Цегляний блок

Цегляний блок
Bricks.png
Тип

Твердий блок

Прозорість

Ні

Висвітлення

Ні

Діє гравітація

Ні

Вибухостійкість

30

Міцність

2

Інструмент

Поновлюваний

Ні

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Дроп

Цей же блок

Перші появи

Classic 0.26 Survival Test
Alpha 1.0.11

Номер

dec: 45 hex: 2D bin: 101101

Текстовий
ідентифікатор

Java Edition:
bricks
Bedrock Edition:
brick_block

Попередження.svg

Цегляний блок (англ. Bricks) — це декоративний і будівельний блок, який не генерується, а добути його можна лише в процесі майстрування.В основному використовується для побудови красивих будинків та веж. Оскільки цегла негорюча, то використовується для побудови камінів та стін. Змайструвати блок можна, виплавивши глину в печі на цеглу, а потім склавши у верстаку в квадрат 2x2. Цегла є дуже міцним блоком і добре протистоїть вибухам. Може бути розбита лише киркою, якщо розбити її рукою, то ресурс назад не випвде. Щоб отримати цеглу, для початку слід скласти 4 кульки глини в блок, після чого, їх можна переплавити в цеглу. Її можна скласти в блок.

Майстрування

Інгредієнти Рецепти крафта

Цегла

Список майструваннь з цеглою

Цегла використовуються для майстрування сходів і плит.

Інгредієнти Рецепти крафта Результат

Цегляний блок

Цегляна плита

Цегляний блок

Цегляні сходи

Використання

Деякі гравці використовують цеглу для створення захисних споруд, оскільки цегла має високий опір вибухам (30), а також має гарний вигляд. Багато гравців вважають,що цеглу слід використовувати для побудови камінів.

Історія

  • Спочатку цегла мала яскраво-червону текстуру. 30px Після виходу Альфи вона змінила свій вигляд таким чином: 30px У версії 1.7 цегла знову змінила вигляд, на наступний Bricks.png.

  • В Infdev версії, цегла була дуже рідкісним ресурсом. який міг згенеруватися в піраміду. Переглянувши це відео, це відео, а також це відео можна побачити одну з таких пірамід, та її дослідження. Піраміди не мали в середині приміщень, і складалися повністю з цегли. В більш пізніх версіях піраміди зникли.

Загальне

Проблеми

Питання, що стосуються «Цегляний блок», ведуться в сховищі звітів про помилки. Повідомте про проблеми там.

Див. також