Особисті споруди

На цій сторінці перелічені згенеровані особливі споруди які створені в Minecraft світі.

Звичайний світ

Земля

Біоми диктують форму і висоту світу. На цьому етапі грунт робиться здебільшого камінь та кам’яними варіантами, з водою заповненням більшості порожніх просторів під шаром 63, за винятком конструкцій.

Гори

Гори — пагорби з крайніми схилами та скелями. Гори іноді можуть мати печери через них. У світі, що посилюється, гори надзвичайно поширені у всіх біомах, крім океанських та болотних біомым.

Плавучий "острів"

Плаваючі "острови" — це споруди, що плавають у міхурі, які не з'єднані із землею, морем, пагорбами чи скелями. Плаваючі "острови" — це як правило випадкові шматочки плаваючих бруду та каменю, що знаходяться біля скель, але в рідкісних випадках вони можуть бути великими, плаваючими структурами, які навіть мають пружини та дерева на них. Плавучі острови найчастіше зустрічаються у горах біомах (та їх варіантах), поряд із "пагорбами", "горами" та "модифікованими" варіантами більшості біомів, особливо розбита савана.

Вибоїна

Вибоїни — протилежність плавучим островам. Вони схожі на печери, але вони не мають нічого спільного з печерним поколінням (хоча вони можуть перетинатися з ними). Коли нависає багато вісків, вони закриваються між собою і створюють заглиблення. Вони мають рівно ту саму підлогу, що і місцевість вище, в залежності від біому, в якому вони знаходяться, на відміну від печер. Вибоїни не мають конкретного поверху. Трав'яні блоки теж можуть генеруватися всередині, і що цікаво виживе без світла. Коли вони генеруються під рівнем моря, вони наповнюються водою. Вони вкрай рідкісні в стандартному світу, але його можна зустріти набагато частіше у певних індивідуальних світах.

Пагорби

Пагорби — випадково генеровані шматки землі на карті. Як і сходи, пагорби завжди проходять до найнижчої точки завдяки алгоритму, який їх генерує; На кожному рівні майже завжди є місце, звідки можна дістати наступний рівень, це означає, що гравець може піднятися на пагорб один рівень за часом, поки не досягне вершини. Випадки, коли це не відповідає дійсності, рідкісні.

Поверхня

Поверхневий шар

Найбільш верхні шари місцевості перетворюються на залежний від біому матеріал: зазвичай трав’яні блоки та бруд, або пісок у пустелях та пляжах. Підзол зустрічається в гігантській деревній тайзі, міцелій у біомах грибних польових, а червоний пісок — у біомі бадьорів. Піщаник утворюється під піском.

Басейн

Іноді, замість того, щоб перетворюватися на бруд або пісок, верхній шар знімають, залишаючи «басейн» голого каменю. Вони мають певну схожість з геологічним "щитом" (область тектонічно стійкої породи, яка піддалася тривалої ерозії через дуже старі віки; вона відрізняється від геологічного терміна "басейн"). Вони, здається, частіше зустрічаються в лісі чи рівнинах, і їх час від часу бачать наповненими водою. Як правило, в них, як правило, знаходиться вугільна руда і залізна руда. Якщо генерується в біомі саванна, золота руда також може бути помічена.

Гірські місцевості

Гірські місцевості — це високі колосоподібні споруди, знайдені в болотах, які складаються з 6 кольорів теракоти. Хоча ця структура зустрічається виключно в еродованих гірських місцевостях, всі біоми гірлянди насправді мають цю структуру, але встановлені на помилкові, за винятком еродованих. Ця структура випливає з рівня моря і може періодично проходити висотний шар 100.

Рідкі тіла

Озеро

Озера — неглибокі і часто невеликі тіла рідини. Водні озера, що є невеликими басейнами джерел води, можуть генерувати над рівнем моря або всередині печер. Вони також можуть генерувати ізольоване під землею, не з'єднане ні з чим. Коли в зимовому біомі ці маленькі озера спочатку ніколи не замерзають, але піддаються ожеледиці. Озера також можуть складатися з лави; проте озера лави набагато рідше. Озера лави, виявлені на поверхні, оточені каменем (який можна замінити рудними жилами, такими як земля, гравій та вугілля). Обидва типи озера генерують невелику повітряну кишеню над ними, що може спричинити плаваючий пісок, плаваючий сніговий покрив або навіть верхні дві третини дерев над озером. Озера Лави можуть призвести до вигорання дерев.

Велике озеро

Оскільки вода утворюється на поверхні світу нижче y=63, суша, яку вона покриває, може перетворитися на великі озера. Великі озера породжують кишені землі та глини на дні озера. Коли великі озера утворюються біля берега, вони можуть перетворитися на невеликі затоки.

Коралові ріфи

Великі споруди

Печера

Яр

Яри — це високі, тонкі траншеї, що створюють або під землею, або на поверхні, і простягаються на 30-50 блоків вниз або на рівень пород в Bedrock Edition. Яри можуть спавниться в океані, роблячи це схожим на підводні траншеї.

Маленькі споруди

Мінеральна жила

Мінеральна жила
Mineral vein.png
Біом

Вугілля, залізо, золото, червоний камінь, діамант, лазурит: в будь-якому місці звичайного світу.
Смарагд:Горні біоми.
Кварцова руда:Нижній світ.

Складається з:
Поява після
генерації

Немає

Мінеральна жила — це природне родовище руд. Гравці можуть натрапити на ці жили в печерах або в будь-якому місці, де є природний камінь. На цьому кроці утворюються підземні родовища землі та гравію, за якими слідують більш дорогоцінні руди: вугілля, залізо, золото, червоний камінь, діамант, смарагд (у гірських біомах) та лазурит. Вони можуть утворюватися лише з каменю, андезиту, діориту та граніту, і не замінюють один одного чи будь-який інший блок. Зауважте, що дві або більше мінеральних жилок можуть утворюватися поруч і робити це схожим на мінеральну жилку, виготовлену з більш ніж одного матеріалу.

Джерело

Джерела — це випадкові блоки блоків або лави, або води, які виступають джерелом відповідного матеріалу. Хоча обидва можна знайти на вертикальній стороні кам'яних блоків над поверхнею, джерела лави частіше зустрічаються під землею під шаром 32 у печерах та покинутих шахт. Вони не генерують вище певної висоти Y.

Моховий кругляк

Моховитий кругляк
Mossy Cobblestone Boulder.png
Біом

Гігантське дерево Тайги

Складається з:
Поява після
генерації

Немає

Ці споруди призначені для зображення валунів, повністю виготовлених з мохового кругляка. Розташування цих конструкцій сильно відрізняється. Їх можна знайти пунктиром навколо районів біома гігантських дерев тайги. Моховті кругляки бувають досить рідкісними через рідкість гігантського біому з деревної тайги.

Крижані шипи

Крижані шипи
Ice World Spikes.png
Біом

Снігова тундра

Складається з:
Поява після
генерації

Немає

Крижані шипи — це високі шпилі, виготовлені з щільного ліоду, які можна знайти лише у біомах снігової тундри. Є два варіанти льодових шипів: один короткий і товстий, а другий надзвичайно високий і тонкий.

Айсберг

Айсберг
Iceberg.png
Біом

Заморожений океан, глибоко замерзлий океан

Складається з:
Поява після
генерації

Немає

Айсберги — це споруди, що породжують в замерзлих океанах та їх глибокі варіанти. Вони складаються головним чином з щільного льоду, трохи льоду і синього льоду, і часто буде покритий снігом. Вони єдине місце, де природний блакитний лід знаходиться біля засніженого села. Айсберги породжують найрізноманітніші форми та розміри, починаючи від невеликих «островів» до гігантських гірських схожих на льоду споруд. Вони також можуть генерувати за допомогою «печерних» отворів у них, які іноді сягають іншого боку айсберга.

Нижній світ

Лавове море

Море лави зустрічаються на рівні і нижче 30 в нижньому свыты. Вони складають велику частину пекла, і є надзвичайно поширеними. Вони можуть розтягуватися на сотні метрів у будь-якому напрямку і, як правило, межують із сіткою (або рідше — піщаними та/або магматичними блоками).

Скупчення світлопилу

Скупчення світлокаменю
Glowstone Cluster.png
Біом

Нижній світ

Складається з:
Поява після
генерації

Немає

Скупчення світлокаменю — це звичайно жили блиску, які можуть бути одними з найтвердіших природних матеріалів для збирання, які не потребують викопування. Вони утворюються в коралоподібних структурах з нижньої сторони звисаючого пекельного каменю, тому їх часто зустрічають на стелях пекла, де вони забезпечують світло разом із постійно присутньою лавою.

Інші речі, що знаходяться в пеклі

Навколо шару 64 є ділянки з піском і гравієм, жилами нижньої кварцової руди, великими «жилками» блоків магми та «прихованою лавою», що представляє собою єдиний блок лави, що утворюється випадковим чином між сіткою пекельного каменю.

Край

Центральний острів

Центр Края — великий острів, схожий на астероїди, повністю складений з каменю Края, що плаває у порожнечі. На відстані 1000 кварталів від них починається нескінченна простора більшої кількості островів, подалі від головного острова. Вони складаються з великих островів, розміром з головний острів, і менших, які зазвичай дуже тонкі і маленькі.

Обсидіанові стовпи

Обсидіанова платформа

Обсидіанова платформа
Obsidian platform.png
Біом

Край

Складається з:
Поява після
генерації

Так, замінюється при повторному введенні розмірів

Платформа обсидіана — це 5 на 5 квадрат обсидіану, який генерується після того, як гравець потрапляє в Край. (Зверніть увагу, що якщо обсидіан знищено, або якщо на нього поміщений блок, коли гравець вступає до Краю, обсидіан буде відновлений, і будь-які блоки поверх нього відпадуть.) Обсидіанські платформи генерують при X, Y, Z=100 (100,5), 48, 0 (0,5), переважно далеко від острова, тому важко дістатися туди. Гравці, які увійшли до Краю, будуть спавнитись у X, Y, Z=100, 49, 0, а інші сутності, які вступають у Край, будуть породжені у X, Y, Z=100,5, 50, 0,5, середині платформи та на 1 блок вище ніж платформа.

  • Іноді платформа генерується всередині корпусу каменю Края. Це видалить достатній камінь Края, щоб гравець міг ходити.
  • Іноді платформа генерується в повітрі.

Портал в звичайний світ

Ворота Края

Зворотні ворота

Зворотні ворота — це ворота Края, які генеруються випадковим чином на зовнішніх кінцях островів. Вони телепортуватимуть вас назад на обсидіанову платформу центрального острова.

Технічні деталі

Особливості створюються для певного відрізку після формування місцевості. Формат фрагмента включає тег, який називається, чи є функції, чия точка відродження полягає в тому, що шматок був сформований. Якщо вона помилкова або відсутня, вони будуть згенеровані знову. Генерація особливостей ґрунтується на тому, що вже є в шматку, тому (наприклад) позначення шматка, який вже був заселений для переселення, приблизно вдвічі збільшить кількість руди в ньому.

Коли функції генеруються, вони можуть перекинутися на сусідні шматки, які були попередньо створені. Таким чином, дерево на краю створеного світу (і, мабуть, видно лише за допомогою зовнішніх інструментів), може бути перезаписане озером до того, як гравець досягне його. Теоретично також можливо, що два світи, створені одним і тим же насінням, від тієї ж версії Minecraft, дещо відрізняються залежно від маршрутів подорожі гравців, тому що порядок, в якому генеруються шматки, може визначати, який із двох суперечливих функції будуть перезаписувати або придушувати інші.

Історія

Java Edition pre-classic
Cave game tech testРозробка на "Cave Game" розпочалася; додані печери]]" started; caverns added.
Java Edition Classic
0.0.12aДоданий океан навколо карти.
0.0.14aДодані дерева. У цей момент вони були просто пнями, покритими тонким шаром листя.
0.0.15a (Multiplayer Test 1)Дерева мають нову форму.
August 25, 2009Відео, завантажене із зміною покоління печер; довші і вужчі печери, і чим більше печери, тим глибше ви подорожуєте.
Поверхневі лавові озера показано можливими, але малоймовірними, незважаючи на існування ще в минулому 0.0.12a_03.
Java Edition Infdev
20100320Повторно додали дерева.
Java Edition Alpha
v1.0.1Печери тепер можуть бути набагато більшими та більш масштабними.
v1.2.0previewДодано Нижній світ і всі споріднені структури, пов'язані з пеклом, за винятком нижчих фортець та жил магми.
v1.2.6Додано невеликі озера та рідкісні басейни лави, як на поверхні, так і випадковим чином у печерах.
Java Edition Beta
1.8Pre-releaseДодані великі гриби.
Додано річкові біоми та величезні океани.
Піскові та гравійні пляжі видалено через зміни алгоритму генерації рельєфу.
Java Edition
1.0.0Beta 1.9 Prerelease 4Додано Край та споріднені основні острівні структури Края, включаючи острів Края, обсидіанську платформу, обсидіанові стовпи та портал в звичайний світ.
1.112w01aПіщані пляжі принесли прибуток, але те, як вони виглядають і генеруються, не так, як раніше.
1.2.112w07aПокоління пляжів значно покращилось.
1.6.113w17aВодні оазиси більше не утворюються в пустелях.
1.7.213w36aГравійні пляжі повернуті на місцевість.
Гори тепер генеруються як частина "М" варіантів біома.
Пустельні оазиси з'являються в пустелі "М" біома.
Моховиті кругляки були додані.
1.915w31aДодано зовнішні острови Края.
Додані хорусові дерева.
Доданий зворотній портал Края.
1.1318w08aПечери та яри тепер можуть генерувати під водою.
Заморожений океан зробив повернення, але без налаштування, вони виглядають та генеруються, але не є такими ж невикористаними.
18w10dДодані коралові ріфи.
18w15aДодані айсберги.
Pocket Edition Alpha
0.1.0Додані пляжі, океан, замерзлий океан, скелі, гори, басейн, мінеральні жили, дерева.
0.7.0Додані гравійні басейни.
0.9.0build 1Додано печери, басейни лави, річки, величезні гриби, мохові кам'яні брили, крижані плями та крижані шипи.
Видалені гравійні басейни.
0.12.1build 1Додано пекло разом із океанами лави, скупченнями світлокаменю, пляжами з пісками душ, прихованою лавою, гравійними пляжами та нижчими кварцовими жилами..
Pocket Edition
1.0.0alpha 0.17.0.1Додано Край та споруди Края, включаючи острови Края, обсидіанову платформу, обсидіанові стовпи, фонтан Края, міста Края, зворотні портали та хорусові дерева.
Bedrock Edition
1.2.0beta 1.2.0.2Додані равіни.
1.4.0beta 1.2.14.2Додані айсберги.
Додані коралові ріфи.
Яри тепер можуть генеруватися під водою.
Заморожені океани повернулися, але спосіб їх вигляду та генерування не такий, як раніше.
beta 1.2.20.1Печери тепер можуть генерувати під водою.
Legacy Console Edition
TU5CU11.0Patch 1Patch 1Додані равіни.
Піскові та гравійні пляжі видалено через зміни алгоритму генерації рельєфу..
TU9Додано Край разом із спорідненими спорудами Края, такими як острів Края, обсидіанова платформа, вежі обсидіану та фонтан Края.
Піщані пляжі принесли прибуток, але те, як вони виглядають і генерують, не так, як раніше.
TU19CU71.12Водні оазиси більше не будуть генеруватися в пустелях.
TU691.76Patch 38Додані коралові ріфи та підводні печери та яри.
New Nintendo 3DS Edition
1.7.10Додано рослини хоруса.

Відео