Ранній доступ (Education Edition)

Ранній доступ
Education Edition early access.jpeg
Видання

Education Edition

Офіційна назва

0.14.2
0.16.0

Дата випуску

9 червня 2016 року[1]

Версія протоколу

Ранній доступ (Education Edition) були версіями розробки для Minecraft: Education Edition.[2]

Функції

Загальне

  • Простий, безпечний вхід.
    • Індивідуальні логіни учнів і вчителів допомагають ідентифікувати кожного гравця в грі і забезпечують конфіденційність і безпеку даних під час гри Minecraft: Education Edition.
    • Підтримуються можливості єдиного входу (SSO), тому додаткові паролі або облікові записи не необхідні.

Блоки

Предмети

Сущности

Відгуки

Я був вражений тим, як просто налаштувати Minecraft: Education Edition. Протягом 45 хвилин після завантаження мені вдалося встановити його, і мої учні увійшли в систему і грали в світі разом. Не потрібне налаштування серверу або налаштування мережі.

Стів Ісаак, викладач ігрового дизайну і розробки, середня школа Вільяма Аннина

Одна з моїх улюблених функцій нового Minecraft: Education Edition — камера і портфоліо. Я показала моїм студентам, як фотографувати їх проекти і зберігати в їх портфоліо роботи з підписами — і їм це дуже сподобалося! І насправді вони були тими, хто виявив, що ви можете поставити камеру і сфотографувати себе і своїх однокласників… в той день нам було дуже весело в класі!
Ліза Дауті, фахівець з медіа технологій, Об'єднаний шкільний округ Тернер

Наші вчителі використовували версію MinecraftEDU протягом останніх кількох років і були раді спробувати нову версію Minecraft: Education Edition. Команда Minecraft Education дуже допомогла і допомогла в бета-програмі. Підручник і нові функції і можливості в Minecraft: Education Edition просто приголомшливі. Деяким з наших студентів також сподобалося брати участь в бета-програмі і ділитися своїми думками з командою Minecraft Education. Це була потужна, реальна можливість навчання для них.

Марк Блер, шкільний партнер по технологіям та інновацій, шкільний округ округу Дуглас

Факти

  • Це єдина безкоштовна ерсія Minecraft: Education Edition.

Примітки