Поширений

An amplified world
Information icon.svg
Тільки для Java Edition и Legacy Console Edition

Поширений, стилізована в грі в Java Edition як AMPLIFIED, а в Legacy Console Edition як Поширені світи, є тип світу.

Генерація

Посилені світи породжують стільки великих пагорбів і гір, які карликові навіть гори, що спостерігаються у типах світу за замовчуванням, і частіше за все не досягнуть межі світової висоти. Глибока печера часто дотягуватиметься до шару основи. Через надзвичайно круті скелі та невблаганну місцевість, небайдужим гравцям буде складно вижити в цьому світовому типі. Окремі біоми (т.е. Болото, океан і річка) можуть не побачити явних змін у висоті. Деревня все ще будуть генеруватись у цьому світовому типі незалежно від того, наскільки рівна земля, внаслідок чого будівлі створюватимуться химерними способами.

Цей тип світу впливає лише на звичайний світ. Нижній світ та Край генеруються нормально.

AmplifiedNotice.png

Рекомендується, щоб плеєр мав відносно потужний (або «улюблений»), як сказано в описі світового типу), щоб грати на Amplified, оскільки світове покоління використовує велику кількість оперативної пам’яті, потужність процесора та інші ресурси. В іншому випадку може бути проблемою інтенсивне відставання та тривалий час завантаження. У Legacy Console Edition посилений світ можна створювати лише на консолях поточного покоління (PlayStation 4, Xbox One).

Історія

Java Edition
1.7.2August 19, 2013Jens Bergensten твітує скріншот деяких надзвичайних змін у світовому генераторі та вирішує зберегти його за запитом Notch.
Він попереджає, що це "дійсно важкий ресурс".
13w36aДоданий AMPLIFIED тип світу.
Legacy Console Edition
CU361.38Додана Amplified World опція (Xbox One і Playstation 4 ексклюзивних виданнях).

Проблеми

Звіти про помилки, пов’язаних з «Поширений», підтримуються в системі відслідковування помилок Mojira. Повідомляйте про виявлені помилки там (англійською мовою).

Факти

  • Це світове покоління може створити кілька плавучих островів, схожих на видалений Skylands вимір.
  • Біом розбита савана навіть у світовому типі за замовчуванням має надзвичайний ландшафт, схожий на посилений.
  • Цей тип світу був зроблений повним випадком, коли Jeb змішував деякі координати.[1]

Галерея

Примітки