Небесний вимір

Скріншот літаючих островів.

Небесний світ (по іншому відомий як Вимір літаючих/ширяющих островів, англ. Sky Dimension) — назва вимірювання, яке планувалося додати в гру, але замість нього було додано вимір Край.

Вперше інформація про цей світ з'явилася, коли Нотч грав в спліф з @Evil_Notch. Це вимір може додати в гру нові особливості ландшафту і нових мобів, наприклад сови.[1] Після цього і до цього він також повідомляв деякі новини щодо розробки цього виміру: «Сьогодні я провів багато часу, додаючи вимір літаючих островів в гру. Не дуже успішно. Робота йде непогано, але воно виглядає жахливо.»[2]

Поява

Чанки Небесного світу в звичайному. Minecraft Server Beta 1.9-pre3, сид 666.

У версіях Beta 1.6 і Beta 1.7 в грі присутній код ранніх прототипів Небесного світу (потрапити в нього можна за допомогою деяких модифікацій), але в Beta 1.8.1 (з глобальної модифікацією SpoutCraft) можна створити карту з типом «Небесних островів». Ця версія Небесного світу багато в чому нагадує звичайний світ, але в ньому завжди опівдні і ніколи не йде дощ або сніг.

У версіях з Beta 1.9-pre3 і, імовірно, до появи Краю в багатокористувацької грі в звичайному світі могли генеруватися чанки Небесного світу.

Indev

У Indev можна створити карту Небесного світу. Для цього потрібно вибрати тип світу Floating. При цьому карта буде залежати від форми світу. Також є ймовірність, що будинок Indev з'явиться в повітрі.

Офіційний реліз

Ще один скріншот

У версії 1.13 був доданий новий тип світу під назвою «Асорті», який дозволяє гравцеві вибрати єдиний на весь світ біом і варіант генерації, одними з яких є ширяють острова. Згенерований таким чином світ нагадує карту Небесного світу з версії Indev.

Цікаві факти

  • Даний вимір було взято за основу для користувача мода, який додає в гру «Ефір» або Aether (Aether II), [3][4] основою якого також є «Мир над хмарами».
  • У горах «Небесного світу» можна було зустріти безліч руд, включаючи діамантовий і червоний камінь. Також можна було зустріти скарбниці, які могли розташовуватися на виступах гір або в горах.
  • Папка Небесного мира лежит отдельно от папки с обычным. Она называется DIM1. Интересно, что для Нижнего мира также есть папка под названием DIM-1.
  • Небесний світ був в файлах сервера, але в папці з клієнтом його не було.
  • /time не діє на Небесний світ. Небо тут, як в звичайному світі і тут немає ночі. При спробі використовувати ліжко, ви потрапите в звичайний світ.

Примітки

Галерея