Паркан

Паркан
Oak Fence.pngSpruce Fence Revision 2.pngBirch Fence Revision 2.pngJungle Fence Revision 2.pngAcacia Fence Revision 2.pngDark Oak Fence Revision 2.png
Nether Brick Fence Revision 2.png
Тип

Твердий блок

Прозорість

Так

Висвітлення

Ні

Діє гравітація

Ні

Вибухостійкість

15 (дерево)
30 (пекельна цегла)

Міцність

2

Інструменти

Поновлюваний

Дерево: Так
Пекельна цегла: Ні‌[Лише у Java Edition]

Складається

Так (64)

Займистий

Дерево: Так
Пекельна цегла: Ні

Згорає в лаві

?

Дроп

Цей же блок

Перша поява

Alpha 1.0.17

Значення даних

Див. Значення

Текстовий
ідентифікатор

Див. Значення даних

Попередження.svg

Паркан (англ. Fence) — твердий, дерв`яний блок, доданий в Seecret Friday update 8, version 1.0.17 Alpha. Вони у півтора блоки в висоту для гравця/моба, і один блок в висоту для всіх інших цілей. Він запобігає гравцям і мобам перестрибувати через нього, при використанні тільки одного реального простору. Паркан знаходиться в центрі простору блоку, і автоматично підключається до будь-якого твердого блоку, який знаходиться поруч з ним. Паркан ламається швидше, використовуючи сокиру.

Паркан, зазвичай, використовують для огородження тварин. таких як свині, вівці, кури і корови.

Крафт

Інгредієнти Процес Назва Опис
Будь-які дошки +
Палиця
Відповідний дерев'яний паркан
Пекельна цегла Паркан з пекельної цегли [Лише у LCE]
Пекельна цегла +
Пекельна цегла (предмет)
Паркан з пекельної цегли [Лише у BEPS4 і JE]

Генерація в природі

Огорожі можна зустріти в основному в селах NPC, де вони виступають невеликими огородженнями навколо деяких будинків, на дахах деяких будинків, ліхтарних стовпчиків з блоком з чорної шерсті, розміщеним на ній, або в будинках з дерев'яною нажимною плитою, розміщеною зверху, формування структури, що нагадує стіл.

Поза межами сіл огорожі виникають у бібліотечних приміщеннях фортець як перила або утворюють щось подібне до люстр. В останньому випадку до них додається багато Факелів. Оскільки 1.8.1 огорожі також утворюють опори в покинутих шахтах.

Використання

Основне використання паркану для огородження ділянки. Функціонально паркан служить для утримання мобів та гравців всередині чи зовні. Широку зону можна зробити захищеною від монстрів, обгородивши її парканами та сильно освітивши. Це зупиняє спавн в загородженні та запобігає входу більшості монстрів, які заспавнилися поза огорожею; виняток становлять павуки, які можуть перелізти через нього. Крім того, хоча скелети не в змозі перетнути паркан, вони можуть стріляти через нього.

Огорожі також можна використовувати як перила, особливо по краях балконів або майданчиків на воді. Оскільки огорожі не можна перескакувати, це запобігає падінню гравців та мобів, одночасно дозволяючи їм легко бачити повз паркан.

Огорожі можуть замінити скло для вікон, оскільки моби не бачать крізь них, а огорожі легко відновлюються.

Огорожі також можуть використовуватися для розпалювання печі, хоча гравцеві було б краще використовувати 3 дерев'яні дошки, які використовуються для створення кожного паркану для заправки.

Крім того, огорожі можна використовувати і для захисту сільськогосподарських угідь.

Також майте на увазі, що дерев’яні огорожі не можуть прикріплюватися до пекельної огорожі. Крім воріт паркану та інших огорож такого ж типу, вони не будуть кріпитися до прозорих блоків, та таких блоків як сходи, одиночні плити або гарбузи.

Огорожі можна перетворити на міст, зробивши 3-5 широких рядів парканів. Після цього покладіть напірні пластини в центрі в 1-3 ряди.

Equation

To enclose an area of L x W in size (L being length and W being width), where the area does not include the fences:

Perimeter = 2L + 2W + 4.

If the area does include the fences:

Perimeter = 2L + 2W - 4.

To craft one stack of fences you need 24 logs. This produces three stacks of sticks, which can be made into one stack of fences.

Історія

Java Edition Alpha
1.0.17Craftable Fences were added. Nothing could be placed on top of fences.
Java Edition Beta
1.3 Fixed standing on top of fences causing players to get stuck and crashing the server in SMP.
1.6 Fences made flammable.
1.7 Any block, including torches and other fences, now able to be placed on fences.
1.8 Axes break fences faster.
1.9-pre2 Fence collision box reduced.
Fences now connect to solid blocks.
1.9-pre5 Fence selection area changed to match collision box.
Java Edition
1.0.0 Fences no longer prevent farmland from decaying when placed below farmland.

Під час першого представлення гра забороняла розміщувати блоки над парканом, але дозволяла розміщувати паркан під блоком. Ця лазівка невдовзі була широко використана для того, щоб дозволяти укладати огорожі, в основному для естетичних цілей.

Процес укладання був виконаний шляхом створення стіни з блоків на один шар коротшою від передбачуваної висоти огорожі та роботи вниз. Видалення блоків з-під огорожі не призвело до її руйнування, як кактуси та двері, тому нижні шари стіни можна було легко замінити парканами. Ці правила не працювали і під водою, тому вони могли бути складені так само, як і будь-який інший блок під водою.

Файл:Stacking.jpg
Instructional diagram of the old stacking system.

Bugs

  • Fences attempt to attach to all sides of a block if possible at all. As such, they will try to attach to the front and back of Fence Gates.
  • When two lines of fence meet to make a corner, the resulting corner acts as a block, and you cannot move onto its area.
  • The 1.9 Pre-release also introduced a new bug. When walking on the block that the fence is occupying, the player will not be 'seen' by mobs. If the player is low on health and being chased by mobs, the player can jump on a fence to avoid taking damage.
  • In SMP, mobs can get on top and even over fences, even if is one layer of fences on top of another layer of fences.
  • If a mob gets on a fence, it will spin around "walking" on the fence until something pushes it off
  • If you place a fence on the side of a block, you will be able to walk on top of it without jumping. Even if there is another fence on top of it, you can still walk on the top of the first fence and therefore jump to the second. Works with nether brick fences too.

Gallery

See also