Руда редстоуну

Руда редстоуну
Redstone Ore.png
Lit Redstone Ore.png
Тип

Твердий блок

Прозорість

Ні

Висвітлення

Так, 9 (коли активований)

Діє гравітація

Ні

Вибухостійкість

15

Міцність

3

Інструмент

Поновлюваний

Ні

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Дроп

Цей же блок

Перша поява

Alpha 1.0.1 (Seecret Friday Update 3)

Текстовий
ідентифікатор

Див. Значення даних

Попередження.svg

Руда редстоуну або Руда червоного каменю (англ. Redstone Ore) є джерелом редстоун пилу. Редстоун це вигадана руда з електричними можливостями.

Руди редстоуну дропають 4-5 редстоун пилу, коли добувати редстоун руда залізною або кращою киркою.Редстоун руди генеруються у жилах по 1-10 блоків. Така генерація дає можливість за короткий проміжуток часу добути багато редстоуну.

Якщо гравець лівим або правим кліком вдарить по редстоун руді, або наступить, впаде на Редстоун руду, блок буде випромінювати 9 одиниць світла, доки не отримає наступний блок тік (47 секунд в середньому).

Руда редстоуну генерується на висоті нижче 14. Співідношення редстоун руди до каменю дорівнює 1,025%. Тобто в середньому на 25 каменів 1 редстоун руда.

Руда редстоуну може бути отримана як блок за допомогою кирки зачарованої на Шовковий дотик. Використовувати редстоун руду як блок можна в пастках і прикрасах.

Переплавка

Інгрідієнт Вхід » Вихід
Руда редстоуну

Блок руди редстоуну може бути отраминий тільки з киркою зачарованою на Шовковий дотик. Крім того, плавка руди замість видобутку це вкрай неефективно, оскільки видобуток руди дає 4-5 рудстоун пилу, а не один редстоун пил, який дає плавка.

Історія

Блок був доданий: Alpha версії 1.0.1 в Seecret п'ятницю Update 3 3 липня 2010 року.

До 1.9, Редстоун руда добувалася набагато довше, до 1.9 зруйнування блоку Редстоун руди займало 4,5 секунди. В 1.9 редсоун руді дали такий самий час зруйнування як і іншим рудам.

Загальна

Редстоун руда поблизу лави
  • При додаванні в гру, все повзязане з редстоуном не мало офіційної назви. В Альфа-1.0.4, 9 липня 2010 року, ім'я Redstone було дано Нотчем після вимоги від спільноти.
  • З зачарованістю Шовковий дотик, ця руда може бути зібрана як блок. Редстоун руда може бути переплавлена в пічці, але переплавка в пічці дає тільки 1 редстоун пил а добування редстоун руди дає 4-5 редстоун пилу, Блок редстоун руди використовують для прикрас, особливість в тому що при дотику до нього він починає світитися.
  • Редстоун руда в даний час не має використання в Pocket Edition.
  • Блок оновлюється, коли наступаєш на нього, що робить його корисним для пасток і таємних входів. Блок також оновлюється кожного разу, коли гравець клікає по блоку.
  • Вугілля є більш поширене ,але при видобутку редстоун руди Вугілля є більш поширеним, як руди при видобутку, але технічно Редстоун є більш рясним, так як при досить глибоко, це так часто, як залізо, і дає 4-5 Redstone пилу для кожної руди.
  • Як і всі руди, редстоун руда досить рівномірно розподілена по горизонталі. Найчастіше її можна знайти позблизу лавових озер.
  • Редстоун руду, можна знайти в Pocket Edition, застосування в Pocket Edition редстоун руді немає.
  • Редстоун руда і вугілля є єдиними, з яких дропається не блок з рудою а ресурс.
  • У Minecraft 1.3, видобуток руди редстоуну, дає досвід. З 1 стаку Редстоуну можна получити 10 рівнів.