Селянин

Селянин
Farmer.pngLibrarian.pngPriest.pngBlacksmith.pngButcher.pngNitwit.png
Villager Base.pngDesert Villager Base.pngJungle Villager Base.pngPlains Villager Base.pngSavanna Villager Base.pngSnowy Villager Base.pngSwamp Villager Base.pngTaiga Villager Base.png
Здоров'я

20 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svg)

Сила атаки

Немає

Спавн

NPC Villages

Дроп

Немає

Досвід

0

Внутрішній ID

120

ID об'єкта

Villager

Попередження.svg

Селянин — це пасивний НІП (Не-ігровий персонаж), який спауниться і пересувається навколо села. Вони спауняться на території села і у його будівлях. У конкретних будівлях спауняться конкретні селяни, залежно від їхньої ролі.

Зовнішній вигляд

Характерними рисами є великі бриті голови, зелені очі, суцільна брова і довгий, висячий ніс. Руки селян зроблені так, що виглядають з'єднаними на рівні живота. Вони заправлені у рукави, а шов по якому вони з'єднуються - посередині.

Існує декілька типів селян, залежно від їх ролі в поселенні, яких можна розрізняти по кольору їх роб. У файлі minecraft.jar можна знайти 6 унікальних текстур для селян, але у грі одна не використовується. Також, можна знайти текстури шапок, але і вони поки що не використовуються.

Поведінка

Два селянина спілкуються.
Сільські діти грають у ігри.

Селяни ходять по селу і можуть випадково глянути на гравця. Вони не будуть відповідати на атаки, і не будуть тікати. Якщо так станеться, що гравець уб'є селянина, то з нього нічого не випаде, а інші селяни ніяк на це не будуть реагувати, тоді як найближчий залізний голем нападе на гравця.

Селяни вміють користуватися дверима та драбинами, а це значить, що вони вміють заходити і виходити з будинків. Протягом ночі, дощу або нападу зомбі селяни ховаються в хатах. Інколи селяни зупиняються, щоб "прочитати написи", але це відбувається рідко. Ще один рідкісний випадок, коли селянин подивиться на предмет, який ви перед ним викинули, а наймаловірогіднішим є випадок, коли селян можна побачити в колі, наче б то виконуючи релігійний обряд.

Здається, селяни полюбляють освітленіші місця, можливо, тому що там вірогідність спауну зомбі менша. Селяни надають перевагу будинкам, розташованим на добре освітлених площах, навіть якщо в них немає внутрішнього освітлення. Можливо, тому що такі будинки навіть всередині будуть достатньо освітлені.

Селяни тікають від зомбі, які можуть їх атакувати. Зомбі можуть навіть осадити поселення, тоді єдиним "природним" способом захисту є залізні големи, які захищають селян, атакуючи найближчих мобів.

Селяни взаємодіють між собою. Це зображається у вигляді двох селян, які просто дивляться один на одного. Також, селяни можуть взаємодіяти і з гравцем, якщо вони підійдуть і зупиняться (вони почнуть рухати своєю головою). Інколи, якщо гравець підійде до трьох селян, які спілкуються між собою, то один може відштовхнути гравця.

У деяких випадках, селяни можуть збиратись у великі групи в одному місці у селі, здається, без будь-яких на то причин. Їх приваблюють гарбузи і двері. Селяни будуть витріщатися на залізних големів, якщо ті будуть стояти поряд. Інколи, големи дають селяньським дітям троянди, що символізує дружні відносини між селянами і големами і вказує на їх захоплення.

Потрапивши у пастку, селяни будуть намагатись знайти найкоротший вихід. Наприклад, оточений стінами висотою у 2 блоки, з ліжком під одною із стін і без стелі, селянин роблячи спробу утекти, заскочить на ліжко. [Без джерел] У іншому випадку, селяни будуть намагатись перескочити через перешкоду, незалежно від її висоти, аналогічно до свиней.

Також, селяни не дуже люблять падати з великих висот.

Розмноження і населення

Двоє закоханих селян.

Селяни будуть розмножуватись залежно від кількості "правильних" дверей. Такі двері - це будь які двері (у межах радіусу села), де кількість "зовнішнього" простору в межах 5 блоків (по прямій) з однієї сторони дверей, не таке саме, які кількість "зовнішнього" простору у межах 5 блоків з іншої сторони. Простір вважається "зовнішнім", якщо протягом дня він освітлений сонцем напряму, тобто він прозорий і немає нічого крім прозорих блоків над ним аж до самого неба. Помітьте, що двері не є "правильними" без даху з однієї сторони, або з однаковою кількістю покрівлі з обох сторін. Інколи, Інтелект селян не поводить себе як очікується, поки гру не перезапустити.

Як тільки селяни поселяться у будинках, вони будуть розмножуватись, поки кількість дорослих осіб не буде становити 35% від кількості дверей. При цьому, всі "надлишкові" діти виростуть як звичайно, таким чином, створивши населення, більше однієї третьої кількості найближчих дерев'яних дверей. Тип сільської дитини не залежить від типу його батьків. Наприклад, два фермера можуть мати дитину будь-якої професії. На відміну від сільськогосподарських тварин, селяни під час розмноження, не приймають ніяких дій крім звичайної взаємодії.

Діти будуть бігати навколо, по бажанню заходячи і виходячи із будинків. Вони також гнатимуться один за одним, ніби то граючись у квача. Інколи, діти зупинятимуться, щоб повитріщатися на залізного голема. Якщо голем тримає троянду, у деяких випадках діти можуть вихопити її у нього з рук. Не дивлячись на те, що діти виглядають меншими за дорослих осіб, їх зона влучання однакова. Діти взагалі виглядають як зменшена копія дорослого селянина.

Професії

Визначити, чим займається селянин, можна по його одягу.

(Варто зазначити, що всі селяни мають коричневий одяг під їх халатами/фартухами.)

Професія Одяг ID
Фермер Коричневий халат 0
Бібліотекар Білий халат 1
Священник фіолетовий халат 2
Коваль Чорний фартух 3
М'ясник Білий фартух 4
Селянин* Зелений халат 5

*Помітка: Селяни в зеленому не спауняться природним шляхом.

Торгівля

Перше зображення системи торгівлі [1] і нового мінералу (рубіну, пізніше замінений на смарагд), як видно у правому верхньому куті зображення.

Історія

Java Edition Beta
1.9-pre1 Додані селяни, з ШІ як у свиней, із назвою "TESTIFICATE" ("тестуємий"), схожою на нік, яка була видна над їхніми головами.
1.9-pre2 Видалене ім'я "TESTIFICATE" над головами.
Java Edition
11w49a Додане яйце спауна фермера у креативі.
12w05a Селяни тепер вміють відчиняти і зачиняти двері.
Селяни тепер ховаються по ночам і розпізнають будинки.
12w06a Селяни тепер можуть спілкуватися між собою і іншими пасивними мобами.
Селян тепер тікають від зомбі, які тепер можуть їх атакувати.
12w07a Селяни тепер розмножуються до кількості населення, що рівне кількості домівок.
Сільські діти тепер не бігатимуть.
12w08a Доданий залізний голем для захисту селян, який атакує ворожих мобів біля них, або будь-кого, хто напав на селян поблизу (включаючи гравця).
12w18a Селяни, що спауняться за допомогою яйця спауна тепер матимуть випадкову професію.
12w21a Додана торгівля з селянами. Якщо залишати вікно торгівлі відкритим, селяни не будуть за звичкою ходити навколо.
12w22a Селяни тепер можуть змінювати професії, якщо існує недостатність певних професій, або кількість селян з різними професіями не збалансоване (тобто, якщо є багато фермерів і жодного коваля, селянин змінить свою текстуру, показуючи, що він змінив професію). Торгівля також змінилась. З'явилось спеціальне місце для придбання зачарувань і/або ремонту.
12w25a Селяни можуть забрати свою пропозицію після того, як нею скористались як мінімум 3 рази.
12w26a Не зважаючи на необхідність зовнішніх інструментів або модифікацій, спаунери монстрів можуть спаунити дотепер недоступних селян у зелених халатах.

Баги

  • Станом на 1.2.5, якщо встановити рівень складності на мирний, це деспаунить всіх селян з усіх поселень, що знаходяться поблизу гравця. Це ефективний метод вбивства селян, так як вони не відроджуються.
  • У 12w21a перезавантаження світу призведе до зміни текстури всіх селян на коричневу, як у фермера, так само як і змусить всіх овець стати білими. Це було виправлено пізніше, у тижневому снапшоті.
  • Селяни розглядають свинолюдей як зомбі, тікаючи, якщо вони опиняються поряд. Однак, свинолюди не ворожі по відношенню до селян і взагалі ігнорують їх.
  • До 1.2.5 середній клік по селянину (у якості кнопки вибору предмету) у творчому режимі дасть адмініум.
  • Двері, що торкаються двох блоків землі, селянином будуть вважатися будинком.
  • Селяни вночі, зазвичай, намагаються увійти до найпівденно-західнішої хати у селі, що часто приводить до утворення натовпу біля одної будівлі, і до простою інших без діла.

Цікаві факти

Результат використання текстури "Стів?"/"Селянин".
  • Діти селян народжуються з випадковою професією, незалежно від батьків
  • Одразу після вводу у гру селян, у ігрових файлах була текстура, яка у назвах файлів позначала селянина стандартного типу . Однак, здається, її змінила роль фермера, тоді як жодного стандартного селянина не спаунилось.
  • Текстура у головній теці mob Minecraft схоже є стандартною текстурою персонажу ("Стів") переробленою на текстуру селянина. Як і очікувалось, її використання на моделі селянина дає досить поганий вигляд, якщо дивитись збоку.
  • Селяни, як і інші моби, можуть лазити по драбині, якщо вона знаходиться на їх шляху.
  • Селяни і спрути — єдині моби, які не мають звукового супроводу.
  • Інколи, коли зомбі на вулиці, селянин може відкрити двері, що виглядатиме як "самогубство".
  • Інколи, коли діти грають у квача, вони можуть стати дорослими і при цьому будуть продовжувати гру, поки не буде зроблена перерва. Тоді, доросла особа почне своє нормальне життя.
  • Спочатку, мобами, що розповсюджували селян були свинозомбі.[2]
  • Зелені селяни мають тільки дві торгові пропозиції: вони купують 8 або 9 золота за один смарагд.
  • Станом на 12w26a, якщо використати спаунер монстрів, і відредагувати його у MC Edit, ви можете заспаунити зелених селян.
  • Дивно, що всі інші моби, крім зомбі, ігнорують селян.

Досягнення

Піктограма Досягнення Опис Предок Завдання (якщо відрізняється) Внутрішній ідентифікатор
Advancement-plain-raw.png
Не відходячи від каси!Купіть що-небудь у селянинаПригодаВізьміть предмет зі слота виходу торговця, і поставте його в свій інвентар.minecraft:adventure/trade
Advancement-oval-raw.png
Три закони големотехнікіСтворіть залізного голема для захисту селаНе відходячи від каси!Створити залізного голема.minecraft:adventure/summon_iron_golem

Галерея

Див. також

Посилання