Серце моря

Серце моря
Heart of the Sea JE1 BE2.png
Тип

Матеріал

Поновлюваний

Ні

Складається

Так (64)

Перша поява

1.13 (18w15a)

Текстовий
ідентифікатор

heart_of_the_sea

Серце моря (англ. Heart of the Sea) — предмет, який використовується в створеннi морського провiдника.

Отримання

В Java Edition серце моря може бути отримано тiльки iз iнвентарю режима Творчість, але з 18w19a можна отримати її iз скарбу в кiлькостi однієї штуки.

Генерацiя свiту

В Bedrock Edition 1.4 серце моря може бути знайдено в кожному скарбi в кiлькостi 1 штуки.

Використання

Як інгредієнт при крафтингу

Інгредієнти Процес Назва
Мушля наутилуса +
Серце моря

Провідник

Iсторiя

Java Edition
1.1318w15a Серце моря додано в гру.
18w19aТепер серце моря генеруется в скарбах в кількості 1 штуки на скарб.
18w21aЗмінено колір спливаючій підказки у серця моря.
Bedrock Edition
1.41.2.14 build 1В таблиці трофеїв скарбів був доданий ідентифікатор речі nautilus_core, але цю рiч не можна було добути, так як в гру вiн ще не був доданий.
1.2.20 build 1 Серце моря додано в гру.
1.2.20 build 2 Оновлена текстура серця моря.
1.51.4 build 11Серце моря теперь використовується при крафтингу морського провідника.

Цікаві факти

  • До введення серця моря в гру було виявлено, що в таблиці трофеїв скарбів було вказано предмет з ідентифікатором nautilus_core («ядро наутилуса»), якому згодом стало відповідати серце моря. Незважаючи на зміну назви, в ряді файлів гри серце моря все ще називається nautilus_core.

Проблеми

Звіти про помилки, пов’язаних з «Серце моря», підтримуються в системі відслідковування помилок Mojira. Повідомляйте про виявлені помилки там (англійською мовою).