Обсидіан

Обсидіан
Obsidian.png
Тип

Твердий блок

Прозорість

Ні

Висвітлення

Ні

Діє гравітація

Ні

Вибухостійкість

6,000

Міцність

50

Інструмент

Поновлюваний

Так

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Дроп

Цей же блок

Перші появи

Classic 0.26 Survival Test (24 жовтня 2009)
Infdev (17 червня 2010)

Номер

dec: 49 hex: 31 bin: 110001

Текстовий
ідентифікатор

obsidian

Природні утворення обсидіану.
Вода в реакції з лавою, утворюючи обсидіан.

Обсидіан (англ. Obsidian) — це блок темно-фіолетового з домішками чорного кольору, який вперше з’являється у версії 0.30. Сам по собі він генерується рідко; зазвичай він утворюється у місцях безпосереднього дотику джерел води та лави. При зіткненні ж течій води і лави утворюється кругляк. Обсидіан можна зустріти у Кінці в якості монументів для кристалів Кінця. Зруйнувати даний блок можна лише діамантовим кайлом. Окрім будівничих чи декоративних цілей обсидіан використовується для будівництва порталів у Нижній світ (починаючи з Halloween Update).

Руйнація одного блоку обсидіану займає 9.4 секунди звичайною діамантовою киркою. З версії 1.0.0 руйнування блоку будь-яким предметом, окрім кирки, займає 4 хвилини 10 секунд.

Для відкриття порталу необхідно мати щонайменше 10 блоків обсидіану, а також запальничку або заряд полум’я. Портал будується в чотири блоки шириною та п’ять блоків висотою. Кутові блоки не є обов’язковими. Після того, як портал збудований, підпалюється будь-який блок всередині нього. Портал може стояти лише вертикально. У горизонтальному положенні він не відкриється.

Побудова порталу

Крафт

Інгредієнти Рецепти крафта Результат

Діамант +
Обсидіан +
Книга

Стіл зачарувань

Обсидіан +
Око Енду

Ендер-скриня

З версії 12w36a:

Інгредієнти Рецепти крафта Результат

Скло +
Пекельна зірка +
Обсидіан

Маяк

Застосування

  • Побудова прямокутника розміром 4х5 і підпалювання його створить портал у нижній світ;
  • декоративний блок;
  • побудова укриттів. Обсидіан стоїть на другому місці по міцності після адмініуму, портального блоку та порталу в Кінець;
  • побудова і тестування споруд, призначених для вибухів, наприклад, ТНТ-пушки, захисної фортеці тощо;
    • варто зауважити, що в беті 1.8.1 ендермен все ще може пересувати обсидіан, що дозволяє їм робити дірки в цих спорудах. Починаючи з 1.0.0 цього вже нема;
  • обсидіан є інгредієнтом для створення столика зачарувань;
  • захисні лінії від гріферів. Обсидіан відлякуватиме більшість з них (хоча всі ми знаємо, що гріфера найкраще зупиняти барабаном);
  • починаючи з 12w21a і далі, обсидіан є інгредієнтом для створення скрині Кінця.

Псування життя обсидіаном

Пастки для гравців

Гріфери можуть замуровувати гравців, які відлучились від гри, в обсидіанові коробки та робити їх дуже товстими. Якщо гравець не матиме діамантової кирки або якщо сервер не підтримуватиме команди телепортації, йому прийдеться витратити багато часу, щоб вибратися з неї.

Руйнування будівель

Інколи будівлі „спамлять“ обсидіаном, розставляючи його всюди або замуровуючи проходи (обсидіан довго розбивати, не забувайте).

Добування обсидіану

Обсидіан можна добути лише діамантовою киркою. Час розбиття одного блоку складає 9,4 секунди. Час буде меншим, якщо кирка буде зачарована на ефективність.

Для безпечного добування обсидіану варто помістити блок води безпосередньо над блоком лави. Тоді після ламання блоку лава під ним також миттєво стане обсидіаном і ймовірність його добування зросте. Інший підхід — це збирання блоків починаючи з країв, очищуючи края так, щоб крайні блоки не дотикалися до лави. Тоді їх зібрати і процедуру повторити.

Обсидіан також можна отримати, розриваючи існуючі ланки портал-портал. Робиться це таким чином: один гравець проходить через портал у Нижній світ, другий залишається залишається у Верхньому. Тоді гравець, який залишився у Верхньому світі, закриває портал. Після цього гравець з нижнього світу проходить крізь портал. При цьому у Верхньому світі відкривається новий портал поряд існуючого поламаного. Таким чином теоретично можна генерувати безмежну кількість обсидіану.