Повітря

Повітря
Sky1.png
Тип

Нетвердий блок

Прозорість

Так

Висвітлення

Ні

Діє гравітація

Ні

Вибухостійкість

0

Міцність

0

Інструмент

?

Поновлюваний

Н/Д

Складається

Н/Д

Займистий

Ні

Дроп

Цей же блок

Перша поява

Classic Pre 0.0.0

Значення даних

dec: 0 hex: 0 bin: 0

Текстовий
ідентифікатор

Див. Значення даних

Попередження.svg

Повітря — це невидимий нетвердий блок, який зображає відсутність блоків. Хоча технічно це є блок, таким воно не видається. Повітря може бути знищене або створене лише розташуванням або знищенням інших блоків відповідно. Повітря та інші нетверді блоки є єдиним місцем, де гравці та інші моби можуть знаходитись (не враховуючи різні моди чи глюки).

Коли гравець винирює з води, рівень бульбашок гравця відновиться і шкала зникне. Ввійшовши у непрозорий блок гравець чи моб буде отримувати пошкодження, поки знаходитиметься всередині (така ситуація може статись, наприклад, якщо гравця засипе гравієм чи піском).

Історія

У версіях Indev повітря впливало на блоки рідин, які були горизонтально суміжні до нього. Якщо повітря дотикалось до рідкого блоку, був шанс 2:3, що рідкий блок зникне і 1:3, що він залишиться.

Хмари

Є два типи хмар: двовимірні і тривимірні. Pre-Indev релізи мали двовимірні хмари, наступні версії мали тривимірні. Гравець також міг переключатись між цими видами у налаштуваннях відео. Ще пізніше з’явилась можливість відключати хмари зовсім.

Дрібниці

  • Якщо влізти у чийсь інвентар, повітря має іконку вогню і позначається як „невідомий предмет“;
  • в карторедагувалках (наприклад, MCEdit) видалення блоку і заміна його на повітря — одне і те саме;
  • блок повітря є недоступним в творчому режимі;
  • можливо вижити і без повітря, так як інші нетверді блоки (окрім води та лави) не дадуть втопитись або задихнутись гравцю.