Яйце монстра

Яйце монстра (Блок 97)
Cobblestone Revision 6.pngStone Revision 4.pngStone Bricks.pngCracked Stone Bricks.pngMossy Stone Bricks.pngChiseled Stone Bricks.png
Тип

Твердий блок

Прозорість

Ні

Висвітлення

Ні

Діє гравітація

Ні

Вибухостійкість

?

Міцність

0.75

Інструмент

Будь-який інструмент

Поновлюваний

N/A

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Дроп

Спавн 1 лусківниці

Перша поява

Beta 1.8-pre1

Номер

dec: 97 hex: 61 bin: 1100001

Текстовий
ідентифікатор

monster_egg

Попередження.svg

Яйце монстра (також відоме як Блок лусківниці чи Блок 97) — це блок, з якого з’являється лусківниця, якщо його розбити. Цей блок може виглядати як камінь, кругляк, кам’яна цегла, кам’яна цегла з мохом, тріснута кам’яна цегла або точена кам’яна цегла. Його можна знайти в Стронґхольді, поміж справжніх блоків. Проте цей блок легко розбивається рукою, чим його і можна виділити серед інших. При добуванні яйця шовковим дотиком гравець отримає блок, тип якого відповідав текстурі, а не саме яйце.

Головне призначення — обманути гравця. Після руйнації блоку з’явиться лусківниця, яка відразу ж і атакує його. Також, якщо гравець буде бити лусківницю мечем, луком чи зіллями шкоди, найближчі яйця монстрів розіб’ються, народивши ще більше лусківниць. Якщо яйце монстра знищити вибухом (наприклад, кріпером чи ТНТ), то лусківниці помруть не народившись. Бали досвіду при цьому не випадають. Дракон також може знищувати яйця монстрів, запобігаючи появі лусківиць. Коли лусківниця не переслідує гравця, вона біжить до найближчого каменю, кругляку чи кам’яної цегли, у якій ховається. Розбивши цей блок лусківниця з’явиться знову, з повним здоров’ям.

Яйця монстра доступні через інвентар творчого режиму, або ж клацанням правою кнопкою яйцем спавну лусківниці по каменю, кругляку чи кам’яній цеглі. Тоді блок перетвориться в яйце монстра. Спроба „засунути“ у яйце монстра ще кілька лусківниць ні до чого не призведе — друга і наступні будуть спавнитись у нормальному режимі.

Яйце монстра

Іконка Значення Опис
0 Камінь із лусківницями
1 Кругляк із лусківницями
2 Кам'яна цегла із лусківницями
3 Моховита кам'яна цегла із лусківницями
4 Тріснута кам'яна цегла із лусківницями
5 Точена кам'яна цегла із лусківницями

Історія

Java Edition Beta
1.8-pre1 Впроваджено Блок 97, разом з лусківницею.
Java Edition
1.3.1 12w17a Блок тепер називається Камінь із лусківницями, Кругляк із лусківницями, Кам'яна цегла із лусківницями відповідно до текстури.
12w21b Яйце монстра доступне в інвентарі творчого режиму.
1.4.2 12w38a Камінь із лусківницями тепер рідко генеруються в біомі Extreme Hills.
1.6.1 13w17a Якщо вдарити лусківницю мечем, луком чи зіллями шкоди, найближчі яйця монстрів не розіб’ються якщо в gamerule "mobGriefing" встановлено false.
1.7.2 13w36a Додано Кам'яну цеглу з мохом та лусківницями, Тріснуту кам'яну цеглу з лусківницями і Точену кам'яну цеглу з лусківницями.