Ферма слимаків

Ферма слимаків

Ферма слимаківмобоферма, призначена для розведення слимаків, з метою видобутку слизу.

Виявлення слимаків

До версії 12w40a

Слимаки спавняться тільки в певних випадкових чанках карти. Розташування цих чанкі залежить від зерна світу, в версії 1.2.5 його можна дізнатися, натиснувши F3 і подивившись значення після /seed. У наступних версіях потрібно прописати в чаті / seed.

Існують два способи виявити заповітних мобів: чітерскіх і чесний. Почнемо з чітерскіх, він дає уявлення про механіку гри і сам факт знання про нього (навіть якщо їм не користуватися) полегшує поводження з чесним способом.

Виявлення за допомогою сайту

Minecraft Slime Finder

Зайдіть на http://mcslimes.appspot.com і введіть зерно (або завантажте файл level.dat з папки зі світом) і область пошуку. Задати область пошуку можна двома способами: або вказати координати двох точок — протилежних кутів прямокутника, всередині якого буде вестися пошук, або вказати тільки точку центру і радіус (в клітинах), в якому буде вестися пошук.

Найпростіше ввести свої координати (які можна дізнатися за допомогою кнопки F3 під час гри) і радіус пошуку від 16 до 64 клітин (щоб було не дуже далеко). При натисканні кнопки виведеться сітка з білих і зелених квадратів. У чанків, позначеним зеленим, і будуть спавниться слимаки.

Зверніть увагу, що вводяться координати X і Z, а не X і Y.

Чесний спосіб виявлення

Чесне виявлення слимаків складається з обшукування печер і особливо каньйонів. Слимаки люблять світло і глибину, тому в відкритих каньйонах є шанс почути шльопання великих особин. Відзначте місце затримання слимака табличкою і ретельно висвітліть все навколо, щоб уникнути спавну конкуруючих мобів (кріперів, скелетів, павуків), які можуть «перетягнути на себе» ліміт спавну. Навідуйтеся туди через деякий час, і ви незабаром виявите поблизу ще одного слимака, який допоможе уточнити, де саме проходить межа їх ареалу.

Глибинні слимаки також відшукуються по характерному звуку. Пробиваючи горизонтальні штреки над корінною породою в пошуках діамантів, часто можна почути слимака в печері над собою. Пробийте вихід в цю печеру і відзначайте точку упіймання слимака аналогічно каньйону. Пам'ятайте, що основне джерело світла на глибині — лава, так що слимак, швидше за все, пріпригал в точку зустрічі з ним від найближчого лавопада — будьте обережні.

Також можна просто відшукати спавн слимаків ось таким способом:

  1. Копаємо до корінної породи.
  2. Викопуємо кімнату приблизно 8×8 блоків і висвітлюємо її.
  3. Чекаємо появи слимаків.

Якщо слимаки не з'явились, копаємо прохід завдовжки в ~8 блоків і роєм наступну кімнату. Таким чином можна перевірити безліч чанкі (F3 + G допоможе — включає кордону чанкі).

Споруда ферми

Знайшовши чанк на якому спавняться слимаки, розгортається будівельну діяльність: будуйте кілька поверхів від рівня корінної породи до 39 метрів альтітуди, висотою в 3-4 блоку з підлогою висотою в 1-2 блоку (1, якщо вас цікавлять лише слимаки і 2, якщо ви готові терпіти там ще й кріперів, які можуть при необережному поводженні зробити в одинарному підлозі занадто велику пробоїну). Далі яскраво висвітліть всі поверхи для виключення спавну інших мобів і переміщайтеся з поверху на поверх. Слимаки будуть спавнитись там, де ви їх не бачите, і, поки ви будете добувати одного, на іншому поверсі, ймовірно, з'являться свіжі слимаки. Така споруда може сягати вниз до самої корінний породи, якщо у вас вистачить терпіння зробити стільки поверхів. Так, як слимаки спавняться тільки в певних чанків, слід робити кімнату рівно по ньому; визначити межі чанка можна, натиснувши клавішу F3 і подивитися дані координат з буквою c, числа в дужках повинні бути від 0 до 15.

Оскільки слимаки не мають дистанційної атаки, ферму можна автоматизувати, встановивши сніговиків за захисною смугою. Щільний вогонь сніжок спіхнёт слимаків в виконану вздовж протилежної стіни яму, аж до першого поверху, де їх чекає гравець і, можливо, топілка. Вода винесе слиз і малих слимаків до гравця. Потенційно в отвір 1х1 можуть пролізти і середні слимаки, здатні до атаки, але необхідне для цього час набагато більше часу умертвіння слимака в воді.

Ферма лавових кубів має подібний пристрій, за винятком більш складних механізмів збору та умертвіння і тієї обставини, що в Нижньому Світі поверхи доводиться швидше вибудовувати, ніж видовбувати.

Імовірність спавна слимаків (в%) в залежності від висоти приміщення
Розмір слимака Висота кімнати (в блоках)
2 3 4 5
Великий 0 50 60 70
Середній 70 30 25 20
Малий 30 20 15 10

З версії 12w40a

Також з версії 12w40a слимаки можуть спавниться на болотах вночі. Для побудови ферми потрібно:

  1. У біоме боліт обнести стіною обрану ділянку землі (чим більше, тим краще).
  2. Якщо потрібно, спорудити механізми для автоматичного умертвіння (ями з водою і плином для дропа відмінно підійдуть, головне — вибудувати стелю над водою, щоб слимаки не могли спливти і задихалися).

Як ферма досвіду

Також, ферма слимаків може бути легким джерелом досвіду. З одного великого слимака Ви можете отримати від 9 до 28 очок досвіду. Але ж як відомо, якщо провести поруч з фермою досить невеликий проміжок часу (найчастіше це 20-40 хвилин), на ній може заспавнени (в залежності від розмірів) від 1 до 6 великих слимаків, і, відповідно близько 5 маленьких і середніх. Таким чином, ми маємо в середньому 3-6 рівнів піднятих тільки на слимаків. Однак, такий спосіб змусить гравця витратити кам'яний меч, щоб очистити ферму від зелених стрибаючих істот.