Смарагдова руда

Смарагдова руда
Emerald Ore JE2 BE2.png
Тип

Твердий блок

Прозорість

Ні

Висвітлення

Ні

Діє гравітація

Ні

Вибухостійкість

15

Міцність

3

Інструмент

Поновлюваний

Ні

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Згорає в лаві

?

Дроп
Перша поява

12w21a

Номер

dec: 129 hex: 81 bin: 10000001

Текстовий
ідентифікатор

emerald_ore

Смарагдова руда (англ. Emerald Ore) — це рідкісна руда з якої випадає смарагд якщо копати діамантовим або залізним кайлом. Випадає один смарагд з кожної руди (1—4 якщо використовувати Вдачу III). Смарагдова руда не потребує переплавлення. З неї випадає одна досвіду тільки якщо копати діамантовим або залізним кайлом з закляттям шовковий дотик. Руда генерується тільки в горах. Вона не генерується великими групами, по 1—3 руди, але частіше по 1. Текстура схожа на камінь в якому лежать коштовні каміння.

Класифікація руди

Руда генерується в горах. На один чанк припадає 3—8 руди. Генерується на висоті 4 та 32 блоків, трішки вище за золото. Може генеруватися в чанках там, де мав бути камінь, по 2 руди максимум. Генерується поодиноко, рідко по 1—3.

Отримання

Сама смарагдова руда (не смарагди) може бути отримана шляхом видобутку його залізним чи алмазним кайлом з чарами "Шовковий дотик".

Блок Смарагдова руда
Міцність 3
Інструмент
Час руйнування[note 1]
Рука 15
Дерев'яна 7.5
Кам'яна 3.75
Залізна 0.75
Діамантова 0.6
Незеритова 0.5
Золота 1.25
  1. Час для незачарованих інструментів в секундах.

Історія

Java Edition Indev
?В версії indev, діамант був названий смарагдом.
Java Edition
12w21a21 травня 2011 р., за неділю до виходу 12w21a, Єнс виклав скріншот, як він тестував систему торгівлі.[1] В цей час замість смарагда був рубін.[2] Після релізу 12w21a, рубін був змінений на смарагд. Текстура для нього не змінилася, тому що Джеб забув вставити нову текстуру в патч.[3] Після релізу знімка, в багатьох перекладах смарагд був названий «діамантом».
12w21bТекстура була змінена з Ruby Ore.png на Emerald Ore JE2 BE2.png. Текстуру рубіна видалили з items.png. Також підкорегувати переклади. Аналізом гори 500x500 блоків за допомогою MCedit визначили, що: Графік показує,що розподіл всіх руд, крім лазуриту, має свій діапазон і рідко виходить за межі. В той час загальна сума смарагду на карті-3386, навіть більше за діаманти(2997).
12w22aСмарагдова руда дуже рідкісна.[4] Це викликало велику кількість скарг, але вона так і залишилася дуже рідкісною. Джеб сказав що вона буде тільки «гарною знахідкою». Якби скарг не було, смарагд залишився б тільки в режимі творчості.[5]

Цікаві факти

  • Рубіни та рубінова руда спостерігається в файлах перекладів. Також при тестуванні системи торгівлі Джеб виклав скріншот з червоним каменем-рубіном.
  • Лазуритова та смарагдова руди,є єдиними рудами з унікальною текстурою.
  • Смарагд є однією рудою певного біому.
  • В майнкрафті 1.3, добування смарагдової руди дає гравцю досвід. Стак смарагдової руди дорівнює 18 рівню.

Галерея

Проблеми з об'єктом

Звіти про помилки, пов’язаних з «Смарагдова руда», підтримуються в системі відслідковування помилок Mojira. Повідомляйте про виявлені помилки там (англійською мовою).

Див. також

Примітки