Портал Краю

Створення

У виживанні гравець повинен відправитися в фортецю, щоб активувати вже існуючий портал Краю. Однак в режимі творчості гравець може створити портал Краю. Гравцеві потрібно 12 очей Ендер, і він повинен побудувати кільце з блоків портальних рамок, яке охоплює квадрат 3×3, і використовувати очі Ендер, щоб активувати їх.

Після розміщення очей в кожному блоці кінцевого порталу конкретного порталу портал активується, створюючи 9 рамок порталу Краю всередині рамки і дозволяючи гравцеві отримати доступ до нього. Якщо рамка знищена, портальні блоки все одно будуть працювати. У творчому режимі гравець може створити свій власний портал, але він буде активований тільки в тому випадку, якщо всі кінцеві рамки порталу були розміщені лицьовою стороною вперед, тобто розміщені так, щоб гравець стояв всередині рингу і безпосередньо перед рамою, яку він розміщує. Очі не можуть бути вилучених з портальних блоків.

Структура

Активний портал в Край знайдений в фортеці.

Портал Краюнатуральна споруда, яка використовується для переміщення в Край. Його можна знайти тільки в фортеці, він складається з 12 рамок, розташованих у формі горизонтального квадратного кільця зі стороною в 5 блоків. У кожен блок рамки потрібно помістити око Краю, щоб активувати портал.

Рамка порталу Краю — блок, який може бути знайдений в фортецях, він має декоративний синювато-зелений верх. У той же час як сторони і підстава має кремовий колір, як камінь Краю, прикрашені округленими прямокутниками з тим же самим кольором як і на вершині. Вони можуть бути знайдені в вигляді кільця з отвором 3×3, в кімнаті над басейном з лавою і поруч зі сходами, що містить спавнер лусківниць. Може бути отриманий в режимі творчість. З версії 1.3.1 можна в режимі творчість зробити портал самостійно.

Знаходження і використання

Портал Краю знаходиться в кімнаті порталу в фортеці, розташовуючись горизонтально над басейном лави, з сходами, що ведуть до порталу. На сходах розташований спавнер лусківниць. Після розміщення ока Краю в кожній рамці, всередині рамки створюється 9 блоків, власне, самого порталу, що дозволяє гравцеві отримати доступ в Край. Схема порталу може бути порушена, якщо кімната, в якій знаходиться портал, перетинається з будь-якими натуральними спорудами, такими, як покинуті шахти, в результаті чого активація порталу в цій фортеці буде неможлива.

З попереднього складання 12w23a в інвентарі Творчості доступний блок рамки порталу. Для створення працездатної рамки потрібно встановлювати рамку «зсередини» (стоячи у внутрішній частині порталу), все блоки одного боку повинні бути спрямовані паралельно. Лава і вільне місце під порталом необов'язкові. Та й всередині, власне кажучи: всі блоки, включаючи корінну породу, при виникненні порталу всередині рамки все одно зникнуть. Це можна використовувати для, наприклад, розкриття кришки люка з корінної породи в картах на проходження і т.д. У Нижньому Світі, наприклад, портал не виникає, але кришки справно розкриваються все одно. Такий ефект є більш інтуїтивно зрозумілим для проходить карту гравця, ніж, наприклад, командний блок.

Поведінка

Зіткнення гравця з активованим порталом відкриває екран завантаження, і переносить гравця в Край. Причому, все це відбувається миттєво, не залишаючи гравцеві часу відступити, на відміну від порталу в Нижній світ. Після входу в Край, гравець спавнитись на горизонтальній платформі з обсидіану розміром 5х5 (0,72,0), часто знаходиться в повітрі. Зворотний портал генерується тільки після вбивства дракона Краї. Вийти з Краю також можна, померши, або, зламавши інвентар, розмістити блок порталу в Нижній світ. Чорні блоки порталу випромінюють світло 15-го рівня. Щоб переміщуватися в Край, досить одного блоку порталу. За допомогою зламаного інвентаря гравець може розмістити ці блоки порталу в будь-якому місці, і вони все одно будуть діяти, як якщо б вони були повним порталом. Єдиний виняток з цього: в Краю і в Нижньому світі блоки порталу Краю миттєво розпадаються. Рідини, що протікають через портал, будуть знищувати всі блоки порталу (але не рамку), з якими стикнуться, однак, якщо хоча б один блок порталу залишився, він може бути використаний для доступу в Край. Активація порталу зруйнує будь-який блок, розташований всередині нього. Він руйнує навіть джерело рідини, корінну породу або рамку іншого порталу Краю. При руйнуванні блоків порталом не чути ніяких звуків, і зруйновані блоки не випадають в якості ресурсів. Проте, скрині, роздавальники і пічі будуть викидати свій вміст.

Портал у звичайний світ

Портал Краю
Портал в звичайний світ.png
Біом

Край

Складається з:

Корінна порода
Портал Краю
Факел
Яйце дракона

Поява після
генерації

Відразу (після 1.9)

Перша поява

1.0.0

Після виходу з Краю, гравець переміщується на точку спавну або до свого ліжка. З 15w31a портал може генеруватися в вимірі Край, активується, якщо дракон Краю убитий. Поки дракон Краю живий, портал буде закритим. Раніше Комерціійний портал генерувався в вимірі Край.

Досягнення

Advancement-plain-raw.pngКрайКінець оба початок?Зайдіть в вимір Край.minecraft:end/root
Advancement-oval-raw.pngДежавю...Відродити драконаЗвільнити КрайВикличте дракона за допомогою ендерських кристалів.minecraft:end/respawn_dragon
Іконка Досягнення Опис Вимоги для здобуття досягнення (якщо різні) Доступність Очки досягнень Xbox Тип трофея (PS)
Xbox PS Bedrock Nintendo
Кінець?Знайдіть КрайНайдіть портал в Край.ТакPSVitaТакТак20GGold
PS3, PS4Gold
Кінець.Вбийте дракона Краю.Зайдіть в портал в звичайний світ з Краю.ТакPS4ТакТак40GBronze
PS3, PSVitaGold
Кінець... Знову...Відродіть дракона Краю.ТакТакТакТак30GSilver

Історія

Java Edition
1.0.0Beta 1.9 Prerelease 3Портал Краю з'явився, але не функціонував.
Портал Краю міг бути зламаний за допомогою динаміт.
Beta 1.9 Prerelease 4Портал Краю тепер функціонує.
Рамка порталу Краю тепер має іншу текстуру і не може бути зруйнована ніяким чином.
1.3.112w23aРамка порталу Краю тепер доступна в режимі творчість або налаштуванням вибору блоку.
1.4.212w36aВсі істоти тепер можуть переміщуватися між світами. Лусківниця може впасти в портал і переміститися в Край.
1.814w25aБлок порталу Краю був вилучений з команди /give.
1.1016w21aТепер замінює будь-який блок в образующемся порталі Краю.
Pocket Edition
1.0build 1Доданий портал Краю і портал в звичайний світ.
Legacy Console Edition
TU9CU11.0Patch 1Додані портал Краю і портал в звичайний світ.
New Nintendo 3DS Edition
1.7.10Доданий портал Краю і портал в звичайний світ.

Помилки

Звіти про помилки, пов’язаних з «Портал Краю», підтримуються в системі відслідковування помилок Mojira. Повідомляйте про виявлені помилки там (англійською мовою).

Цікаві факти

  • Якщо ви в'їдете на вагонетці або човні в активований портал, то ви не потрапите в Край, але як тільки ви вийдете, відразу переміститеся туди.
  • Якщо придивитися, то можна побачити, що блоки рамки порталу зроблені з каменю Краю.
  • Подібно порталу в Нижній світ, блок порталу Краю може бути знищений водою.
  • На відміну від порталу Нижнього світу, не може бути деактивовано.
  • У режимі Творчість блоки порталу можна зруйнувати, як будь-який блок.
  • При руйнуванні рамки порталу Краю, він видає звук розбитого скла.
  • Якщо придивитися, блок порталу є більш темною версією одного з станів води.
  • Якщо зруйнувати рамку порталу Краї, то блоки порталу не зникнуть.
  • Дуже рідко генерується підводний портал Краю.
  • Блоки порталу Краю повернені в дві сторони.
  • Ви можете бачити крізь нижню частину активованого порталу Краю, оскільки блок порталу не видно знизу.

Див. також