Вміст цієї статті не є оригінальним контентом

Backpacks

Backpacks
Backpacks (Логотип).png
Для видання

Computer.svg Java Edition

Дата випуску

23 вересня 2012 р.

Остання версія

2.0.1 / 3.0.1 / 3.0.2

Сумісно з

1.7.10 / 1.10.2 / 1.12.2

Установка

Див. Установка

Вимоги

Minecraft Forge

Посилання

Backpacks — модифікація для SSP і SMP режимів гри, яка додає різні види рюкзаків і матеріали для їх крафту.

Установка

  1. Встановіть Minecraft Forge.
  2. Завантажте Backpacks.
  3. Скопіюйте файл в папку <папка гри>/mods.

Рюкзаки

Зображення Назва Розміри (слотів)
Малий рюкзак Малий рюкзак 6, 12, 18
Середній рюкзак Середній рюкзак 12, 24, 36
Великий рюкзак Великий рюкзак 18, 36, 54

Матеріали

Рюкзак будь-якого типу (малий/середній/великий) можна скрафтіть з будь-яких матеріалів. Від якості шкіри залежить розмір рюкзака. На що впливає рівень рамки — поки не вказано.

Зображення Назва Опис
Кам'яна палиця Кам'яна палиця Потрібна для створення кам'яної рамки.
Залізна палиця Залізна палиця Потрібна для створення залізної рамки.
Дерев'яна рамка Дерев'яна рамка Потрібні для створення частин рюкзака.
Кам'яна рамка Кам'яна рамка
Залізна рамка Залізна рамка
В'язана шкіра В'язана шкіра Потрібна для створення дубленої шкіри.
Дублена шкіра Дублена шкіра Потрібна для створення малого рюкзаку і частин рюкзака.
Верхня частина рюкзака Верхня частина рюкзака Потрібна для створення середнього рюкзака і великого рюкзака.
Середня частина рюкзака Середня частина рюкзака Потрібна для створення великого рюкзака.
Нижня частина рюкзака Нижня частина рюкзака Потрібна для створення середнього рюкзака і великого рюкзака.

Застаріле

Зображення Назва Опис Розмірі (слотів)
Рюкзак Краю Рюкзак Краю Переносний аналог ендер-скрині. 27
Малий рюкзак крафту Малий рюкзак крафту Має інтегровану сітку крафта. 9
Великий рюкзак крафту Великий рюкзак крафту 18

Дії над рюкзаками

Рюкзаки можна перефарбовувати, перейменовувати і розширювати. Детальніше про кожну дію дивіться нижче.

Фарбування

Фарбування рюкзаків (стара версія)

Всі рюкзаки можуть бути пофарбовані в один з 17 кольорів (включаючи вихідний). Для цього помістіть рюкзак в сітку крафта і додайте до нього барвник. Для повернення рюкзаку вихідного кольору додайте до нього відро води. Відро води залишається.

У старих версіях: всі рюкзаки, крім рюкзаку Краю і рюкзаків крафта, можуть бути пофарбовані в один з 17 кольорів (включаючи вихідний). Для повернення рюкзаку вихідного кольору додайте до нього шкіру або дублену шкіру (в залежності від розміру рюкзака). Рюкзак можна скрафтити вже пофарбованим, якщо під час створення додати барвник в центр сітки крафта.

Переименование

Любому рюкзаку, кроме рюкзака Края, можно дать название. Просто возьмите рюкзак в руки и нажмите ⇧ Лівий Shift+ПКМ.

Ношение на спине

Рюкзак на спині гравця

Любой рюкзак можно носить на спине. Для этого нужно одновременно нажать кнопку приседания (по умолчанию ⇧ Лівий Shift) и кнопку открытия рюкзака (по умолчанию B, можно сменить в настройках). В открывшемся окне есть специальный слот, куда нужно поместить рюкзак. Надетый рюкзак отображается на спине игрока и может быть открыт клавишей B.

Цікаві факти

  • У версіях модифікації 1.12.13 і більш ранніх рюкзаки можна було носити в слоті для нагрудника. Окремого слота для них не було.
  • У ранніх версіях середні рюкзаки в інвентарі творчого режиму був під назвами item.backpack.medium.name, але вони не мали текстури і не могли бути використані за призначенням.
  • Використання модифікації Smart Moving разом з Backpacks призводить до неправильного відображення 3D моделі на спині гравця: модель не повертається за камерою гравця (помітно тільки з видом від 3-ї особи). Така помилка виникає і з іншими модифікаціями, що додають броню нестандартної форми.
  • З версії 2.0.0 Backpacks отримав власну вкладку в інвентарі Творчого режиму. До цього рюкзаки зберігалися у вкладці «Різне». Матеріали для їх крафта знаходяться у вкладці «Матеріали».
  • З версії 3.0.0 Backpacks змінилася система крафта рюкзаків. Додалися рамки і їх рецепти.