Hello there! We are conducting a survey to better understand the user experience in making a first edit. If you have ever made an edit on Gamepedia, please fill out the survey. Thank you!

Сонце

Сонце

Сонце (англ. Sun) — це спрайт, що з'явився в Indev, Infdev і Alpha, який освітлює поверхню блоків, поки знаходиться на небі. Коли гравець вперше з'являється в новому світі, то сонце з'являється на горизонті на стадії світанку. День триває 10 хвилин. Очевидно, що чим нижче опускається сонце, тим темніше стає навколо.

Cонячне світло

Сонячне світло освітлює поверхню світу з рівнем світла 15, що практично виключає спавн ворожих мобів на відкритій місцевості. Він падає на блоки і відкидає від них тінь лише по вертикалі. На сонячному світлі на блоках землі росте трава. Сонячне світло змінює яскравість в грі.

Вплив на мобів

Сонячне світло небезпечний для скелетів, зомбі і іншої нежиті. Вони будуть світитися, якщо увійдуть в область, освітлену сонячним світлом. Павуки і печерні павуки стають нейтральними, якщо не були атаковані до настання дня, а мандрівники Краю починають більш активно переміщуватися на захід, стаючи нейтральними в будь-якому випадку. Ворожі моби не можуть Спауном днем в світлому місці. Зомбі-свінолюдина і скелети-іссушітелі також спалахують на сонці, але не отримують від цього шкоди.

Історія

Java Edition Indev
?Під час Beta-періоду, сонце в Minecraft сходило на півночі, а не на сході, а заходило на півдні, а не на заході. Дана особливість була помилкою, але залишалася в грі.
Java Edition
1.0.0 Beta 1.9-pre4 Тепер сонце сходить на сході, а заходить на заході.
Сонце стало більш округленим (раніше було квадратним).
Beta 1.9-pre6 Сонце знову стало квадратним.
Pocket Edition Alpha
0.7.3 Сонце додано в гру.
0.8.0 Освітлення суб'єктів і тіні залежать від положення сонця.
0.10.0 build 1 Сонце стало більше.
Сонце змінює своє положення в творчому режимі.
Схід і заходи більше не потребують оновлення чанкі.
build 7 Хмари і поверхню червоніють під час заходу.
Pocket Edition
1.1 Сонце і місяць тепер піднімаються на сході і сідають на заході.
Legacy Console Edition
TU1CU11.0Patch 1Сонце додано в гру.
TU5Поліпшено світанок і захід.

Цікаві факти

  • Сонце має розмір 8х8 пікселів.
  • Коли сонце сідає, блоки поступово змінюються, в залежності від кута падіння світла.
  • У попередній збірці Beta 1.9pre-4 сонце і місяць стали круглими, але після невдоволення гравців і проведення опитування, Нотч повернув небесним світилам квадратну форму, хоча місяць раніше змінює фази.
  • Сонце і місяць не можна побачити при дальності промальовування близько чи дуже близько.
  • Положення сонця на небі не впливає на відкидаються тіні.
  • У режимі Творчість, злетівши приблизно на висоту 150 блоків, можна побачити і сонце і місяць одночасно.
  • Насправді сонце має жовту рамку, але днем через яскравості сонця її не видно. Її можна побачити, пірнувши під воду і подивившись на сонце або ж, відкривши інвентар.
  • Через двухмерности і неможливості зміни розміру з відстанню виникає ілюзія, що сонце і місяць йдуть по колу, але насправді їх траєкторія квадратна.

Див. також