Натуральні споруди

На цій сторінці перелічені натуральні споруди в Minecraft. Натуральна споруда визначається як будь-яка структура, яка вимкнена, коли параметр "Створити споруди" створення світу вимкнено. Деякі споруди, такі як печера та пустельні колодязі, все ще генеруються при вимкненому варіанті, але перераховані на цій сторінці через те, що вони мають штучну структуру на відміну від природного пласта.

Звичайний світ

Звичайний світ містить численні натуральні структури, в самих різних масштабах.

Великі підземні споруди

Споруда Локація(ії) Опис
Покинута шахта Під землею в будь-якому біомі. Містить довгі проїзди з рейками на землі, деякі — вагонетки зі скринями на них. Печерний павук спавнятся, можуть генерувати тут оточені павутинням.
Фортеця Генеруються в будь-якому біомі; максимум 128 можуть генерувати в одному світі.‌[Лише у Java Edition] Кам'яні цегляні конструкції, що містять багато кімнат, включаючи кімнату порталу в край.

Маленькі споруди

Споруда Локація(ії) Опис
Копальня Генеруються в пустелях або болотах. Споруди, виготовлені з кісткового блоку і вугільної руди.
Схований скарб Під пляжом. Єдина прихована скриня, що містить ресурси, найпростіше знайти за допомогою карти скарбів, розташованої в корабельних аваріях і час від часу в руїнах океану.

Підводні споруди

Споруда Локація(ії) Опис
Підводні руїни In all ocean biomes. A collection of structures made of stone bricks (frozen, cold, or regular oceans and deep variants) or sandstone (lukewarm, deep lukewarm, and warm oceans) that spawn drowned.
Затонулий корабель В океанах і пляжах. Дерев’яні конструкції, що містять до трьох скринь.
Підводна фортеця В глибокі океанські біоми, будь-яка температура. Великі прізмаринові споруди, що містять вартових і вологих губок, а також вісім золотих блоків як скарб. Троє старих вартових породжують зі структурою. Він генерується як лабіринт сортів, без будь-яких «прихованих» приміщень.

Споруди

Споруди — це природні натуральні споруди, які утворюються над землею. Вони можуть містити цінний скарб, але можуть містити також і пастки, пазли та приховані ділянки.

Споруда Локація(ії) Опис
Храм у пустелі В пустельних біомах. Великі пісковикові споруди, що містять чотири скрині у підземній кімнаті, захоплений динамітом, підключені до натискної плити під тиском у центрі. Запуск цієї пастки руйнує скрині та їх вміст.
Іглу В сніжній тундрі і сніжній тайзі біомах. Сніжні будівлі, які можуть мати прихований підвал (50% шансів) під ними. В самому іглу є піч і червоне ліжко. У підвалі, якщо він генерований, є селянин села та сільський житель у залізних клітках підземного приміщення. Підставка для заварювання генерує вибухове зілля Слабкості. Скриня в підвалі містить золоте яблуко (яке можна використовувати для вилікування селянина-зомбі) та ще дещось.
Храм у джунглях В джунглях і бамбукових джунглях[Лише у Java Edition] біомах. Круглякові споруди, що містять дві скрині; один захоплений двома роздавальниками стрільбою зі стріл. Інший ховається за важелем-головоломкою. Встановлення правильної комбінації змушує блок переміщатися на основний поверх, відкриваючи запис.
Аванпост розбійників В рівнинах, пустелі, савані, тайзі, сніжній тундрі і сніжній тайзі‌[Лише у Bedrock Edition] біомах. Високі дерев’яні та круглякові споруди, в яких спавнятся розбійники. На верхньому поверсі є одна скриня. Навколо аванпосту невеликі споруди, включаючи намети, цільові опудала та дерев’яні клітки (іноді містять залізний голем).
Хатина відьми В болотяних біомах. Також відомі як хати відьом, це невеликі дерев’яні споруди, що містять порожній‌[Лише у Java Edition] казан і верстак. Спавниться відьма та одна чорна кішка. Кіт і "перша" відьма не деспавняться природним шляхом.
Село В рівнинах, пустелі, савані, тайзі, сніжній тундрі і сніжній тайзі‌[Лише у Bedrock Edition] біомах. Колекція будівель (будинки, місця роботи, місце зустрічей тощо), що містять селянів села, виготовлена з найрізноманітніших матеріалів, залежно від біому.
Лісовий особняк В темних лісах. Масивні систематично генеровані триповерхові конструкції з темного дуба. Вони містять багато кімнат (деякі приховані) та грабіжні скрині. В них мешкають заклиначи та рубники, які природним чином не диспавнятся.

Інші споруди

Ці споруди генеруються навіть тоді, коли параметр "Створити споруди" відключений, а також не може бути розташований із /locate командою.

Споруда Локація(ії) Опис
Печера Знаходиться в будь-якому біомі під землею. Круглякові кімнати з спавнером мобів (50% шансів для зомбі, 25% шансів для кожного скелета або павука) всередині. Містить до двох скринь.
Пустельний колодязь В пустельних біомах. Невелика пісочна споруда, що містить в середині п'ять джерел води.

Нижній світ

Нижній світ, хоча і однаково величезна, містить набагато менше типів натуральних споруд, ніж у звичайному світі.

Споруда Локація(ії) Опис
Пекельна фортеця Усюди в Нижньому світі. Величезна споруда, що зроблена з пекельної цегли, де спавнятся скелети-висушувачі та іфрити. Також містятся скрині і спавнери.

Край

Край — остаточний і найплідніший вимір, на його головному острові немає створених структур. Після перемоги над драконом Края створюються портали до зовнішніх островів.

Споруда Локація(ії) Опис
Місто Край In the End's outer islands. Tall purpur and end stone structures containing shulkers.
Корабель Краю Знаходиться в місту Край. Пурпурові споруди з шалкерами, дві скрині, і пара елітрів у кадрі елемента.

Історія

Java Edition Infdev
20100625-2Додані скарбниці.
Java Edition Beta
1.8Pre-releaseДодані покинуті шахти.
Додані села.
Додані фортеці.
Java Edition
1.0.0Beta 1.9 PrereleaseДодана пекельна фортеця.
1.2.112w04aДодані пустельні колодязі.
1.3.112w21aДодані храми в пустелях.
12w22aДодані храми в джунглях.
1.4.212w40aДодані хатини відьом.
1.814w25aДодані підводні фортеці.
1.8.1pre1Нові хатини відьом можуть спавнити відьом на рівнях від 64 до 71. Це дозволяє три спавні підлоги для відьом.
1.915w31aДодано місто Край.
15w43aДодані іглу з 50% шансом мати підземну кімнату.
1.1016w20aДодані копалини з кісткових блоків та вугільної руди.
16w21aСільські ковалі зараз генерують кругляк у всіх біомах, а не колоди акацій у саванах та піщаник у пустелях..
pre1Селяни-зомбі, що спавнятся в селах зомбі, вже не відпадають.
Дерев'яні паркани тепер замінені на правильний тип деревини для біома.
Шляхи більше не замінюють більшість блоків, натомість розглядають блоки під ними, не дозволяючи їм генеруватися у верхівках дерев чи перемикання ярів..
1.1116w39aДодані лісові особняки.
Додана /locate команда щзоб показувати де знаходятся споурид.
1.1317w43aСпоруди, що використовують структурні файли, тепер можна змінювати, додаючи пакети даних.
17w47aГорщики для квітів у хатах відьом тепер мають гриби; раніше вони були порожніми.
18w09aДодані підводні руїни.
18w10aДодані схові скарби.
18w11aДодані затонулі кораблі.
1.1418w47aДодано авапост розбійників.
18w48aПеревидана деревня.
Pocket Edition Alpha
0.9.0build 1Додані села, покинуті шахти, фортеці, скарбниці і пустельні колодязі.
0.10.0build 1Покинуті шахти генеруються над землею в меса-біомах.
0.11.0build 1Додані пустельні колодязі.
0.12.1build 1Додано Нижній світ разом із чистими фортецями.
0.13.0build 1Додано пустельні храми.
0.14.0build 1Додані хатини відьом.
Казании генеруються з випадковим зіллям.
0.15.0build 1Додані храми в джунглях.
Додано варіанти села в савані та тайзі.
Села можуть генеруватися в холодних біомах тайги та крижаних рівнин. Будинки виготовлені з ялинового дерева, як тайгові села.
Села є 2% шансу генеруватися як зомбі-селища. Будинки в зомбі-селах містять павутиння та моховитий кругляк.
0.16.0build 1Додані підводні фортеці.
Pocket Edition
1.0.0alpha 0.17.0.1Додано Край та разом із містами Края.
Added igloos.
1.1.0Доданий лісовий особняк.
1.1.3Додані копалини.
Bedrock Edition
1.4.0Додані затонулі кораблі.
Додані сховані скрині.
bedrockДодані підводні руїни.
1.10.0Додано аванпост розбійників.
Перевидані села.
Legacy Console Edition
TU5CU11.0Patch 1Patch 1Додано села, покинуті шахти і фортеці.
TU12Додано пустельні колодязі.
TU141.04Додано храми в пустелях і джунглях.
TU19CU71.12Додані хатини відьом.
TU31CU191.22Patch 3Додана підводна фортеця.
TU43CU331.36Patch 13Додано копалини та іглу.
TU54CU441.52Patch 24Patch 4Доданий лісовий особняк.
TU691.76Patch 38Додані затонулі кораблі, підводні руїни, айсберги, та сховані скрині.

Див. також