Hello there! We are conducting a survey to better understand the user experience in making a first edit. If you have ever made an edit on Gamepedia, please fill out the survey. Thank you!

Пекельна фортеця

Пекельна фортеця (англ. Nether fortress) — натуральна споруда в Нижньому світі. Пекельна фортеця складається переважно з пекельної цегли. Також вона включає в себе такі унікальні блоки, як пекельний паркан, пекельні ступені, пекельний наріст. Тільки в пекельних фортецях спавнятся скелети-висушувачі і іфріти.

Структура

Файл:180px-Blazer Spawner.png
Спаунер іфритів, згенерований наполовину в породі
Вміст скрині, згенерованого в пекельної фортеці
Ще один приклад скрині

Пекельна фортеця являє собою дуже великий комплекс, що складається в основному з пекельного цегли. Іноді тунелі можуть генеруватися усередині породи, в такому випадку генератор очистить цей простір від пекельного каменю. Але, коли підземний коридор повинен переходити в міст, ландшафт не очистите, що може привести до створення тунелів, які ведуть прямо до стіни з пекельного каменю. Велика частина фортеці — мости і коридори шириною 3 блоку. Проходячи над океаном лави, вони стоять на колонах з пекельного цегли. Іноді мости, як і коридори, закінчуються обривом. Також, в коридорах і деяких кімнатах можна побачити вікна 1×2, з пекельним парканом замість скляних панелей. Можливо, це бійниці.

Також, пекельний паркан можна зустріти в якості огорожі в деяких кімнатах. Пекельна фортеця включає в себе:

  • Кімнати з лавовим колодязем. Являють собою криті приміщення 9×9 блоків з колодязем з одним джерелом лави в центрі;
  • Кімнати-ферми пекельного нарісту — приміщення зі сходами шириною в три блоки. З боків від сходів дві грядки з піску душ 2×5 з пекельним наростом. За і перед сходами — переходи. Вгору по сходах можна потрапити в коридор-серпантин з балконами, огороджених пекельним парканом. Приміщення прямо над сходами може бути завалено пекельним каменем або світлокаменем.
  • Кімнати-перехрестя з чотирма проходами. Деякі з них ведуть до тупикам або обривів.
  • Кімнати з вузькими сходами біля стіни, по якій можна піднятися на поверх вище.

Вся фортеця ділиться на дві секції — зовнішня і внутрішня. Зовнішня секція, на відміну від внутрішньої, не має стелі і стін, а лише невелику огородку, висотою в 1 блок, з пекельного цегли. Крім того, зовнішня секція знаходиться над лавою на підпорах з пекельного цегли, в той час як внутрішня генерується в породі. Кімната з лавовим колодязем завжди генерується на стику цих двох секцій. Також, у зовнішній секції ніколи не згенерує кімнати-ферми пекельних наростів і кімнати з вузькими сходами біля стіни.

Вміст скринь

У внутрішній секції, там, де коридор повертає направо, генеруються скрині. Перераховані шанси - на стопку, що не на скриню. Вони можуть містити:

Предмет Количество на стопку Шанс
Залізний зливок 1 — 5 19,0 % (573)
Золотий зливок 1 — 3 49,0 % (1573)
Золотий нагрудник 1 19,0 % (573)
Золотий меч 1 19,0 % (573)
Золота кінська броня 1 29,1 % (873)
Залізна кінська броня 1 19,0 % (573)
Діамантова кінська броня 1 11,8 % (373)
Сідло 1 35,3 % (1073)
Запальничка 1 19,0 % (573)
Пекельний наріст 3 — 7 19,0 % (573)
Діамант 1 — 3 19,0 % (573)

Відкриті переходи, що проходять під шаром пекельного каменю та інших твердих складових Нижнього світу, виглядають як тунелі 3×3 блоку.

Крайні переходи закінчуються рваними обривами.

Досягнення

Advancement-plain-raw.pngЧертоги страхуУвірвіться в пекельну фортецюНезерУвійдіть в пекельну фортецю.minecraft:nether/find_fortress

Історія

Java Edition
1.0.0 Beta 1.9-pre1 Пекельні фортеці додані до гри.
1.4.2 12w36a Додані скелети і скелети-висушувачі як мешканці пекельної фортеці.
1.6.1 13w18a Додані скрині, генерующі в пекельній фортеці.
1.8 14w27a Генерацію пекельної фортеці можна включити або виключити за допомогою опції «Генерувати структури».
14w30a Додана можливість появи обсидіану в скринях.
1.8 Спавнери іфритів тепер з'являються по всій пекельної фортеці.
1.9 15w43a Зменшено кількість стопок в скринях з 2-5 до 2–4.
Pocket Edition Alpha
0.12.1 build 1 Пекельні фортеці додані до гри.
Legacy Console Edition
TU7CU11.0Patch 1Пекельні фортеці додані до гри.
TU9Змінено кімнати пекельного наросту, щоб вони були більше схожі на кімнати з ПК версії.
TU19CU71.12Скрині тепер генеруються в пекельних фортецях.

Помилки

Питання, що стосуються «Пекельна фортеця», ведуться в сховищі звітів про помилки. Повідомте про проблеми там.

Цікаві факти

  • Часто дві і більше фортеці можуть з'явитися поруч, утворюючи одну гігантську фортецю.
  • Гриби можуть генеруватися в фортецях.
  • Грона світлокаменю можуть генеруватися на стелях в проходах фортець.
  • Фортеці генеруються смугами уздовж осі «Z» (північ-південь). Таким чином можна знайти більше цих споруд, йдучи прямо на північ або на південь, від знайденої фортеці. Першу фортецю простіше знайти, навпаки йдучи на захід або схід.
  • Опори проходів, обриваються в море лави, можуть досягати висоти, в два рази більшою, ніж гори в звичайному світі.
  • У рідкісних випадках портал може з'явитися прямо в фортеці.
  • У кишенькової версії якусь подобу пекельної фортеці генерується в звичайному світі (виживання) після активації реактора Нижнього світу. Єдине джерело пекельного каменю в кишенькової версії (виживання) до 0.12.1.
  • Зрідка фортеця може згенеруватися без ферми пекельних наростів.

Галерея