Паркан

Паркан
Oak Fence JE4 BE2.pngSpruce Fence JE4 BE2.pngBirch Fence JE3 BE2.pngJungle Fence JE3 BE2.pngAcacia Fence JE3 BE2.pngDark Oak Fence JE3 BE2.png
Nether Brick Fence JE3 BE4.png
Тип

Твердий блок

Прозорість

Так

Висвітлення

Ні

Діє гравітація

Ні

Вибухостійкість

15 (дерево)
30 (пекельна цегла)

Міцність

2

Інструменти

Поновлюваний

Дерево: Так
Пекельна цегла: Ні‌[Лише у Java Edition]

Складається

Так (64)

Займистий

Дерево: Так
Пекельна цегла: Ні

Згорає в лаві

?

Дроп

Цей же блок

Перша поява

Alpha 1.0.17

Значення даних

Див. Значення

Текстовий
ідентифікатор

Див. Значення даних

Попередження.svg

Паркан (англ. Fence) — твердий, дерв`яний блок, доданий в Seecret Friday update 8, version 1.0.17 Alpha. Вони у півтора блоки в висоту для гравця/моба, і один блок в висоту для всіх інших цілей. Він не дозволяє гравцям і мобам перестрибувати через нього, при використанні тільки одного реального простору. Паркан знаходиться в центрі простору блоку, і автоматично підключається до будь-якого твердого блоку, який знаходиться поруч з ним. Паркан ламається швидше, використовуючи сокиру.

Паркан, зазвичай, використовують як загони для тварин або огородження булівель.

Отримання

Руйнування

Дерев'яний паркан можна зруйнувати, без використання інструментів, але сокирою його добути швидше. Для того, щоб зруйнувати паркан з пекельної цегли необхідно мати кайло.

Блок Паркани Паркан з пекельної цегли
Міцність 2 2
Інструмент
Час руйнування[note 1]
Рука 3 10
Дерев'яна 1.5 1.5
Кам'яна 0.75 0.75
Залізна 0.5 0.5
Діамантова 0.4 0.4
Незеритова 0.35 0.35
Золота 0.25 0.25
  1. Час для незачарованих інструментів в секундах.

Крафт

Інгредієнти Процес Назва Опис
Будь-які дошки +
Палиця
Відповідний дерев'яний паркан
Пекельна цегла Паркан з пекельної цегли [Лише у LCE]
Пекельна цегла +
Пекельна цегла (предмет)
Паркан з пекельної цегли [Лише у BEPS4 і JE]

Генерація в природі

Огорожі можна зустріти в основному в селах, де вони виступають невеликими огородженнями навколо деяких будинків, на дахах деяких будинків, ліхтарними стовпчиками з блоком з чорної шерсті, розміщеним на ній, або в будинках з дерев'яною натискною плитою, розміщеною зверху, що нагадує стіл.

Поза межами сіл огорожі виникають у бібліотечних приміщеннях фортець як перила або утворюють щось подібне до люстр. В останньому випадку до них додається багато Факелів. З 1.8.1 огорожі також утворюють опори в покинутих шахтах, а з 1.11 у лісових маєтках. Також з версії 1.13 паркани з'являються на затонулих кораблях, а у пекельних фортецях генеруються паркани з пекельної цегли.

Використання

Паркан в основному використовується для огородження. Функціонально паркан служить для утримання мобів та гравців всередині чи зовні. Велику безпечну територію можна зробити захищеною від монстрів, обгородивши її парканами та сильно освітивши. Це зупиняє спавн в загородженні та запобігає входу більшості монстрів, які заспавнилися поза огорожею; виняток становлять павуки, які можуть перелізти через нього. Крім того, хоча скелети не в змозі перетнути паркан, вони можуть стріляти через нього.

Паркани також можна використовувати як перила, особливо для огородження балконів або майданчиків на воді. Оскільки паркан не можна перескакувати, це запобігає падінню гравців та мобів, одночасно дозволяючи їм легко бачити повз паркан.

Паркан може замінити скло для вікон, оскільки моби не бачать крізь них, а огорожі легко відновлюються.

Паркан також може використовуватися для розпалювання печі, хоча ефективніше використовувати 3 дерев'яні дошки, які використовуються для створення кожного паркану.

Крім того, паркан можна використовувати і для захисту сільськогосподарських угідь.

Також майте на увазі, що дерев’яні паркани не можуть прикріплюватися до пекельного паркану. Крім воріт та інших огорож такого ж типу, вони не будуть кріпитися до прозорих блоків, та таких блоків як сходи, одиночні плити або гарбузи.

Огорожі можна перетворити на міст, зробивши 3-5 широких рядів парканів. Після цього покладіть натискні пластини або килими в центрі в 1-3 ряди.

Історія

Java Edition Alpha
1.0.17Craftable Fences were added. Nothing could be placed on top of fences.
Java Edition Beta
1.3 Fixed standing on top of fences causing players to get stuck and crashing the server in SMP.
1.6 Fences made flammable.
1.7 Any block, including torches and other fences, now able to be placed on fences.
1.8 Axes break fences faster.
1.9-pre2 Fence collision box reduced.
Fences now connect to solid blocks.
1.9-pre5 Fence selection area changed to match collision box.
Java Edition
1.0.0 Fences no longer prevent farmland from decaying when placed below farmland.

Під час першого представлення гра забороняла розміщувати блоки над парканом, але дозволяла розміщувати паркан під блоком. Ця лазівка невдовзі була широко використана для того, щоб дозволяти укладати огорожі, в основному для естетичних цілей.

Процес укладання був виконаний шляхом створення стіни з блоків на один шар коротшою від передбачуваної висоти огорожі та роботи вниз. Видалення блоків з-під огорожі не призвело до її руйнування, як кактуси та двері, тому нижні шари стіни можна було легко замінити парканами. Ці правила не працювали і під водою, тому вони могли бути складені так само, як і будь-який інший блок під водою.

Файл:Stacking.jpg
Instructional diagram of the old stacking system.

Bugs

  • Fences attempt to attach to all sides of a block if possible at all. As such, they will try to attach to the front and back of Fence Gates.
  • When two lines of fence meet to make a corner, the resulting corner acts as a block, and you cannot move onto its area.
  • The 1.9 Pre-release also introduced a new bug. When walking on the block that the fence is occupying, the player will not be 'seen' by mobs. If the player is low on health and being chased by mobs, the player can jump on a fence to avoid taking damage.
  • In SMP, mobs can get on top and even over fences, even if is one layer of fences on top of another layer of fences.
  • If a mob gets on a fence, it will spin around "walking" on the fence until something pushes it off
  • If you place a fence on the side of a block, you will be able to walk on top of it without jumping. Even if there is another fence on top of it, you can still walk on the top of the first fence and therefore jump to the second. Works with nether brick fences too.

Gallery

See also