Bedrock Edition

(Перенаправлено з BE)
Bedrock Edition
Mclogo.svg
Автор
Платформа
Поточні

AndroidApple TVFire OSFire TVXbox OneGear VRiOSWindows 10Windows 10 MobileNintendo Switch

Припинено
Написано на

C++[4]

Розмір
  • Android: Залежить від пристрою[5]
  • iOS: 192.2 MB[6]
  • Kindle Fire: 67.6 MB[7]
  • Windows 10 Mobile: 99.66 MB[8]
  • Windows 10: 177.69 MB[9]
  • Gear VR: 165.63 MB[10]
  • Apple TV: 207 MB[11]
  • Fire TV: 67.6 MB[12]
  • Xbox One: 210.28 MB[13]
  • Nintendo Switch: 816 MB[14]
Ліцензія

Пропрієтарне програмне забезпечення

Вихідний код

Недоступний

Посилання
Information icon.svg
Цю статтю необхідно дописати чи вдосконалити. Ви можете допомогти проекту, зробивши це.

Bedrock Edition (також відомий, як Bedrock Version, Bedrock Codebase, Bedrock Engine або просто Bedrock) — відноситься до багатоплатформового сімейства видань Minecraft розроблена компаніями Mojang AB, Microsoft Studios, 4J Studios, та SkyBox Labs.

Всі видання Bedrock використовують назву Minecraft без субтитрів. До Better Together Update вони мали різні субтитри на кожній платформі, в тому числі Pocket Edition (для усіх мобільних платформ), Windows 10 Edition, Xbox One Edition, Nintendo Switch Edition, Gear VR Edition, та Fire TV Edition. Apple TV Edition незабаром було припинено, тому вона більше не оновлювалася та вилучена із App Store на пристроях Apple TV.

Хоча всі версії Bedrock майже ідентичні, ціна варіюється в залежності від платформи. Приблизно в доларах США мобільні версії коштують $7, а версії Xbox One і TV коштують $20. Версії Windows 10 і Nintendo Switch є найдорожчими й коштують $30. Версія Windows 10 також продається в колекції Master, яка коштує $50 і включає більше DLC і Minecoins.[15] DLC, придбаний на Marketplace на одній платформі, може використовуватися на всіх інших платформах, але сама гра продається окремо на кожній платформі. Незважаючи на те, що вони є UWP-додатками, Minecraft продається як 3 окремі програми за різними цінами на Windows 10, Windows 10 Mobile і Xbox One. (Це означає, що досягнення Xbox Live не розподіляються між цими платформами, і купувати гру на одній з цих платформ не одержати гру на інших. Для кожної платформи є набори досягнень.) Як і у випадку Legacy Console Edition та Java Edition, оновлення безкоштовні.

Ігровий процес

Див. також: Унікальні функції Bedrock Edition

Примітки