Глядач

(Перенаправлено з Спостереження)

Спостереження (англ. Spectator Mode) — режим гри, в якому гравець має можливість спостерігати за грою, не взаємодіючи з миром, що в першу чергу дозволяє пролітати все блоки наскрізь. Чи включається командами /gamemode spectator, /gamemode 3 і /gamemode sp.

Опис

Гравець постійно знаходиться в режимі польоту. Біг, ефекти стрімкості і повільності також впливають на швидкість польоту.

Ви можете вільно проходити крізь мобів, блоки та інших гравців. Спостерігач не впливає на спавн мобів і не може бути ними помічений.

Неможливо отримати і завдати шкоди. Лава, утоплення, вогонь і задуха також не впливають на гравця. Однак, ви можете отримати шкоди при падінні в порожнечу або командою /kill.

Інвентар можна відкрити, але їм не можна користуватися. Аналогічним чином, працює будь-який інший перегляд графічних інтерфейсів — відсутня можливість взаємодіяти з ними. Також не можна збирати дроп.

Колесо миші дозволяє збільшувати або зменшувати швидкість польоту гравця в режимі.

Якщо клікнути ЛКМ по суті, то ви захопіть її камеру. Гравець не може керувати сутністю і камера гравця буде рухатися в залежності від того, куди повернеться моб. Присідання повертає гравця в режим вільного польоту. Зір деяких мобів використовує спеціальні шейдери:

Сутність Шейдер Зображення
Кріпер Зелений відтінок і слабка пікселизация.
Захоплення камери кріпера
Мандрівник Краю Інвертовані кольору.
Захоплення камери мандрівника Краю
Павук Восьмикратне бачення.
Захоплення камери павука

Спостерігачі можуть бачити інших спостерігачів, невидимих мобів, а також самих себе, якщо використовувати F5. Якщо дивитися на гравця, змінивши перспективу під час польоту, видно, що він позбавлений тіла, а голова напівпрозора. При використанні команди /scoreboard teams option <team> seeFriendlyInvisibles true інші гравці стають напівпрозорими.

Історія

Java Edition
1.8 27 січня 2014 Dinnerbone розповів на Twitter про перевірку режиму спостереження.
14w05a Доданий режим спостерігача.
14w06a Додана спеціальна клавіша для виділення невидимих гравців.
14w18a Гравці в режимі спостереження більше не перешкоджають деспавну мобів поруч з ними.
14w19a У режимі спостерігача з'явився попередній інтерфейс для телепортації до інших гравців. Він дозволяє гравцеві переміщуватися до інших гравців або до гравця окремої команди (для включення натиснути СКМ).
14w20a Регулювання швидкості в режимі спостереження тепер працює по вертикалі.
1.8.2 1.8.2-pre1 Ворожі моби більше не переслідують гравців і не атакують їх в режимі спостереження.
1.9 15w51a Спостерігач більше не зможе відкрити скриню, зміст якого ще не згенерувати (якщо скриня ще ніхто не відкривав). При спробі його відкрити в чаті з'явиться повідомлення: «Неможливо відкрити. Зміст ще не згенерувати.»
1.11 16w32a Повідомлення вище тепер з'являється не в чаті, а над хітбаром.

Помилки

Питання, що стосуються «Глядач», ведуться в сховищі звітів про помилки. Повідомте про проблеми там.

Цікаві факти

  • Селектори гравця будуть як і раніше націлені на спостерігачів.
  • Якщо надіти на голову гарбуз перед тим, як увійти в режим спостерігача, зір гравця буде як і раніше обмежувати гарбуз.
  • Спостереження — єдиний режим, який можна запустити в режимі налагодження.
  • Якщо гравець буде знаходитися поруч зі вартовим або старим вартовим, то вони не зможуть бачити гравця, але їх очей буде на нього націлений.

Див.також