Пісковик

(Перенаправлено з Червоний пісковик)
Пісковик
Sandstone.gif
Red Sandstone Revision 4.pngChiseled Red Sandstone Revision 4.pngSmooth Red Sandstone.png
Тип

Твердий блок

Прозорість

Нi

Висвітлення

?

Діє гравітація

Ні

Вибухостійкість

4

Міцність

0.8

Інструмент

Поновлюваний

Sandstone: Нi
Chiseled: Нi
Smooth: Нi

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Дроп

Цей же блок

Перші появи

Beta 1.2
1.2.4

Номер

dec: 24 hex: 18 bin: 11000

Текстовий
ідентифікатор

Див. Значення даних

Попередження.svg

Пісковик — це твердий блок. Його в природі можна знайти на дні піщаних стаків, і його можна виготовити, поставивши чотири блоки піску у верстаку. Таким чином виготовлення пісковика не вимагає використання верстака.

Декоративний пісковик — це вид пісковику з лицем кріпера і невеличкими вирізами. Він може бути зроблений шляхом розміщення однієї плити пісковика на іншу, отже це не потребує використання верстака, для цього ви можете використовувати крафтинг в інвентарі (Однак, плити пісковика самі будуть потребувати верстака).

Гладкий пісковик — це вид пісковику з гладкою на вигляд текстурою. Він може бути виготовлений шляхом складання чотирьох пісковиків квадратом, отож це не вимагає використання верстака, тож його можна скрафтити у своєму інвентарі.

Функції і поведінка

На відміну від піску, пісковик не вражається гравітацією, і він не впаде, якщо розміщується без підтримки блоку під ним. Як правило, він з'являється на найнижчих рівнях піщаної місцевості і підтримує пісок вище нього, але якщо озеро генерується в тому ж обсязі, він може вирізати пісковик і в результаті обсяги непідтримування пісок рухне, якщо порушений. Поява пісковику робить його досить підходящим для пустельної тематики архітектури.

Якщо гравець нереститься в пустелі у виживанні, пісковик буде легко отримати для гравця, щоб побудувати притулок. Майте на увазі, що вона вимагає чотирьох блоків піску, щоб стиснути в єдиний блок пісковику. Розміщення пісковику може бути зібране будь-яким кайлом. Головний блок пісковику вручну руйнує блок, але не падає ресурсів; він займає трохи більше часу, щоб добувати його голими руками, ніж із дерев'яним кайлом.

Пісковик може бути перероблений в плити. Оскільки плити в даний час представлені в грі, створюються за допомогою різних значень для одного типу блоків та плит з пісковику, і ведуть себе, так як би вони були зроблені з каменю. Це означає, чим довше вони в шахті — тим у них більша міцність, ніж у взірваного піщаника, з яких він був зроблений. Пісковик після вибуху в іншому випадку схожий на пісок або блок трави, і, по твердості, менш подібний на дерево або камінь.

Пісковик — це матеріал, що використовується для створення критої структури, відомої як пустельна криниця. Вона з'являється іноді в пустельному біомі. Це блоки 5x5 за розміром і містять об'єм води у вигляді 3x3 знаком плюс. Вона може бути іноді корисна для отримання води, хоча в пустелях часто існує тенденція до появи озер або оазисів.

Крафт

Інгредієнти Рецепти крафта Результат

Пісок

Пісковик

Пісковик або
Точений пісковик або
Гладкий пісковик

Гладкий пісковик

Плита з пісковику

Точений пісковик

Використання в крафті

Інгредієнти Рецепти крафта Результат

Пісковик або
Точений пісковик або
Гладкий пісковик

Гладкий пісковик

Пісковик або
Точений пісковик або
Гладкий пісковик

Плита з пісковику

Пісковик або
Точений пісковик або
Гладкий пісковик

Сходи з пісковику

Історія

Java Edition Beta
1.2 Додано пісковик.
1.3 Пісковик тепер знаходиться нижче трьох блоків природно генерованого піску.
Додана можливість виготовлення плит пісковику з пісковику.
1.8 Пісковик не зустрічається в природі, і генерується як шматки в цій версії.
1.8.1 Вирішена проблема з Beta 1.8.
Java Edition
1.2 Дві нових текстури, SandstoneGlyphs-Unused.png і 32px, були додані в terrain.png і повинні були бути б використані як декоративні варіанти пісковику, однак, ці текстури не з'являються в грі в той час.
1.2.4 ТВін додав текстур в 1,2 були змінені, і блоки, які використовують їх насправді були реалізовані[1]
12w19a Окремі назви (Декоративний пісковик і Гладкий пісковик) були даними варіантами пісковику. До цього оновлення, оброблений пісковик часто називають ієрогліфічним або декоративним пісковиком.
12w21a Додано пустельні храми, які використовують всі три варіанти пісковику як будівельні матеріали.
Додано сходи з пісковику.
12w21b Додано крафт сходів з пісковику.

Цікаві факти

  • Починаючи з версії 1.2.4, як гладкий, так і декоративний пісковики пісковик може бути використаний тим же чином, як пісковик, включаючи створення гладкого пісковику, або плити для декоративного пісковику. Слід зазначити, що неможливо перетворити будь-який з цих блоків назад в нормальний пісковик, але дві плити можуть бути використані для досягнення того ж виду.
  • Пісковик є єдиним блоком, який використовує тільки себе в якості матеріалу для створення варіанта себе.
  • Пісковик є одним з найбільш слабких блоків, які не можуть бути зібрані вручну, а також сніжних блоків і пекельного каменю.

Посилання

Дивіться також