2.0

Information icon.svg
Ця сторінка описує першоквітневий жарт. Ця версія не актуальна і не підлягає подальшим оновленням.
2.0
2.0.png
Перша версія

2.0

Остання версія

2.0

Платний?

ні

Офіційне зображення оновлення Minecraft 2.0

2.0 — це першоквітневий жарт, про який Mojang оголосили на своєму сайті[1]. Дана версія попередньо була поширена тільки серед знаменитих гравців. Першого квітня 2013 року вона також могла бути знайдена на assets.minecraft.net і стала доступна публиці, але пізніше доступ був закритий.

Завантаження

Dinnerbone заявив, що 2.0 — першоквітневий жарт, яка не підлягає оновлень і виправлень помилок.[2]

Оригінальні файли були викладені на assets.minecraft.net, але не були доступні публиці. Однак, ті хто встигнув їх завантажити до установки захисту на заваетаження, виклали файли і Інтернет. 5 квітня 2013 року, Sacheverell, один з керівників minecraftforum.net, виклав файли на Mediafire.[3][4]

Версії

Існують три різні варіанти Minecraft 2.0:

Версія Опис
Red Містить понадворожий режим.
Blue Містить різні нововведення, включаючи заявлені, але так і не додані в Minecraft можливості.
Purple Комбінує в себе Red і Blue версії.

Нововведення

Офіційний список нововведень: http://mojang.com/2013/04/its-finally-coming-minecraft-2-0/

Нові блоки

Назва Зображення НД Опис
Плита динаміту Etho Slab.png 160 Плита з динаміту. Як і всі плити, може бути поставлений на верхню половину блоку. В іншому нічим не відрізняється від динаміту, але при вибуху плити динаміту на гравців, що знаходяться в зоні вибуху, падає ковадло. Назва блоку − відсилання до каналу на YouTube[5] з назвою 'EthosLab'.
Потухший смолоскип Torch (Burnt-out).png 161 У версії 2.0 смолоскипы тухнуть через випадкову кількість часу. Їх можна заново запалити запальничкою.
Вугільний блок Block of Coal JE1.png 162 Вугільний блок крафтится з вугілля:

Однак при зворотному отриманні вугілля з блоків отримане вугілля не буде складуватися в стопки з іншим вугіллям, тому що він має інше значення даних: 32767 замість 0.

Пізніше вугільний блок був доданий в Minecraft 1.6.1 точно з такою ж текстурою, внаслідок зміненої.

Тоноване скло Tintglass.png 163 Скло може бути пофарбовано в будь-який колір, однак барвника вистачає на пофарбування восьми скла:

Тоноване скло було додано в Minecraft 1.7.2 під назвою «Пофарбоване скло». Спочатку, зі збірки 13w41a, воно використовувало текстури 2.0, але вже в 13w42a текстури змінені на поточне.

Нові сутності

  • Кінь — на відміну від коней, що з'Явилися в 1.6.1, ці коні мають лише дві масті: шетлендський поні (свиня) і власне кінь (корова). Кататися на цих конях слід так само, як і на свинях, відміна лише в тому, що для управління потрібна пшениця. З шетлендського поні випадає сира свинина, з коня — сира яловичина. Оскільки у них на голові мається щось схоже на блискавку, що наштовхує на думку що це просто костюми.
  • Рожевий (доброзичливий) висушувач — приманюється цукром, відновлює здоров'е усім оточуючим сутностям, саджає навколо себе квіти і траву, а також стріляє снарядами у вигляді своїх голів, діючими, як кісткове борошно. Після появи цей моб спочатку має одну голову, але, годуючи його цукром, можна збільшити їх кількість до трьох, а також розширити радіус дії «кісткового борошна». Щоб його призвати, потрібно становити блок рожевої вовни, на нього квітковий горщик, яку потрібно посадити мак.

Так само, як і зі звичайних висушувачів, з них випадає пекельна зірка. Доброзичливий висушувач вважається нежиттю, незважаючи на свою мирну поведінку, саму тому він отримує шкоду від зілля лікування і лікується від зілля шкоди, оскільки має той же ID, що і висушувач. У доброзичливого висушувача, на відміну від звичайного, немає полоси здоров'я.

  • Діамантова курка — дуже рідко з'являється замість звичайних курок. Замість яйця може відкласти діамант або лазурит, однак часовий період між відкладанням набагато довше, ніж у звичайних курок. При прояві до неї агресії, вибухає.
  • Червона лусківниця — лусківниця, пофарбована в червоний відтінок того дроту, на якому вона заспавниться. Поведінкою від звичайної лусківниці не відрізняється. Спавниться при появі помилки у схемі з червоного камню на місці цієї помилки.

Загальні нововведення

ID предметів і блоків версії 2.0.
  • Курки тепер нейтральні моби і іноді після смерті «викликають» підкріплення. Вони атакують, якщо ви на них подивитесь.[6]
  • Можна годувати вівців, свиней, коней, грибних корів, корів і курок, при цьому вони (крім курок) будуть становитися товстими. Чим більша тварина, тим більше з нього випаде дроп. Не більше, ніж після десятого раза перегодовані тварини вибухають.
  • Якщо використовувати на вівці золоте яблуко, вона почне повільно злітати вертикально вгору. Зараз це можна релазівувати, заставивши шалкера потрапити своїм знаряддям у вівцю. Також можна накласти на вівцю ефекти левітації мінімальної сили за допомогою команд консолі.
  • Блоки і сутності можуть спілкуватися за допомогою коміксних виносок: «Ouch», «You punched me!», «You mined me!», «Did I do bad?», "That hurts! :(", «You’re mean!», «Mommy?» та ін.
  • Понадворожий режим — кожні 2-5 хвилин на версіях Red і Purple на 25 секунд включається дощ, в ґрунт (а також гравця) вдарять декілька десятків блискавок, і з неба по блискавках спускається орда різних монстрів, спочатку ворожих до гравця навіть в творчості. Вона складається з іфритів, заряджених кріперів, повністю екіпірованих різної бронею скелетів, зомбі, зомбі-свинолюдей, які також озброєні діамантовими мечами. У деяких на головах можуть бути надіти блоки вовни, і деякі мають деякі ефекти, такі як «Сила» або «швидкість». Гравець на цей час отримує ефект «Сліпота» і не може бігати. Після закінчення часу з'явилені моби зникають, а дощ проходить. Заражені селяни залишаються після закінчення понадворожого режиму. Також цей режим часто запускається при спробі зрубати дерево або скрафтить що-небудь.
  • Нова опція — Super HD Graphics, знебарвлююча всі текстури, залишаючи кольору рослинності, одягненій броні, деяких предметів зі складною текстурою і деякими графічними ефектами. Включення цієї настройки не змушує гру виснути.
  • Пічі при плавці можуть перегрітися і вибухнути з силою динаміту, утворюючи величезні хмари диму. Вибух знищує навіть блоки, вкриті водою. До вибуху піч встигне виплавити від 3 до 7 предметів.
  • Смолоскипи гаснуть, перетворюючись в згаслі смолоскипи. Їх можна знову запалити запальничкою.
  • Викидачі (Dropper) перейменовані в Flopper. Вони перетворюють будь-які викинуті предмети в рибу.
  • Роздавальник замість будь-якого поставленого в нього предмета викидає сиру рибу.
  • Зомбі-свинолюди носять зачаровані таблички вместо золотых мечей.[7]

Мережева гра

До кожного випуску Minecraft 2.0 додається серверний додаток, яке налаштовується як звичайно. Особливі функції Minecraft 2.0 (включаючи надтоворожий режим) неможливо відключити. Для гри на 2.0-серверах необхідний той же випуск, що і на сервері. Наприклад, з червоним випуском можна грати тільки на серверах з червоним випуском.

Помилки

  • Тоноване скло, розміщений на будь-якій поверхні, крім повітря, має проблеми з текстурою низу.
  • Неможливо побачити ні воду крізь тоноване скло, ні тоноване скло через воду. Те ж саме відбувається з усіма не цілком прозорими, на відміну від скло, блоками, наприклад, зі льдом. Помилка виправлена у версії 1.7.2.
  • Яйця виклику грибних корів закликають звичайних корів з грибами на спині. Скоріше всього, скоєно навмисно.
  • Використання клавіші «Вибрати блок» на тонованому склі дає тільки біле тоноване скло.
  • Оскільки кінь — це корова зі зміненою текстурою, у неї до цих пір є вим'я.
  • Не існують курчат діамантових курок.
  • Залізні големи атакують рожевих висушувачів, тому що останні вважаються ворожими.
  • Ви не можете спати, поки поруч знаходяться доброзичливі висушувачі, оскільки вони вважаються ворожими.
  • Коли мандрівник Краю стоїть з відкритим ртом за тонованим склом, скло стає невидимим.
  • При годівлі курки не стають товщі, але все ж можуть вибухнути при при великої кількості годувань.
  • Одночасна присутність на карті звичайного і доброзичливого висушувачів викличе 200 %-е підвищення частоти кадрів. Mojang обіщяло, що це буде скоро виправлено, однак, це, скоріше всього, жартівливий вислів.
  • Також, оскільки Redstone bug — це усього лише лусківниця зі зміненою текстурою, вона може пірнати у блоки, але при зруйнуванні цих блоків, вона перетвориться у звичайну лусківницю.
  • Тоноване скло, Redstone bug і діамантові курки не знебарвлюються при активації Super HD Graphics.

Цікаві факти

  • В 1:00 по Гринвічем, текст сплешу на головному екрані «APRIL FOOLS!» рожевими буквами стають величезними і загороджують увесь екран.
  • Плита динаміту має великий радіус вибуху, ніж звичайний, хоча і є в 2 раза менше його.
  • Блискавка може потрапити в будь-яку сутність крізь блоки.
  • Звичайний висушувач не аиакує рожевого, оскільки вони є однією і тією ж сутністю.
  • Чим нижче складність, тим більше складний Надтоворожий режим.
  • у коді гри рожевий висушувач називається WitherHug.
  • Судячи з усього, доброзичливі висушувачі не вміють літати, на відміну від звичайних.
  • Текстури тонованого скла, діамантової курки та червоної лусківниці вбудовані у код гри, і їх неможливо знайти в папці з текстурами інших блоків і сутностей.
  • У списку нововведень сказано: «Виправлена помилка, при якому скелети могли промахнутися по своєї меті при пострілі».
  • У списку нововведень сказано, що арбалети будуть видалені з гри.
  • У списку нововведень сказано, що додано багато нових предметів для риболовлі, включаючи нову рибу, але одночасно говорилося про видалення риболовлі і про те, що, якщо у вас є риба в інвентарі, вам будуть наноситися пошкодження, щоб відбити охоту до риболовлі.
  • Вугільний блок мають перефарбовану текстуру блока красного камня.

Див. також

Примітки