Смарагдова руда

Смарагдова руда
Emerald Ore.png
Тип

Твердий блок

Прозорість

Ні

Висвітлення

Ні

Діє гравітація

Ні

Вибухостійкість

15

Міцність

3

Інструмент

Поновлюваний

Ні

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Дроп
Перша поява

12w21a

Номер

dec: 129 hex: 81 bin: 10000001

Текстовий
ідентифікатор

emerald_ore

Смарагдова руда (англ. Emerald Ore) — це рідкісна руда з якої випадає смарагд якщо копати діамантовим або залізним кайлом. Випадає один смарагд з кожної руди (1—4 якщо використовувати Вдачу III). Смарагдова руда не потребує переплавлення. З неї випадає одна досвіду тільки якщо копати діамантовим або залізним кайлом з закляттям шовковий дотик. Руда генерується тільки в горах. Вона не генерується великими групами, по 1—3 руди, але частіше по 1. Текстура схожа на камінь в якому лежать коштовні каміння.

Класифікація руди

Руда генерується в горах. На один чанк припадає 3—8 руди. Генерується на висоті 4 та 32 блоків, трішки вище за золото. Може генеруватися в чанках там, де мав бути камінь, по 2 руди максимум. Генерується поодиноко, рідко по 1—3.

Отримання

Сама смарагдова руда (не смарагди) може бути отримана шляхом видобутку його залізним чи алмазним кайлом з чарами "Шовковий дотик".

Блок Смарагдова руда
Міцність 3
Інструмент
Час руйнування[note 1]
Рука 15
Дерев'яна 7.5
Кам'яна 3.75
Залізна 0.75
Діамантова 0.6
Золота 1.25
  1. Час для незачарованних інструментів в секундах.

Історія

Java Edition Indev
?В версії indev, діамант був названий смарагдом.
Java Edition
12w21a 21 травня 2011 р., за неділю до виходу 12w21a, Єнс виклав скріншот, як він тестував систему торгівлі.[1] В цей час замість смарагда був рубін.[2] Після релізу 12w21a, рубін був змінений на смарагд. Текстура для нього не змінилася, тому що Джеб забув вставити нову текстуру в патч.[3] Після релізу знімка, в багатьох перекладах смарагд був названий «діамантом».
12w21b Текстура була змінена з Ruby Ore.png на Emerald Ore.png. Текстуру рубіна видалили з items.png. Також підкорегувати переклади. Аналізом гори 500x500 блоків за допомогою MCedit визначили, що: Графік показує,що розподіл всіх руд, крім лазуриту, має свій діапазон і рідко виходить за межі. В той час загальна сума смарагду на карті-3386, навіть більше за діаманти(2997).
12w22a Смарагдова руда дуже рідкісна.[4] Це викликало велику кількість скарг, але вона так і залишилася дуже рідкісною. Джеб сказав що вона буде тільки «гарною знахідкою». Якби скарг не було, смарагд залишився б тільки в режимі творчості.[5]

Цікаві факти

  • Рубіни та рубінова руда спостерігається в файлах перекладів. Також при тестуванні системи торгівлі Джеб виклав скріншот з червоним каменем-рубіном.
  • Лазуритова та смарагдова руди,є єдиними рудами з унікальною текстурою.
  • Смарагд є однією рудою певного біому.
  • В майнкрафті 1.3, добування смарагдової руди дає гравцю досвід. Стак смарагдової руди дорівнює 18 рівню.

Галерея

Проблеми з об'єктом

Питання, що стосуються «Смарагдова руда», ведуться в сховищі звітів про помилки. Повідомте про проблеми там.

Див. також

Примітки