Темний ліс

Темний ліс (англ. Dark Forest) — помірний біом, що складається з безлічі темних дубів і розташований поруч з іншими помірними лісами. В Minecraft є два види темного лісу.

Опис

У темному лісі ростуть унікальні дуби з товстим стволом і густою кроною. Вони щільно розташовані один до одного і захищають поверхню від сонця, через що під ними завжди темно і з'являються противники. Крім того, в цьому біомі є звичайні дуби і рідше берези; ще тут знаходяться величезні червоні і коричневі гриби — червоні зустрічаються частіше коричневих. Як і в звичайному лісі, в темному ростуть конвалії, а троянди простягали, півонії, бузку, кульбаби і маки. Грибниця, листя і трава, розташовані в цьому біомі, мають темний і яскраво-зелений колір.

У темному лісі генеруються лавові озера, які можуть підпалити дерева біля себе — таким чином, пожежа може охопити більшу частину темного лісу. Тут дуже рідко можна знайти унікальні лісові особняки — величезні споруди, які мають 2-3 поверху і безліч кімнат з цінними предметами. У лісових особняках мешкають унікальні противники: заклинач, поборники, досаждач і розбійники.

У темному лісі важче виживати, ніж в інших лісах, оскільки в ньому постійно темно і в будь-який час доби живуть вороги. У цьому биоме легко заблукати, якщо гравець не позначає свій маршрут: наприклад, факелами. Ще тут складно побудувати житло через дерев, але гравець може підпалити їх запальничкою, щоб розчистити місце. Незважаючи на ці мінуси, в темному лісі багато деревини і генеруються лісові особняки. Щоб дослідити лісової особняк, гравцеві потрібно ретельно підготувати спорядження — в цих спорудах мешкає безліч небезпечних супротивників. Темний ліс зазвичай розташований біля інших лісів і має плоский рельєф з безліччю пагорбів. Також в цьому біомі можуть бути рівнини і водойми.

Види

Крім звичайного темного лісу, в Minecraft ще є горбистий — він відрізняється гірським рельєфом. Через те, що в ньому нерівна поверхня, дерева рідше розташовуються щільно один до одного — горбистий темний ліс слабкіше захищений від сонця і в ньому менше супротивників. У цьому биоме не генеруються рівнини.

Вид Температура Рідкість Споруди Блоки
Горбистий темний ліс 0.7 Рідкий Не відрізняються Не відрізняються

ID біомів

Біом Текстовий ID в JE Текстовий ID в BE Номер
Темний ліс dark_forest dark_forest_hills 29
Горбистий темний ліс birch_forest_hills roofed_forest_mutated 157

Досягнення

Advancement-fancy-raw.pngЧас пригодДосліди кожен біомСолодких снівВідвідайте всі ці 42 біома.adventure/adventuring_time

Історія

Java Edition
1.7.213w36aДодані нові біоми, в тому числі всі види критого лісу.
1.1116w39aДодані лісові особняки, які рідко можна знайти в критому лісі.
1.1318w16aКритий ліс М перейменований в «Змішаний критий ліс».
18w19aКритий ліс перейменований в «Темний ліс».
Змішаний критий ліс перейменований в «змішаний Темний ліс».
pre5Змінений ID з roofed_forest на dark_forest.
Змінений ID з mutated_roofed_forest на dark_forest_hills.
1.14Додані конвалії, які є в темному лісі.
Pocket Edition Alpha
0.9.0build 1Додані нові біоми, в тому числі критий ліс.
Pocket Edition
1.11.1 build 1Додані лісові особняки, які є в критому лісі.
Bedrock Edition
1.9beta 1.9.0.0Додані конвалії, які є в темному лісі.
Legacy Console Edition
TU54CU441.52Patch 24Patch 4Додані лісові особняки, які є в критому лісі.

Галерея