Смарагд

Смарагд
Emerald.png
Тип

Сировина

Поновлюваний

Так

Складається

Так (64)

Перша поява

1.3.1 (12w21a)

Номер

dec: 388 hex: 184 bin: 110000100

Текстовий
ідентифікатор

Див. Значення даних

Попередження.svg

Смарагд (англ. Emerald) — це предмет, який випадає зі смарагдової руди при її добуванні. Смарагд також можливо добути, торгуюючи з селянами. Його також можна знайти у пустельному храмі і у храмі в джунглях.

Із виходом снапшоту 12w21a, вони можуть бути використаними для торгівлі із селянами.

Використання

Із виходом снапшоту 12w21b, смарагди можуть бути використані тільки для обміну на речі у селянів і навпаки. Його можна добути з дуже рідкісної смарагдової руди, яка є у 25 разів рідкісніша, ніж алмазна. Смарагдову руду найчастіше можна знайти в гірському біомі, річках та підніжжі, що знаходяться в його межах. Щоб розпочати торгівлю із селянами, потрібно натиснути ПКМ на селянина. Для торгівлі смарагдами з селянами, гравець повинен покласти смарагди у лівий слот у меню для торгівлі. Гравець може забрати речі, на які обміняв смарагди у правому слоті. Зі смарагдів не можна крафтити інструменти, але можна скрафтити смарагдовий блок, який може бути використаний як будівельний матеріал. Рідкість смарагдів робить їх більш практичними у творчому режимі.

Крафт

Інгрідієнти Процес » Результат
Смарагдовий блок

9

Як інгредієнт у крафті

Інгрідієнти Процес » Результат
Смарагд

Історія

Java Edition Indev
0.31 29 січня 2010 року в гру додано діаманти. У коді вони називались як смарагди. На наступний день це було виправлено.
Java Edition
?21 травня 2012 року Jeb опублікував скріншот із тестом системи торгівлі. У цей час смарагди називались рубінами 15px.
12w21a Додано смарагди.

Галерея