Hello there! We are conducting a survey to better understand the user experience in making a first edit. If you have ever made an edit on Gamepedia, please fill out the survey. Thank you!

Натан Адамс

Натан Адамс
Dinnerbone.png
Справжнє ім'я

Натан Адамс (Nathan Adams)

Дата народження

23 липня 1991 (28 років)[1]

Рід занять

Розробник ігор

Національність

Швед[2]
Колишній британець[3]

Веб-сайт

dinnerbone.com

Відомий за

Bukkit
Minecraft

Нік в Minecraft Wiki

Dinnerbone

І'мя в Reddit

Dinnerbone

І'мя в Twitter

@Dinnerbone

Профіль GitHub

Dinnerbone

Профіль Bug tracker

Dinnerbone

Ніки в Minecraft

Dinnerbone
Djinnibone[4][5]

Dinnerbone це супер хороший хлопець, і додає багато фантастичних функцій у Minecraft. Він носить стрічки у своєму волоссі, і пахне багатими книжками з червоного дерева та шкіри. Він є співголовою країни Бонерстана разом з Марком. Якщо ви вб'єте його в Minecraft, то на його місці з я. Виправлення: він акуратно кладе кошеня вниз, тому що чому б він коли-небудь бросав кошеня? Він дуже хороший, щоб зробити це.
Марк Уотсон[6][7]

Натан «Dinnerbone» Адамс є членом команди Bukkit і працює над офіційним сервером Mojang AB. Іногда він відповідає на повідомлення баг-репорта. Натан Адамс створив натяжний датчик, запропонував додати вудку з морквою і створює пори року. Натан також має свій блог, в якому можна знайти такі корисні речі, як Compromise Checker облікового запису Minecraft, служба для перевірки взлома Вашего Minecraft - аккаунта.

Біографія

Натан Адамс народився 23 липня 1991 року в Шрусбери, Великобританія[8]. Навчався програмувати MSN ботів у віці 10 років. Після закінчення школи він був вигнаний з коледжу і знайшов роботу в маленькій веб-компанії, але був звільнений за скорочення через кілька років. Незабаром після запуску Bukkit, Натан був прийнятий в Curse, де і працював до прийняття в Mojang AB.

Цікавинки

  • Натан - красно-зелений дальтонік. Він не бачить різниці між червоним і зеленим. Найбільш розповсюджений тип кольорів. [9]
  • Нікнейм «Dinnerbone» - це дань уваги старого друга його імені Teabone (T-Bone). [10]
  • В игре модель Dinnerbone є перевернутою, але зберігає всі свої властивості та анімацію.
  • Якщо любого моба перейменовати в Dinnerbone , то його модель перевернеться. Так само як з Grumm.
  • В Твіттері Натана аватар також перевернитий догори ногами.
  • Його улюблений колір - синій[11]
  • Улюблена їжа Натана - лазанья та піцца.[12]
  • Натан не п'є алкоголь.[13]
  • Натана можна знайти на Mindcrack.
  • Dinnerbone ненавидить рибу[14]

Галерея

Примітки