Bountiful Update

Зображення оновлення The Bountiful Update, поширене Mojang

Bountiful Update (Щедре оновлення) — офіційна назва версії Minecraft 1.8, яке вийшло 2 вересня 2014 року. Оновлення має дві основні теми, одна з яких — додання нових функцій та можливостей для картобудівельників, а також нові особливості виживання.

Розробка 1.8 почалася через місяць після релізу 1.7.4. Було випущено 52 знімка, починаючи з 14w02a до 14w34d — це найбільше оновлення на сьогодняшний день. Під час найбільшої розробки версії в історії Minecraft — 236 дней, починаючи з 9 січня 2014 року — були випущені шість версій, щр належать 1.7. Вихід 1.8 прийшлося чекати цілих 312 днів, починаючи з моменту виходу 1.7.2 25 жовтня 2013 року — це очікування тривало на більш ніж місяць довше, чим розробка Infdev і Alpha, разом узятих.

Офіційна назва оновлення — The Bountiful Update[1] — було анонсовано 22 серпня 2014 року в блозі на сайті Mojang.

Перший пре-реліз відбулося 22 серпня 2014 року, 1.8-pre2 — 25 серпня, 1.8-pre3 — 28 серпня.

Загальне нововведення

Бцли додані нові команди, ігрові правила, статистика, NBT-теги та нові функції для команди Scoreboard. В режим виживання додані нові варіації каменю — граніт, діорит і андезит, призмарін, морський ліхтар, блоки слизу, залізні люки, флаги, стійки для броні, червоний пісковик, бар'єри, нові варіції парканів, хвірток і дверей. Також, в 1.8 додані нові моби — лусківниці Краю, вартовий і кролики. Серед нововведеннь також значаться: новий ігровий режим спостерігач, можливість налаштувати скін гравця, а також нові типи світу — налаштований і режим налагодження.

Примітки