Legacy Console Edition

(Перенаправлено з LCE)
Legacy Console Edition
Legacy Console Edition.png
Платформа

Xbox 360Xbox OnePlaystation 3Playstation 4Playstation VitaWii U

Рейтинг
Дата випуску
Xbox 360
9 травня 2012 р.
4 червня 2013 р. (DVD)
Xbox One
10 вересня 2014 р.
18 листопада 2014 р. (BluRay)
PS3
17 грудня 2013 р.
14 травня 2014 р. (BluRay)
PS4
4 вересня 2014 р.
3 жовтня 2014 р. (BluRay)
PSVita
14 жовтня 2014 р.[11]
Retail
11 листопада 2014 р. (Северная Америка)
19 листопада 2014 р. (Европа)
21 листопада 2014 р. (Великобритания и Ирландия)[12]
Wii U
17 грудня 2015 р.[13]
Nintendo Switch
11 травня 2017 р.
Розмір
  • Xbox 360: 113.21 MB
  • Xbox One: 842.86 MB
  • PS3: 858 MB
  • PS4: 215 MB
  • PSVita: 157 MB
  • Wii U: 1.05 GB
  • Nintendo Switch: 524 MB
Ліцензія

Власницьке програмне забезпечення

Вихідний код

Недоступний

Посилання

Legacy Console Edition (укр. Старі консольні видання) — версії Minecraft на ігрових консолях, що розробляються 4J Studios. В даний момент доступні версії:

Консольні видання представляють нові можливості, такі як більш проста система крафта, ігрові навчальні програми та ігри на розділеному екрані (за винятком PS Vita), а також онлайн-мультиплеер до восьми гравців по мережі PSN або Xbox LIVE (потрібна участь в Xbox Live Gold). Як і у всіх іграх, оновлення безкоштовні.

3 травня 2018 року Mojang анонсувала вихід поновлення Update Aquatic для старих консольних видань, після якого припиниться вихід оновлень для всіх платформ, за винятком PlayStation 4. Видання для Xbox One і Nintendo Switch об'єднані з Bedrock Edition в зв'язку з виходом Update Aquatic.

18 грудня 2018 року 4J Stidios повідомила в своєму Twitter-акаунті про припинення підтримки Xbox 360, PlayStation 3, PlayStation Vita і Wii U, доповнивши його зображенням своїх старих консолей.[14]

Ігровий процес

Мета гри залишається такою ж самою, як і в Java Edition або Bedrock Edition, де гравці можуть створювати в пісочниці різні віртуальні структури. Немає поставлених цілей; гравець може сам встановити собі кінцеву мету.

Здебільшого, Консольні видання практично ідентичні Java Edition, але є кілька очевидних відмінностей; перша версія Xbox 360 була еквівалентом Java Edition версії Beta 1.6.6, хоча на момент випуску, вже була 1.2.5.

Відміни від Java Edition

Відмінності від Java Edition включають в себе:

  • Складність не може бути змінена під час гри, якщо відключено «Додаткові привілеї». Однак, вона може бути змінена при виборі світу.
  • Нижній світ має обмежений розмір і відстань в порівнянні зі звичайним світом співвідноситься 1:3, на відміну від 1:8 в Java Edition. Отже, Нижній світ обмежений 288x288 блоків. В Краю також використовується цей розмір.
  • Скіни можуть бути обрані лише з тих, які доступні за замовчуванням або з завантаження контенту.
  • Спавн мобів працює також, як і в Java Edition, за винятком обмеження приручення вовків або снігових големів до 16. Якщо гравець намагається приручити 17-го вовка, то він буде убитий або, якщо гравець намагається побудувати 17-го снігового голема, то блок гарбуза зникне, а блоки снігу перетворяться в сніжки. Крім того, дитинчата вовків народжуються з повним здоров'ям і досягають повноліття без участі гравця.
  • Снігові големи атакують кріперів. Рекомендується дотримуватися обережності при використанні снігових големів як охоронців вашого будинку, так як кріпери під час вибуху можуть завдати шкоди големам і вашому побудівлі.
  • Край світу є недоступним для гравців. У краю карти знаходиться море, а за ним, невидимий бар'єр, через який не можуть пройти гравець та інші моби.
  • Клямка не може бути створена шляхом об'єднання двох червоних повторювачей.
  • Край Нижнього світу зроблений з корінної породи.
  • PlayStation Vita видання має AD-HOC в оффлайн режимі, який може бути включений або вимкнений (в режимі онлайн або AD-HOC).

Досягнення

Цікаві факти

  • Компанія 4J Studios займається розробкою і портированием Minecraft на ігрові консолі, а також зробили ряд інших ігрових портів.
  • Нотч заявляв, що Xbox 360 стане єдиною консоллю, на яку буде портований Minecraft. Проте, Sony анонсувала, що пізніше будуть випущені версії на PS3, PS4 і PS Vita.
  • Не існує способу модифікувати клієнт на консольних виданнях, але клієнт можна зламати, щоб модифікувати його. Використовувати моди в даний момент не можна.

Посилання

Примітки