Старі консольні видання

(Перенаправлено з LCE)
Legacy Console Edition
Legacy Console Edition.png
Автор
Платформа
Поточні

Xbox 360Playstation 3Playstation 4Playstation VitaWii U

Припинені

Xbox One (CU56)
Nintendo Switch (Patch 16)

Написано на

C++

Розмір
  • Xbox 360: 113.21 MB
  • Xbox One: 1.29 GB
  • PS3: 90 MB
  • PS4: 225 MB
  • PSVita: 164 MB
  • Wii U: 1.45 GB
  • Nintendo Switch: 1.12 GB
Ліцензія

Пропрієтарна

Вихідний код

Недоступний

Посилання

Старі консольні видання (англ. Legacy Console Edition) — версії Minecraft на ігрових консолях, що розробляються 4J Studios. В даний момент доступні версії:

Консольні видання представляють нові можливості, такі як більш проста система крафта, ігрові навчальні програми та ігри на розділеному екрані (за винятком PS Vita), а також онлайн-мультиплеєр до восьми гравців по мережі PSN або Xbox LIVE (потрібна участь в Xbox Live Gold). Як і у всіх іграх, оновлення безкоштовні.

Ігровий процес

Знімок екрана у версії Xbox 360 Edition

Мета гри залишається такою самою, як і в версіях для PC або Pocket Edition, де гравці можуть створювати в пісочниці різні віртуальні структури. Немає поставлених цілей; гравець може сам встановити собі кінцеву мету.

Здебільшого, Консольні видання практично ідентичні PC-версії, але є кілька очевидних відмінностей; перша версія Xbox 360 була еквівалентом Beta 1.6.6 у версії для PC, хоча на момент випуску, вже була 1.2.5.

Цікавинки

  • Компанія 4J Studios займається розробкою і портируванням Minecraft на ігрові консолі, а також зробили ряд інших ігрових портів.
  • Нотч заявляв, що Xbox 360 стане єдиною консоллю, на яку буде портований Minecraft. Проте, Sony анонсувала, що пізніше будуть випущені версії на PS3, PS4 і PS Vita.
  • Не існує способу модифікувати клієнт на консольних виданнях, але клієнт можна зламати, щоб модифікувати його. Використовувати моди в даний момент не можна.

Примітки