Фонова музика

Темна печера: тут найчастіше чуються фонові звуки.

Фонова музика або звуки (від англ. Ambience) в термінології гри — це музика, програє, коли гравець знаходиться в безпосередній близькості від печер або всередині них.

Виникнути фонові звуки можуть в будь-який час, в будь-якому вимірі, в будь-якому вільному від блоків просторі, при рівні освітлення нижче 8. Звуки можна почути, перебуваючи в 10-20 блоках від джерела звуків в будь-якому напрямку, при цьому точка-джерело може бути в безпосередньої видимості гравця. Також умови для відтворення звуків можна відтворити, іншими словами, визначення допустимих точок-джерел фонових звуків ґрунтується на поточній, а не початкової, геометрії світу.

Звуки

Фонові звуки можна знайти по шляху .minecraft/assets/virtual/legacy/sounds/ambient/cave. У самій грі тон звуку може змінюватися в деяких межах.

Печера 1
Печера 2
Печера 3
Печера 4
Печера 5
Печера 6
Печера 7
Печера 8
Печера 9
Печера 10
Печера 11
Печера 12
Печера 13
Печера 14
Печера 15
Печера 16
Печера 17
Печера 18
Печера 19

Історія

Java Edition Alpha
1.0.3 Додані фонові звуки. Вони створені C418.
Офіційне видання
1.2.1 12w07a Новий формат карт, Anvil, допускає програвання фонових звуків в багатокористувацької грі. Тепер фонові звуки можуть доноситися з простору менше куба 3×3×3.
1.8 Фонова музика не грає при вході в Край або Нижній світ.
1.9 Додано 1 фоновий звук (тепер їх 14).
1.10 Додано 2 фонових звуків (тепер їх 16).
1.13 Доданий 1 фоновий звук (тепер їх 19).

Цікаві факти

  • Всупереч поширеним переконанням, фонові звуки не є індикатором близькості скарбниць, моб ів або цінної руди, хоча проходження за цими звуками і може привести гравця до них побічно, так як фонові звуки лунають з неосвітлених печер.
  • Фонові звуки були створені C418, хто також написав музику для Minecraft.
  • Фонові звуки можуть програватися в будь-якому вимірі, включаючи Нижній світ і Край.
  • Фонові звуки відомі тим, що вони лякають людей, так як вони звучать досить хвилююче або моторошно.

Помилки

Питання, що стосуються «Фонова музика», ведуться в сховищі звітів про помилки. Повідомте про проблеми там.

Див. також