Саджанець

Попередження.svg
Саджанець
Oak Sapling JE5 BE2.pngSpruce Sapling JE2 BE2.pngBirch Sapling JE2 BE2.pngJungle Sapling JE2 BE2.pngAcacia Sapling JE2 BE2.pngDark Oak Sapling JE2 BE2.png
Тип

Нетвердий блок

Прозорість

Так

Висвітлення

Ні

Діє гравітація

Ні

Вибухостійкість

0

Міцність

0

Інструмент

Будь-який інструмент

Поновлюваний

Так

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Згорає в лаві

Ні

Дроп

Цей же блок

Перші появи

Дубовий:
Pre-classic rd-161348 (Pre-classic 0.0.11a)
Березовий, ялиновий:
Beta 1.5
Тропічний:
12w03a
Акація, темний дуб:
1.7.2 (13w43a)

Номер

dec: 06 hex: 6 bin: 110

Текстовий
ідентифікатор

sapling

Саджанець (англ. Sapling) — декоративний блок, який при дотриманні деяких умов через деякий час виростає в відповідне йому дерево.

Особливості отримання

У Survival Test, Indev і Infdev, паростки з листя випадали випадковим чином. Для збільшення шансу випадання паростків, переконайтеся, що крони дерев не перетинаються один з одним, інакше буде менше листя, а значить, і саджанців. Листя сама видаляється, тому ви можете піти, а потім повернутися і зібрати паростки. В Alpha, ви повинні самі прибрати листя. З Beta, листя поступово сама зникає, після видалення стовбура, а з неї випадають саджанці.

Використання

Основне призначення саджанців, звичайно ж, вирощування дерев. З одного саджанця може вирости одне дерево, що відповідає типу саджанця: дуб, береза, ялина, акація, темний дуб або тропічне дерево. Для проростання саджанець повинен бути досить освітлений і забезпечений вільним місцем навколо. Вода для проростання не потрібно. Для миттєвого вирощування дерева з саджанця, потрібно застосувати на ньому кілька порцій кісткового борошна (неможливо в Classic, так як немає кісткового борошна).

Ви можете використовувати саджанці для випалу в пічі. Їх вигідно застосовувати при випалюванні дуже малої кількості ресурсів, оскільки вони швидко згорають, а витрачати одиницю вугілля при переплавки пари блоків марнотратно.

Джунглі

У версії 12w03a з'явився новий тип саджанця для дерев джунглів. Він мав спрайт звичайного саджанця і був марний. У версії 12w04a з'явився окремий спрайт. Якщо розташувати цей саджанець на клітці 1x1, то виросте тропічне дерево розміру звичайних, але якщо розмістити 4 саджанці 2×2, то виросте гігантське дерево.

Цікаві факти

  • У Pre-classic rd-+161348 Саджанець був доданий в гру. Після посадки дерево не виростало. Його можна було розміщувати один на одному, але верхній через деякий час зникав.
  • З знімка 12w04a текстура дубового саджанця стала трохи більш затемненій.
  • Дуби і тропічні дерева можна садити стіною один за одним.
  • У версії 13w43a були додані саджанці акації і темного дуба; щоб виростити темний дуб, потрібно посадити 4 саджанці квадратом 2×2.

Значення

ID блоку

Назва ID
Саджанець дубу oak_sapling
Садженец смереки spruce_sapling
Саджанець берези birch_sapling
Саджанець тропічного дерева jungle_sapling
Саджанець акації acacia_sapling
Саджанець темного дубу dar_oak_sapling

Нумерація данних

ЗД Опис
0 Дубовий
1 Смерековий
2 Березовий
3 Тропічний
4 Акаціевий
5 Темно-дубовий

Помилки

Звіти про помилки, пов’язаних з «Саджанець», підтримуються в системі відслідковування помилок Mojira. Повідомляйте про виявлені помилки там (англійською мовою).

Галерея