Червона пилюка

Червона пилюка
Redstone Dust.png
Тип

Матеріали

Поновлюваний

Так

Складається

Так (64)

Перша поява

Alpha 1.0.1

Номер

dec: 331 hex: 14B bin: 101001011

Текстовий
ідентифікатор

redstone

Червона пилюка, Пил редстоуну (англ. Redstone Dust) або Редстоун (англ. Redstone) використовується як інгредієнт у крафті і як інгредієнт у зіллєварінні, і може бути розміщений на землю як провід редстоуну – плоский прозорий блок що може передавати редстоун-потужність (що є основним елементом більшості редстоун схем).

Отримання

Червону пилюку можна отримати за допомогою:

Копання
З одної руди редстоуну може випасти 4-5 редстоуну, якщо їх добути залізним кайлом чи кращим. Максимум можна можна отримати 8 червоної пилюки з кайлом зачарованим на вдача.
Торгівля
Існує ймовірність, що селянин-священник запропонує вам червону пилюку в обмін на смарагди.
Відьми
З одної відьми випадає від 0 до 6 червоної пилюки, навіть якщо вона була вбита не гравцем. В середньому з відьми випадає 0.43 червоної пилюки тому, що з відьми також можуть випасти багато інших предметів.
Храми в джунглях
15 блоків проводу редстоуну натурально генерується в Храмах в джунглях під час генерації світу з увімкненою опцією генерація структур.
Крафт
9 червоної пилюки може бути скрафчено з блоків редстоуну.
Інгредієнти Процес Результат
Блок редстоуну

9
Червона пилюка

Виплавка
Виплавка руди редстоуну це дуже неефективний спосіб отримання редстоуну. Блок руди редстоуну можна отримати кайлом з зачаруванням шовковий дотик, та плавка руди червоної пилюки дає тільки одну червону пилюку, в той час як просто розмістити і добути блок руди іншим кайлом дасть мінімум 4 штуки червоної пилюки.
Інгредієнти Процес Результат
Руда редстоуну

Червона пилюка

Використання

Червона пилюка використовуються як інгредієнт у крафті І як інгредієнт у зіллєварінні, І може бути розміщений на землю як провід редстоуну.

Як інгредієнт у крафті

Інгредієнти Процес Результат
Червона пилюка

Блок редстоуну
Червона пилюка,
Золотий зливок

Годинник
Червона пилюка,
Залізний зливок

Компас
Червона пилюка,
Залізний зливок,
Кам'яна натискна
плита
Детекторні рейки
Червона пилюка,
Кругляк,
Лук

Роздавач
Червона пилюка,
Кругляк

Викидач
Червона пилюка,
будь які Дошки

Нотний блок
Червона пилюка,
Кругляк,
будь які Дошки,
Залізний зливок

Поршень
Червона пилюка,
Золотий зливок,
Палиця
Електризовані рейки
Червона пилюка,
Світлокамінь

Лампа
Червона пилюка,
Камінь,
Факел з редстоуну

Редстоуновий повторювач
Червона пилюка,
Палиця

Факел з редстоуну

Як інгредієнт у зіллєварінні

Назва Інгредієнти Процес
Mundane Potion Redstone +
Незграбне зілля

Redstone

Mundane Potion
Increased Duration Redstone +
Незграбне зілля

Redstone

Reverted to Level I Redstone +
Potion of Regeneration II or
Potion of Poison II or
Potion of Strength II or
Potion of Swiftness II or
Potion of Healing II or
Potion of Harming II

Redstone

Reverted to Level I Redstone +
Potion of Leaping II

Redstone

Провід редстоуну

Редстоун
Redstone Wire.pngRedstone Wire (Active).png
Тип

Твердий блок

Прозорість

Так

Висвітлення

Ні

Діє гравітація

Ні

Вибухостійкість

0

Міцність

?

Інструмент

Будь-який інструмент

Поновлюваний

Так

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Дроп

1 Redstone

Перша поява

Alpha 1.0.1

Значення даних

dec: 55 hex: 37 bin: 110111

Текстовий
ідентифікатор

redstone_wire

При розміщені редстоуну в світі Minecraft, створюється блок "Редстоун пил". Редстоун пил може бути важливою частиною редстоун схем (Структур, які побудовані з компонентів редстоуну для виконання певних завдань).

Редстоун пил може бути розміщено тільки на непрозорих блоках, а також на світлокамені, перевернутих плитах і сходах, і на воронках.

Редстоун пил може передавати "Редстоун потужність" на 15 блоків і може "зарядити" сусідні непрозрі блоки.

Конфігурація

Редстоун пил може налаштовуватися (змінювати свій вигляд) в залежності від інших редстоун-компонентів (факели, кнопки, важелі, повторювачі, компаратори, інші блоки редстоун пилу т.д.). Редстоун пил також може бути налаштований на сусідній блок редстоун пилу, навіть якщо він розміщений на блок вище/нижче. Цікаво, що якщо розмітити редстоун пил на неповний блок (плита, сходи, світлокамінь, воронка) то він не зможе "з'єднатися" з блоком редстоун пилу, що розміщений на блок нижче, цю властивість можна використовувати для уникнення зворотного зв'язку. Перевага такого способу перед повторювачем в тому, що він не створює додаткової затримки, і в деяких випадках більш дешевий. Редстоун може налаштовуватися одразу на декілька сусідніх блоків в залежності від кількості редстоун-компонентів поруч.

Редстоун-пил не налаштовуються автоматично до сусідніх блоків, і компонентів механізмів (поршні, двері, лампи і т.д.). Якщо вам це потрібно то ви можете направити їх вручну (зазвичай це робиться додаванням додаткових блоків редстоун пилу чи редстоунових повторювачів).

When redstone dust is reconfigured after placement (for example, by the player placing a redstone component next to it or by a piston pushing blocks around it) it will not update other redstone components around it of the change unless that reconfiguration also includes a change in power level or another component provides an update. This can create situations where a mechanism component remains activated when it shouldn't, or vice versa, until it receives an update from something else – a "feature" of redstone dust that can be exploited to create a kind of block update detector.

Редстоун сигнал

Редстоун може передавати Редстоун сигнал (чи просто сигнал, для стислості), який може бути використаний для роботи компонентів механізмів (поршні, двері, лампи, і т.д.). Непрозорість (і відповідно прозорість) блоків під редстоун пилом і між двома кусочками редстоун пилу, що з'єднані по діагоналі може бути важливим. Більшість будівельних блоків непрозорі. Корисними прозорими блоками (тими, на які можна розмістити редстоун пил) є світлокамінь, перевернуті плити і сходи, і воронки. На скло, і на більшість інших непрозорих блоків не можна розмістити редстоун пил, але вони все ще можуть можуть використовуватись в схемах.

Редстоун пил можна "зарядити" багатьма способами:

  • З сусідньго компонента редстоуну (факел редстоуну, важіль, і т.д.) чи сильно зарядженого блоку (в тому числі вище і нижче).
  • З виходу повторювача чи компаратора.
З різних причин кожен сигнал не може спуститися вниз.
  • З сусіднього кусочка редстоун пилу. Зарядити редстоун пил можна як зверху так і знизу, та з наступними обмеженнями:
    • Редстоун пил може зарядитися від іншого редстоуну, що на один рівень нижче, або якщо на непрозорому блоці на один рівень вище. Прозорий блок не може передавати сигнал вниз.
    • Блок над нижнім кусочком редстоуну, якщо він з'єднаний з іншим кусочком редстоуну, що розміщений на рівень вище повинен бути повітрям (нічого) чи прозорим блоком. У іншому випадку зв'язок перерветься.

"Рівень сигналу" може приймати значення від 0 до 15. Більшість компонентів редстоуну наділяють редстоун пил рівнем сигналу 15, та деякі (датчик денного світла, скриня пастка, вагова натискна плита) можуть створювати більш низький рівень сигналу. Редстоунові повторювачі завжди видають на виході сигнал 15 рівня (якщо на вході є сигнал), а редстоунові компаратори можуть видавати біль низькі рівні сигналу.

15
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0
Редстоун пил може передавати сигнал на 15 блоків.

Рівень сигналу зменшується на 1 з кожним блоком редстоун пилу, що з'єднані між собою (тобто якщо біля факелу редстоуну поставити 16 кусочків редстоун пилу підряд, то перший кусочок редстоун пилу отримає рівень сигналу 15, другий - 14, третій - 13... п'ятнадцятий - 1, а шістнадцятий не отримає сигналу взагалі і не зможе активувати механізми). Щоб передати сигнал далі потрібно якось зміцнити сигнал. Зазвичай це роблять за допомогою повторювачів.

Powered redstone dust will activate adjacent mechanism components (pistons, doors, redstone lamps, etc.) with different results depending on the mechanism – but only if the redstone dust is configured to point at it (or is a directionless dot).

Powered redstone dust on top of, or pointing at, an opaque block (or configured as a directionless dot next to such a block) will "weakly"-power the block (a component such as a switch, redstone torch, or repeater would "strongly" power the block). A weakly-powered block will not power other adjacent redstone dust, but will still power redstone repeaters and comparators and activate adjacent mechanism components. Transparent blocks (other than redstone dust itself) cannot be powered.

When redstone dust is unpowered, it will appear dark red. When powered, it will turn bright red at power level 15, fading to darker shades the lower the power gets (but always brighter than unpowered redstone dust). Powered redstone dust also emits animated sparkles of the same color (if the user's Particles setting is not set to Minimal).

Перетворення в обсидіан

До версії 14w25a (1.8), коли лава тече по редстоун пилу поруч з водою чи текучою водою, редстоун пил перетворюється в обсидіан. Цей безкінечний обсидіан по суті глюк, та розробник не виправляв його протягом багатьох версій Minecraft.

Історія

Java Edition Alpha
1.0.1 Додано "Пил червоної руди" (предмет) і редстоун пил (блок)
1.0.2_01 Редстоун пил тепер не підключається через тверді блоки по діагоналі вниз
1.0.4 Перейменовано на "Редстоун".
Java Edition Beta
1.3 Чим далі редстоун пил від джерела енергії тим темнішим він стає.
1.5 Редстоун пил може бути розміщено на снігу.
1.6.6 Змінено матеріал світлокаменю з "скло" на "камінь", що дозволило розміщати редстоун пил на нього.
1.7 Redstone dust now will connect to a repeater without the dust being explicitly pointed at it.
Крім вогню редстоун тепер єдиний спосіб активувати динаміт.
1.7.3 Pistons connected to the end of a piston transistor via redstone are now properly closed when the power goes out.
Java Edition
1.0.0 Beta 1.9-pre1 Снігопад тепер може знищувати редстоун пил.
1.0.0-RC1 Змінено вигляд одиночного редстоун пилу з "+" на "•".
1.1 Хвіртку тепер можна відкривати за допомогою редстоун пилу.
1.3.1 12w21a Редстоун тепер можна отримати за допомогою торгівлі.
12w25a Редстоун пил тепер можна розмістити на верхній частині перевернутих плит і сходів.
1.4.2 12w38a Додано відьми. З них інколи випадає редстоун.
1.5 13w01a Редстоун використовується у крафті Блоку редстоуну і викидача.
1.8 14w25a Глюк "Безкінечний обсидіан" (дозволяв перетворювати Редстоун в обсидіан) виправляється в ході реалізації нового формату блоку метаданих
Pocket Edition Alpha
0.8.0 build 2 Редстоун тепер випадає при видобутку руди редстоуну.
Legacy Console Edition
TU1 Додано редстоун.
TU3 Redstone dust now will connect to a repeater without the dust being explicitly pointed at it.

Цікавинки

  • Форму редстоуну використовують також пил світлокаменю, порох і цукор. Жовті і блакитні барвники також використовують цю форму, та з додатковими частинами, що накладені на неї.
  • Електронні та магнітні властивості Редстоун пилу може натякати на мідь, яка є червонувато-оранжевий колір і використовується в генераторах, електромагнітів, електродвигунів, котушок та проводів; або, менш імовірно, двох реальних форм залізної руди під назвою гематиту і магнетиту, який червонувато-коричневий і чорний колір, відповідно, і обидва мають властивості, які дозволяють використання в системах магнітної даних і для примітивних магнітів.
  • Programmable tiles were originally supposed to be added in an expansion pack called Dungeons and Levers after the release.
  • Mojang was originally going to add gears to Minecraft instead of redstone, but then decided against it.
  • If you were to hack your inventory to give yourself redstone dust, it will look gray in the inventory. This is because it is gray in the texture so it can be colored according to its power level.
  • The redstone texture, when in the farlands, looks stretched and is very glitchy, especially when the redstone is connecting to another redstone line that is higher or lower than this one.
  • Unlike other minerals, redstone is the only mineral which is totally fictional (Nether Quartz still has the name "quartz").
  • On Pocket Edition you cannot place redstone dust on the ground. It is currently only used as a crafting recipe.
  • Redstone's function was revealed before its name, which was a subject of speculation. The former fan nicknames Red Stuff, Electrum and Cuprite now redirect to it on this wiki; however, the only known comment on a possible nickname by an official source was Notch's "I'm not naming it Aspergite, you clever trolls you!"

Галерея