Формати файлів

Information icon.svg
Цю статтю необхідно дописати чи вдосконалити. Ви можете допомогти проекту, зробивши це.

Формати файлів — всі дозволи файлів, що використовуються в грі Minecraft (без урахування модів) і підтримувані в ній.

ПК-версія

Аудіоформати

  • MUS (Musical file) — музика більшості платівок Minecraft (крім «cat» і «13»).
  • OGG (Ogg Vorbis, від слова to ogg  — робити що-небудь насильно, ймовірно, не замислюючись про наслідки[1]) — основна частина звуків і музики Minecraft.

Графічні формати

  • PNG (Portable Network Graphics) —в ньому зберігаються майже всі спрайти і текстури, в ньому зберігаються скріншоти гри (зробити скріншот — F2).
  • TGA (Truevision TGA) — з Beta 1.2 по натисканню ⇧ Лівий Shift + F2 скріншоти зберігалися у вигляді величезного TGA-файлу з високою роздільною здатністю (обидві сторони по кілька тисяч пікселів, що набагато більше, ніж розмір HD екрану — тобто один піксель екрану записувався як квадрат з понад 100 пікселів зображення з одним кольором) і вагою приблизно 1.8 ГБ. Найчастіше це викликало крах гри через нестачу оперативної пам'яті. Оскільки потреба в таких скріншотах була до того ж маленькою, функція була прибрана в Beta 1.5, і з тих пір скріншоти зберігаються тільки в PNG.

Формати даних

  • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 — логи серверів.
  • DAT (не плутати з аудіоформатом DAT!) — формат деяких файлів налаштувань (прикладом є Villages.dat), в яких зберігається інформація про генерацію і опис деяких об'єктів.

Інше

  • GZ (Gzip, скорочення від GNU Zip) — формат архіву файлів, аналог ZIP (причому обидва формати непатентовані і вільні). У ньому зберігаються логи гри в папці. /logs.
  • INI (Initialization file) — файл ініціалізації для деяких налаштувань гри.
  • JAR (Java archive) — формат архіву файлів Java, за властивостями аналогічний ZIP, але використовується для частини програми мови Java. Використовується для більшості ресурсів (зокрема, спрайтів) гри.
  • EXE (Executable) — виконуваний командний файл гри, що змушує її завантажуватися. Також використовується в файлі, видаляти гру з диска і оперативної пам'яті разом з усіма супутніми даними.
  • TXT (Text file)— базовий тестовий формат, використовується для деяких опцій і налаштувань гри.

Кишенькове видання (Android)

  • DAT
  • LDB
  • LOG
  • OLD
  • TXT

Примітки