Пляж

Пляж (англ. Beach) — технічний біом, часто представляє собою піщаний берег з невеликим спуском в воду. Пляж зазвичай генерується між сушею і океаном. В Minecraft цей биом має два види.

Опис

Пляж зазвичай знаходиться між будь-яким наземним біомом і океаном, але бувають винятки. Вид пляжу залежить від виду біома, який знаходиться поруч з океаном. На пляжі мешкають унікальні черепахи, однак інші моби можуть прийти з інших біомів. Пляж не завжди є сушею зі спуском у воду — пляжі боліт, звичайних і лісистих пустошах розташовані в океані. В грибних полях генеруються унікальні пляжі з міцелію. Пляж відносно безпечний, але майже не має корисних ресурсів. Часто під цим біомом можна знайти скарби; на поверхні іноді зустрічаються затонулі кораблі. Водяники, що мешкають під водою, можуть піднятися на пляж і напасти на гравця. Підводні руїни генеруються тільки в океані, але можуть генеруватися й поруч з пляжом. Іноді на пляжі знаходяться глибокі водойми, які технічно вважаються океанами.

Звичайний пляж в основному складається з піску, гравію і землі. Близько цього біома під водою, як і в ріці, розташовані скупчення глини. Як і в пустелі, під пляжем генерується пісковик, щоб пісок не падав в печери. Висота спуску пляжу може бути різною, залежно від біома, який знаходиться поруч з пляжем. Якщо звичайний пляж використовувати для створення світу з типом «Асорти», то він буде являти собою піщану поверхню з затонулими кораблями — єдиними структурами, які можуть генеруватися в цьому біомі.

На пляжі і кам'янистому березі завжди йде дощ, незалежно від біомів, які розташовані поруч з ними; на засніженому пляжі — снігопад. Однак на кам'янистому березі може йти снігопад, якщо він знаходитися на висоті 92 блока і вище — інші пляжі не можуть досягти такої висоти, оскільки не генеруються близько гір. В океані можна знайти невеликі острови, які складаються з будь-якого біома, оточеного пляжем. Зазвичай берега річки і інших водойм технічно не вважаються пляжами, але вони можуть стосуватися його.

Види

Крім звичайного пляжу, в Minecraft ще є кам'янистий і засніжений. Кам'янистий берег може бути плоским або крутим, але завжди складається з каменю, хоча нерідко на його поверхні можна виявити гравій. Цей біом генерується між звичайними або лісистими горами і океаном. Спуск у кам'янистого берега крутіше, ніж у пляжу. Тут часто генеруються водо- і лавопади; в Bedrock Edition під кам'янистим берегом зустрічаються скарби, які можуть бути розташовані навіть на висоті 90 блоків. У цьому біомі небезпечно пересуватися, оскільки персонаж може впасти з обриву і померти. Якщо гравійні гори або гравійні гори + межують з океаном, то згенерує пляж.

Засніжений пляж знаходяться між сніжним Біоми і океаном. Такий пляж непросто знайти, оскільки снігові біоми рідко генеруються і не завжди межують з океаном. Засніжений пляж, як і звичайний, в основному складається з піску, але покритий снігом. Вода, що оточує засніжений пляж, замерзає через низьку температури. Також на ньому мешкають кролики.

Вид Температура Рідкість Споруди Блоки
Кам'янистий берег 0.2 Звичайний Bedrock Edition:
Скарб
Вода
Камінь
Гравій
Сніжний пляж 0.05 Рідкий Не відрізняються Вода
Сніг (шар)
Лід
Пісок
Пісковик
Гравій
Грибниця
Глина

ID біомів

Біом Текстовий ID в JE Текстовий ID в BE Номер
Пляж beach beach 16
Кам'яний берег stone_shore stone_beach 25
Сніговий пляж snowy_beach cold_beach 26

Досягнення

Advancement-fancy-raw.pngЧас пригодДослідити всі біомиСолодких снівВідвідайте всі ці 42 біома.minecraft:adventure/adventuring_time

Історія

Java Edition
1.112w01aДоданий пляж як біом. До цього він технічно був структурою.
1.2.112w07aПокращена генерація пляжа.
1.713w36aДодані кам'янистий берег і холодний пляж.
1.1318w07aДодані черепахи, які мешкають на пляжі.
18w19aКам'янистий пляж перейменований в «кам'янистий берег».
Холодний пляж перейменований в «Засніжений пляж».
pre5Змінений ID з beaches на beach.
Змінений ID з stone_beach на stone_shore.
Змінений ID з cold_beach на snowy_beach.
Pocket Edition Alpha
0.1.0Доданий пляж.
0.7.0Доданий гравійний пляж.
0.8.0build 2Зменшено всі види пляжу.
0.9.0build 1Вилучений гравійний пляж.
0.13.0build 1Додані кролики, які мешкають на засніженому пляжі.
Bedrock Edition
1.4beta 1.2.14.2Додані затонулі кораблі, які є на звичайному і засніженому пляжах.
Додані скарби, які є на пляжі.
1.5beta 1.5.0.4Додані черепахи, які мешкають на пляжі.
Legacy Console Edition
TU5CU11.00Patch 1Улучшены биомы; удалён пляж.
TU9Знову додані пляж.

Галерея