Створення своєї шахти

У даній статті будуть написані причини і поради створення своєї шахти, і як її створити.

Створення

Частини кроків Опис Зображення
Початок Перед тим, як почати викопувати свою шахту, спочатку визначитеся з місцем, де вона буде. Якщо воно знаходиться біля стіни, то викопуйте 2х2 або 3х3 блоків вглиб і в висоту. А якщо ви позначили місце на рівнині, де немає стіни, то викопайте яму тих же розмірів, і копайте вниз. Копати краще до -10 блоків, оскільки на цих висотах можуть генеруватися діаманти. Також бажано поставити сходинки, щоб не стрибати кожен раз на блок вище.
Шахти в варіантах.gif
Розширення шахти Як тільки дістанетеся до потрібної вам висоти, відразу починайте розширюватися, розкопують шахту якомога ширше, ніж ширше тим краще. Також це може послужити хорошим фарм предметів від мобів, які будуть спавном в шахті, де слабеньке освітлення. Також розкопування шахт може позначитися на тому, що можна добути досить таки багато ресурсів.
Розш шахти.png
Оформлення входу Як тільки ви зробили свою шахту, і продовжуєте її копати, можна подумати про те, що ваша шахта була помітною. Для цього потрібно використовувати кругляк, сходи або плити, для того щоб зробити вашу шахту дуже помітною. Також можна біля входу посадити розсаду, але це вже декорації для оформлення входу у шахту.
Вхід в шахту.png
Додатково:
Швидке пересування
Також замість сходинок можна зробити рейки, щоб швидше пересуватися. Також можна це робити в переходах, де ви опускаетесь і піднімаєтеся, щоб пішки не ходити. Також це можна використовувати, якщо ви робите свій дім в шахті, а не на поверхні.
Метро в шахті.png

Причини створення

Багато хто вважає, що копати шахту просто марна трата часу, і що краще ходити по печерах, і знаходити всі ресурси. Але вони можуть помилятися, оскільки є дві причини того, навіщо це робити:

  1. Перша причина: При наявності дуже довгої і широкої шахти, можуть спавнитись моби, якщо місця не дуже добре освітлені. При невеликій кількості мобів, можна набити багато різного дропа. Воно також корисно для різних модів, особливо як Divine RPG.
  2. Друга причина, це ресурси. Оскільки рідкісні руди можуть генеруватися в закритих місцях, а в відкритих рідко, тому їх так складно знайти. Для цього необов'язково весь час розширювати шахту, просто можна в висоту шахти копати на один блок вперед.

Поради

  • Коли ви копаєте шахту на певну висоту, то при зустрічі шахт краще їх закривати. Можна їх залишити відкритими з боків, а також зверху, але дорогу вниз/верх краще закрити.
  • Сходи та оформлення шахти краще робити з кругляка, так буде набагато економніше.
  • При розширенні шахти, її знизу і зверху краще закривати, а ось з боків все буде залежати від вас.
  • Якщо ви збираетесь робити шахти для фарму діамантів, то краще докопатися до 10 висоти, і розкопувати шахту в висоту 5 блоків.

Див. також

Галерея