19w34a

Minecraft 19w34a
19w34a.jpeg
Видання

Java Edition

Тип

Знимок

Дата випуску

22 серпня 2019

Знимок для

1.15

Завантажити

Клієнт (.json)
Сервер

Версія протоколу

550

Версія даних

2200

19w34a — перший знімок для Java Edition 1.15,[1] випущений 22 серпня 2019 року,[2] який додає бджіл і пов'язані з бджолами предмети, такі як бджолині вулики, пляшки меду і медові соти.

Нововведення

Блоки

Бджолине гніздо
  • Бджолині гнізда можна знайти в квітковому лісі, на соняшниковому рівнині і на звичайній рівнині.
  • Може містити як бджіл, так і мед.
    • Кількість меду в бджолиному гнізді збільшується в міру того, як бджоли завершують свою подорож і успішно повертаються в гніздо.
    • Гравець може збирати бджолині соти і пляшки меду з гнізда.
    • Якщо гравець зламає блок з бджолами всередині, вони стануть агресивнішими.
      • Бджоли всередині гнізда не стануть ворожими, якщо його зламати інструментом, зачарованим на «Шовковий дотик» (але бджоли, які не перебувають в гнізді, будуть).
      • Бджоли не стануть ворожими, якщо під гніздом встановлений палаюче багаття під час збору сот або меду.
  • Є блоком-сутністю і не може бути зрушене поршнем.
Бджолиний вулик
  • Може бути створений, використовуючи 6 дощок і 3 штуки сот.

Предмети

Пляшка меду
  • Відновлює 6 (Hunger.svgHunger.svgHunger.svg) одиниць голоду і 9,6 насичення.
  • Може бути використана для створення цукру.
  • Можна добути, використовуючи скляну колбу на бджолиних вуликах/гніздах із значенням honey_level, рівним 5.
Медові соти
  • Можна добути, використовуючи ножницы на бджолиному вулику/гнізді із значенням honey_level, рівним 5.
Яйце виклику

Моби

Бджоли
  • Мають 10 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svg) одиниць здоров'я.
  • Живуть групами поряд з вуликами і гніздами.
    • Якщо у бджоли немає домашнього гнізда, вона буде блукати по світу, поки не знайде його.
    • Можуть сховатися в вулику.
      • Максимальна кількість бджіл в гнізді — 3.
  • Під час нападу все бджоли з одного вулика спробують атакувати нападника.
    • Те ж саме відбувається, коли вулик або гніздо знищується.
      • Розміщення багаття під гніздом не дозволяє бджолам стати ворожими до гравця.
    • Бджолам дан тег даних  Anger (гнів), за замовчуванням рівний нулю. Коли бджолу атакують, значення тега змінюється на 700.
    • При атаці бджола отруює жертву на 10 секунд, а потім помирає через 50 — 60 секунд після атаки.
    • Під час атаки гравця їхні очі стають червоними.
  • Бджіл можна розводити, використовуючи квіти будь-якого типу, в тому числі троянду висушувача.
    • Бджоли будуть слідувати за будь-яким гравцем, що тримає квітку, як і будь-які інші моби. Але якщо гравець буде продовжувати тримати в руці квітка, бджоли почнуть приземлятися навколо нього.
  • Бджоли можуть приземлятися на квіти, і входити в «запилений» стан, коли на них з'являються бліді частки, які від них також виходять. Також вони змінюють свою текстуру.
    • Бджоли будуть намагатися запилювати троянди висушувача, незважаючи на одержуваний шкоди від висушування.
    • Під час запилення квітки бджолами буде чути шум грюкання.
    • Після переходу в «запилений» стан, бджоли повертаються в свої вулики.
    • Запилена бджола може прискорити зростання рослин, з якими вона взаємодіє.
    • Після того, як достатня кількість бджіл увійде в бджолине гніздо в «запиленому» стані, бджолине гніздо буде заповнено медом.
  • Смерть від жала бджоли виведе нове повідомлення про смерть: «<гравець> був зажалений до смерті» («<player> was stung to death»).

Ігровий процес

Частинки
  • Нові частинки: dripping_honey, falling_honey, falling_nectar, landing_honey (капаючий мед, падаючий мед, падаючий нектар і мед, що приземляється, відповідно).

Формат команд

Таблиці видобутку
  • Нова функція таблиць видобутку:
    • copy_state — копіює властивості стану з викинутого блоку в BlockStateTag в викинутий предмет.
  • Нові параметри:
    • block — джерело властивостей (id блока).
    • properties — список імен властивостей. Всі повинні бути присутніми на блоці.

Основне

Мови
Теги
  • Додані наступні теги блоків: minecraft:bee_growablesminecraft:beehivesminecraft:cropsminecraft:flowersminecraft:tall_flowers.
  • Додані наступні теги предметів: minecraft:flowersminecraft:tall_flowers.
Текстури
  • Додані текстури для воскового блоку і кристалізованого меду.
    • В даний час вони не можуть бути отримані в грі.

Зміни

Блоки

Роздавач
  • Тепер може збирати медові соти, використовуючи ножиці на вуликах і гніздах, наповнених медом.
    • Медові соти будуть кинуті на землю.
  • Тепер може збирати пляшки меду з вулика, використовуючи звичайні скляні колби.
  • Тепер може збирати колби води, використовуючи звичайні скляні колби на воді.
Компаратор
  • Можна використовувати компаратор на бджолиному вулику або гнізді, щоб отримати сигнал, потужність якого залежить від кількості меду всередині.

Основне

  • Оновлена ігрова бібліотека.

Виправлення

20 помилок виправлено
  • MC-74762 – У деяких випадках чанкі міняються місцями або скидаються.
  • MC-102267 – Деякі моби не горять на магмових блоках.
  • MC-103313 – При спавне хітбокс слимака і магмокуба зміщується на кілька секунд.
  • MC-115643 – Не чути звуків удару по блокам, якщо звуковий параметр «Дружні істоти» відключений.
  • MC-133255 – Картографи генерують карти для вже існуючих маєтків і океанічних монументів замість того, щоб генерувати недосліджені.
  • MC-142918Каменеріз не дозволяє визначити власні рецепти крафта з допомогою ⇧ Shift-кліка.
  • MC-148562Обсидіанові стовпи в Краю не генеруються належним чином.
  • MC-149231Яйце дракона робить невидимим верх текстури кактуса.
  • MC-150202 – Іноді чанкі з'являються в неправильних місцях і копіюються в інші локації.
  • MC-151354 – Неможливо перемістити сервери в списку серверів за допомогою гарячих клавіш.
  • MC-152100Пил блейзу не рухається в потрібний слот вручений стійки за допомогою ⇧ Shift-кліка.
  • MC-152172Картографічний стіл програє звук кілька разів одночасно при використанні ⇧ Shift-кліка.
  • MC-152173Ткацький станок програє звук кілька разів одночасно при використанні ⇧ Shift-кліка.
  • MC-156276⇧ Shift — клік не працює в інвентарі коні.
  • MC-156852 – При миттєвому копанні з'являються примарні блоки; повернення помилки MC-5694.
  • MC-156876 – Одна з дверей в структурі «desert_small_house_7» відкрита.
  • MC-156884 – Іноді луки мають неправильну текстуру при використанні в творчому режимі.
  • MC-156952 – Листя у дерева в селі не самознищується після руйнування стовбура.
  • MC-157136 – Поповнення запасів у селян не відстежується належним чином.
  • MC-158988 – Minecraft вилучить сотні чанкі на кожен регіон, якщо файл регіону не є кратним 4096 байт.

Примітки