Hello there! We are conducting a survey to better understand the user experience in making a first edit. If you have ever made an edit on Gamepedia, please fill out the survey. Thank you!

Портал в Нижній світ

Портал в Нижній світ
Портал в Нижній світ.png
Складається з:

Обсидіан,
Блок порталу нижнього світу

Поява після
генерації

Авжеж

Структура

Портал Нижнього світу — рукотворна структура, яка є частиною Halloween Update, що вийшов 31 жовтня 2010 року. Він складається з обсидіанових "рамки" не менше 4 блоків в ширину і 5 у висоту і не більше 23 блоків в обидві сторони. При телепортації через портал "правильної" форми він висадить вас на блок перед собою. Кутові блоки у обсидіанових "рамки" необов'язкові, і служать вони лише для естетики. Як тільки "рамка" побудована, гравець повинен запалити будь-який з нижніх блоків "рамки", використовуючи кресало, вогнену кулю, вогненна куля гаста або ж поставивши всередині (або поруч) горючий блок, підпалений за допомогою лави (якщо інші способи неможливі). Це створить портал всередині рамки. Блоки порталу мають анімацію, яка нагадує вихор.

Якщо гравець простоїть в блоках порталу кілька секунд, то його перенесе в Нижній світ. Гравець може вийти з порталу до переміщення в Нижній світ для скасування телепортації. Якщо телепортація сталася, то гравець переміщається в блок іншого порталу, і він буде залишатися там до тих пір, поки не вийде з нього. Поки гравець коштує "всередині" блоку порталу, не можна відкрити чат і інвентар. У творчому режимі гравець переміщається в нижній світ миттєво.

Фіолетові блоки порталу випромінюють світло, тому нейтральні моби можуть кучковаться вночі біля порталу. На блоки порталу можна навести приціл і бити, але не можна знищити, однак вони зникнуть, якщо прибрати хоча б один обсидіановий блок.

Портал відключиться, якщо поруч відбудеться вибух ТНТ, кріпера або потрапляння вогненної кулі гаста. Ще портал можна відключити, поставивши рідина на місце одного з блоків порталу. Також якщо поставити блок обсидіану (не рахуючи тих, які потрібні для створення порталу) поряд з блоком порталу, він відключиться. Активувати портал повторно можна, для цього потрібно підпалити простір всередині рамки ще раз.

До версії Beta 1.6 портали не працювали в багатокористувацької грі і не переносили гравців в Нижній світ, але могли бути створені. З версії Beta 1.6 стало можливо відвідувати Нижній світ в SMP.

Створення порталу без кресала

Блок

Повний і економний способи створення порталу.

Блоки порталу створюються, коли запалюється вертикальна Обсидиановая рамка 4×5 (і більше), стоячи в них гравець переміщається між світами. Якщо добути його за допомогою читів або команди /give @p portal (з версії 1.7) його можна поставити без рамки і використовувати його, але якщо поруч поставити ще, то обидва знищаться. Також, портал, вода і блискавка не видно один через одного. Якщо отримати портал за допомогою команди, то для початку він буде мати форму блоку, але якщо його поставити, то він буде звичайним і в інвентарі, і на поверхні блоку.

Телепортація мобів

Роль порталу різко зросла з появою можливості телепортації мобів. Оскільки після проходження порталу моб на деякий час втрачає таку здатність, то це можна використовувати для накопичення мобів в іншому світі, що дає можливість будувати ферми досвіду не тільки на мобах, вироблених спаунерами, але і на будь-яких мобах, навіть на кріпері. Слід пам'ятати, що моби тепер можуть спаунитись прямо в технічному блоці порталу, що призводить до його миттєвому і непомітного для гравця «переносу» в інший вимір. Залив, наприклад, локальну частину Нижнього світу лавою і залишивши один портал, щоб звести можливість спауну мобів поза порталу до мінімуму, можна, просто постоявши півгодини біля порталу і потім зайшовши в нього, виявити в звичайному світі натовп зомбі-свінолюдей.

Крім того, портали тепер можна використовувати для захисту. Встановивши портал в паркані, можна практично гарантувати, що при виході з дверей раптово не нападе кріпер. Бовтаючись в пошуках гравця, він майже гарантовано «переноситься» в інший світ, а швидкий прохід через портал дозволяє гравцеві уникнути там зустрічі з ним. Навпаки, зібравши в Нижньому світі в цільнообсідіановой структурі велику купу ворожих мобів і підійшовши до неї з іншого порталу, можна швидко кинути в неї вибухове зілля і домогтися того, що вибухи скупчилися там на кріпері, який повністю вб'є всіх мобів, при цьому через нещодавній пошкодження все вони будуть «записані на рахунок» гравця.

Досягнення

Advancement-plain-raw.pngВогняні недраПобудуйте, запаліть і увійдіть в портал НезеруДві стихіїЗайдіть в портал Нижнього Світу.minecraft:story/enter_the_nether

Цікаві факти

  • Автоматично створюються портали завжди з куточками (14 блоків), крім того, якщо портал генерується в повітрі або на поверхні озера з води або лави, з боків з'являються по 2 сходинки (разом 18 блоків).
  • Якщо вимкнути портал в Нижньому світі і померти (відродившись в звичайному світі), ваш «верхній» портал буде включений і при проході через нього створить ще один портал в Нижньому світі, поряд з попереднім (див. галерею).
  • Рамка порталу повинна мати в ширину не менше 4 блоків і в висоту не менше 5 блоків, але не більше до 23×23 (включаючи кути). Інші варіанти порталів непрацездатні.
  • Вода, лід і портал невидимі один крізь одного.
  • Якщо підпалити себе і переміститися з допомогою порталу, при виході гравець все ще буде горіти і отримувати пошкодження, але відповідна анімація відтворюватися не буде.
  • Вкрай малоймовірно, але, тим не менш, можлива поява гасту біля порталу в звичайному світі. Крім того, гаст легко може пройти через портал.
  • Біля порталу можуть спауниться зомбі-свінолюді, в середньому, 1 особина за 4 години. Побудувавши певним чином багато порталів, можна домогтися більш частого спауну свінозомбі, що може використовуватися для ферм золота в верхньому світі. Однак вони мають низьку ефективність.
  • Різні сутності можуть переміщатися за допомогою порталу.
  • Портал видає звуки тільки в звичайному світі. У Нижньому світі він видає тільки звуки входу в нього.
  • Портал можна зробити великого розміру, але не більше 21х21 (см. галерею).

Галерея