Ферма снігу

З допомогою снігових големів можна створити ферму снігу, де буде вироблятися безкінечна кількість сніжків. Дане керівництво розповість вам про це.

Для цього вам знадобиться гарбуз і 8 сніжків.

Схема будування снігового голема.

Інструкція

Спочатку потрібно створити снігового голема.

  1. По-перше, вам потрібно знайти підходящий біом. Пам'ятайте, що в пустелях і в Нижньому світі вони вмирають від спеки, а в рівнинах, болотах, пляжах, грибних біомах, вони не залишають снігові стежки. Якщо ви хочете, то можете спробувати сід світу 404. Якщо ви застрягли в поганому біомі, ви можете створити платформу над річкою. Для визначення біома річки натисніть F3.
  2. Зообіть отвір 1×1 та в глибину 2 блока. Там буде ваш сніговий голем. Викопайте східці або поставте драбини, щоб можна було бачити снігового голема, і копати під ним сніг, при цьому він вибратися не зможе. Якщо ви побудували платформу для ферми, спробуйте окружити місце, на якому буде створений голем парканами і поставте ворота, щоб пройти через загорожу. В будь-якому випадку, ви повинні мати булижник в якості підлоги або другий твердий блок, який важко викопати лопатою. Також неможна використовувати неповні блоки.

    Альтернативний варіант: окружіть голову голема блоками. Переконайтеся, що ви взмозі копати сніг.
  3. Створіть 2 снігових блока шляхом розміщення в сітці крафту свого інвентаря 4 сніжка. Поставте ці блоки один на одний в ямі або всередині загорожі. Переконайтеся, щл сніговий голем не зможе вийти і поставте ще один блок над ямою. Это попередить голема від стрибків, а також його захищає від дощу.
  4. И, наконец, положите тыквы (также можно светильник Джека) поверх снежных блоков. Когда голем заспаунится, его высота уменьшится до 2 блоков.
  5. Под снежным големом появится снег (с 1.5, это не работает в пустыне, экстремальных горах или в больших холмах). Заметьте, что если копать снег под ним, снег мгновенно появляется снова. Вы можете просто удерживать левую кнопку мыши и непрерывно копать снежки. Автоматизировать процесс можно с помощью поршня и генератора импульсов, для этого закройте голема в «саркофаг» из блоков (закрывать надо и сверху тоже), после чего на уровне ног проделайте два отверстия в 1 блок (один для поршня, со второго забирать снег). Генератор импульсов можно сделать в виде «кольца» из рельс, одного блока нажимных рельс, и блока электрических рельс (для разгона вагонетки), учтите, что «кольцо» должно быть минимум из 8 блоков, иначе сигнал редстоуна будет непрерывным. Также не забудьте поставить воронку под снежным големом, иначе куда все снежки будут попадать?
  6. Продолжайте делать это, и вы будете иметь неограниченный запас снежков (пока ваша лопата не сломается). Снежки можно использовать в качестве снаряда или ингредиента для крафта снежных блоков. (Есть небольшая ошибка, в котором если копать в нужном углу, ваша лопата будет копать значительно быстрее и, таким образом, можно добыть огромное количество снежков).