетках і свинях.
  • Виправлено дуже повільний цикл, коли гравці отримують чанки, відправлені по мережі, коли сервер знаходиться під високим навантаженням.
  • Покращення в алгоритмі відправки чанків по мережі.
  • Виправлено для вибуха, що завдає шкоди в незв'язаних областях карт.
  • Виправлена ​​проблема, коли користувач постійно купував смарагди у одного і того ж селянина, і гра не реєструє всі смарагди.
  • Виправлена ​​проблема рендеринга скла.
  • Виправлена ​​помилка, через яку хітбокси на факелах іноді були некоректними.
  • Виправлена ​​помилка, через яку зачаровані предмети не нищили блоки так швидко, як слід було б.
  • Виправлена ​​помилка, через яку факел з редстоуну розміщувався поряд з блокнотом, не завжди активуючи його.
  • Виправлено для мобів, все ще агресивних, поки гравець не бачимо (використовуючи зілля).
  • Виправлена ​​помилка, через яку гравці, що каталися на човнах/вагонетках, іноді були невидимі для віддалених гравців.
  • Виправлена ​​помилка, через яку карти, вміщені у фрейм предмета, залишалися порожніми для інших гравців.
  • Виправлена ​​проблема з скиданням налаштувань камери при проходженні через нижній світ або Край.