Свиня

Свині — це пасивні моби, які є видом транспорту та відновлюваним джерелом свинини. Вони мають 0.875 блоки в висоту, 0.650 блоки в ширину та 1.3 блоки завдовжки.

Зовнішній вигляд

Свиня має рожеву шкіру, вуха та ніс. Їхні очі намальовані з одного чорного та одного білого пікселя, що створює ефект косоокості. Вони мають короткий хвіст, а їхній п'ятачок об'ємний та виступає за модель лиця.

Використання

Після смерті, з кожної свині випаде 1-3 сирої свинини. Однак, зі свині, що померла від вогню випаде 1-3 смаженої свинини. Свині також можуть використовуватись в якості неконтрольованого транспортного засобу. Звісно, під час їзди, в будь-який момент, ви можете вибрати пшеницю, щоб змусити свиню зупинитись. До версії 12w25a свиня давала 0-2 сирої свинини.

Поведінка

Зазвичай, свині блукають по світу групами по 3-4 особи, але можна знайти і більші групи, коли декілька маленьких об'єднаються. Коли вони натрапляють на перешкоду, то намагаються подолати її стрибаючи вверх та вниз. Вони не намагаються вилазити із води, а стрибають вверх-вниз, щоб залишатись на плаву. Алгоритм пошуку шляху свиней такий, як в і інших пасивних мобів; вони запобігають болючих падінь і пробують обходити навколо перешкоди. Коли вони йдуть за пшеницею, здається, що свині "забувають" свої навички знаходження шляху: зазвичай, вони часто застрягають на протилежній стороні блоку, а не обходять навколо нього, та сліпо ідуть через вогонь.

Клікаючи правою кнопкою на свині із сідлом в руках, гравець може на ній проїхатись. Однак, рух свині не контролюється самим гравцем. Стрибок на свині зі скелі — одне із самих незвичайних досягнень. Його можна легко виконати в онлайн грі, осідлавши свиню на висячому блоці, щоб потім, його розбив інший гравець (щоб виконати це досягнення, необхідно пересвідчитись, що блок знаходиться на висоті, впавши з якої, свиня зазнає ушкоджень).

Свині схильні частіше рухатись в північно-східному напрямку. Їх можна посадити у вагонетку для транспортування на великі відстані. Свиней не можна посадити в човен.

Вражені блискавкою, свині перетворюються в зомбі-свинолюдину. Це дуже рідкісне явище, так як блискавки б'ють досить рідко, а свині є маленькою ціллю для попадання. Те ж саме відбувається з поросятами, коли в них влучає блискавка. Осідлані свині також перетворюються в свино-зомбі від влучання блискавки. При цьому, гравець втратить дві з половиною одиниці здоров'я і буде скинутий із сідла.

Розведення

Свиней можна розводити, використовуючи моркву, картоплю або буряк. Для того, щоб свині знову могли мати поросят, потрібно зачекати приблизно 5 хвилин. Це ж саме правило діє і на інших тварин. Зростання поросят до дорослих осіб займає цілий Minecraft день, або приблизно 20 хвилин. Зовнішній вигляд поросят схожий на модель дорослих осіб. Вони мають таку ж саму голову, але помітно менше за розміром тіло. Зазвичай, поросята знаходяться поряд зі своїми батьками, поки не виростуть.

Досягнення

Іконка Досягнення Опис Вимоги для здобуття досягнення (якщо різні) Доступність Очки досягнень Xbox Тип трофея (PS)
Xbox PS Bedrock Nintendo
Коли свині літаютьВпадіть з обриву на свиніЇхати на свині (наприклад, використовуючи сідло), коли вона потрапляє на землю з відстанню падіння більше 5 блоків.ТакPS3ТакТак40GGold
PS4, PSVitaSilver

Історія

Кріпери спочатку були невдалою спробою зробити чотириногу модель свині, яку Нотч визнав досить цікавою для створення унікального мобу.

Java Edition Classic
0.24 (22 серпня 2009) Додані свині.
0.25 Свині дають 0-2 коричневих грибів та 10 очків досвіду для гравця за кожне вбивство.
Коли вперше свині були додані, вони були косоокими (очі розведені догори та донизу) і очі були близько посаджені але це скоро змінили.
Java Edition Indev
Лютий 19, 2010 Тепер свині після смерті дають 0 - 2 свинини.
Java Edition Alpha
1.0.4 Додана анімація сидіння на свині.
1.017 Свині додані в онлайн грі.
Java Edition Beta
1.5 Додане досягнення за стрибок на свині з висоти.
Свині, вражені блискавкою, перетворюються в свино-зомбі,[1]
Зі свиней, що здохли від вогню, випадає смажена свинина.
1.8 П'ятачок свині тепер виступає за межі моделі обличчя .[2]
Нова ШІ система для пасивних мобів; свині, будучи атакованими, тікають.
1.9-pre3 Додані поросята. На них також, як і на дорослих, можна їздити.
Java Edition
12w07b Свині мають новий ШІ.
1.2.4 Більше не можна їздити на поросятах. Правий клік сідлом ні до чого не призведе.
12w25a Свині тепер дають 1-3 свинини, замість 0-2.

Баги

  • Якщо ви збереглись та вийшли, катаючись на свині, стопвчик "збереження чанків" буде заповнюватись не корректно, а буде здаватись, що завис, як потім, несподівано, відкриється головне меню.
  • Осідлані свині після смерті не дадуть сідла. (Фактино, не баг, але дуже дратуюча річ, враховуючи те, як складно знайти сідло).
  • Під час поїздки верхом на свині, ноги персонажу будуть дещо виходити за рамки обладунків в меню інвентарю.
  • Якщо свиня будучи у вагонетці застрягне в блоці, вона повільно буде отримувати пошкодження аж поки не здохне.
  • Якщо їхати на свині у вагонетці, вагонетка буде вести себе як машина з інвертованими осями миші. Notch помітив цю особливість але вирішив залишити її.
  • В новіших версіях, свині можуть перебратись через загін, ставши чорними, поки до них не підійти.

Цікаві факти

Якщо гравець буде їхати в вагонетці на свині, вона отримає приріст швидкості.
  • Перед 12w06a, всі спавнери мобів які можна було знайти в SMP мали всередині модель свині замість моделі того моба, якого вони фактично спавнять, з єдиним виключення у вигляді печерного павука. Цей баг був виправлений в 12w06a.
  • За замовчуванням, будь-який спавнер, розташований гравцем, буде спавнером свиней.
  • Свині мають окремий файл "обладунків" (для використання разом із сідлом).
  • Осідлані свині у вагонетках ведуть себе дивно:
    • Якщо на свині сидить гравець, вагонетка буде прискорюватись.
    • Вагонетка, сидить на свині гравець чи ні, не зупиниться, поки не вдариться у блок. Інші об'єкти та золота рейка без живлення лише загальмують її до мінімальної швидкості.
  • Не дивлячись на те, що рівень очей гравця не змінюється, він може крастися будучи верхом на свині.
  • В одному із сплешів показаних на головній сторінці, написано "Ride the pig!" (Осідлай свиню).
  • Можливо контролювати рух осідланої свині кидаючи в неї cніжки чи яйця, тоді вона побіжить в протилежному напрямку, від того, хто кидав. Однак, такий метод дуже складний, бо свині зазвичай бігають кругами.

Галерея

Посилання