Глядач

(Перенаправлено з Спостереження)

Спостереження (англ. Spectator Mode) — режим гри, в якому гравець має можливість спостерігати за грою, не взаємодіючи з миром, що в першу чергу дозволяє пролітати все блоки наскрізь. Чи включається командами /gamemode spectator, /gamemode 3 і /gamemode sp.

Опис

Гравець постійно знаходиться в режимі польоту. Біг, ефекти стрімкості і повільності також впливають на швидкість польоту.

Ви можете вільно проходити крізь мобів, блоки та інших гравців. Спостерігач не впливає на спавн мобів і не може бути ними помічений.

Неможливо отримати і завдати шкоди. Лава, утоплення, вогонь і задуха також не впливають на гравця. Однак, ви можете отримати шкоди при падінні в порожнечу або командою /kill.

Інвентар можна відкрити, але їм не можна користуватися. Аналогічним чином, працює будь-який інший перегляд графічних інтерфейсів — відсутня можливість взаємодіяти з ними. Також не можна збирати дроп.

Колесо миші дозволяє збільшувати або зменшувати швидкість польоту гравця в режимі.

Якщо клікнути ЛКМ по суті, то ви захопіть її камеру. Гравець не може керувати сутністю і камера гравця буде рухатися в залежності від того, куди повернеться моб. Присідання повертає гравця в режим вільного польоту. Зір деяких мобів використовує спеціальні шейдери:

Сутність Шейдер Зображення
Кріпер Зелений відтінок і слабка пікселизация.
Захоплення камери кріпера
Мандрівник Краю Інвертовані кольору.
Захоплення камери мандрівника Краю
Павук Восьмикратне бачення.
Захоплення камери павука

Спостерігачі можуть бачити інших спостерігачів, невидимих мобів, а також самих себе, якщо використовувати F5. Якщо дивитися на гравця, змінивши перспективу під час польоту, видно, що він позбавлений тіла, а голова напівпрозора. При використанні команди /scoreboard teams option <team> seeFriendlyInvisibles true інші гравці стають напівпрозорими.

Історія

Java Edition
1.827 січня 2014Dinnerbone розповів на Twitter про перевірку режиму спостереження.
14w05aДоданий режим спостерігача.
14w06aДодана спеціальна клавіша для виділення невидимих гравців.
14w18aГравці в режимі спостереження більше не перешкоджають деспавну мобів поруч з ними.
14w19aУ режимі спостерігача з'явився попередній інтерфейс для телепортації до інших гравців. Він дозволяє гравцеві переміщуватися до інших гравців або до гравця окремої команди (для включення натиснути СКМ).
14w20aРегулювання швидкості в режимі спостереження тепер працює по вертикалі.
1.8.21.8.2-pre1Ворожі моби більше не переслідують гравців і не атакують їх в режимі спостереження.
1.915w51aСпостерігач більше не зможе відкрити скриню, зміст якого ще не згенерувати (якщо скриня ще ніхто не відкривав). При спробі його відкрити в чаті з'явиться повідомлення: «Неможливо відкрити. Зміст ще не згенерувати.»
1.1116w32aПовідомлення вище тепер з'являється не в чаті, а над хітбаром.

Помилки

Звіти про помилки, пов’язаних з «Глядач», підтримуються в системі відслідковування помилок Mojira. Повідомляйте про виявлені помилки там (англійською мовою).

Цікаві факти

  • Селектори гравця будуть як і раніше націлені на спостерігачів.
  • Якщо надіти на голову гарбуз перед тим, як увійти в режим спостерігача, зір гравця буде як і раніше обмежувати гарбуз.
  • Спостереження — єдиний режим, який можна запустити в режимі налагодження.
  • Якщо гравець буде знаходитися поруч зі вартовим або старим вартовим, то вони не зможуть бачити гравця, але їх очей буде на нього націлений.

Див.також