Написана книга

Написана книга
Написана книга.png
Тип

Предмети

Міцність

Ні

Поновлюваний

Так

Складається

Так (16)

Перша поява

1.3.1 (12w17a)

Номер

dec: 387 hex: 183 bin: 110000011

Текстовий
ідентифікатор

written_book

Java Edition.pngMclogo.svg

Тільки для Java Edition і Bedrock Edition

Написана книга (англ. Written Book) — предмет, що отримується після підписання книги з пером. В інвентарі написана книга переливається бузковим цвітом, як зачаровані речі. Після підписання книгу можна знову редагувати (можливо тільки за допомогою сторонніх програм, таких як NBTedit).

Використання

В інвентарі книга називається так, як назвав її написав гравець, але якщо вона була отримана за допомогою команди /give або редактора інвентарю, то відображатися буде нормальне назва — «Написана книга». На першому рядку буде написано назву книги, і «by Імя_гравця». Повне ім'я — це ім'я гравця, який написав книгу або «Player», якщо книга була підписана під час гри без підключення до інтернету. Зображення написаної книги дещо відрізняється від зображення книги з пером: воно має такий же червоний відтінок, але без пера. Вміст книги є додатковим набором даних, що відносяться до предмету. Це означає, що коли книга буде знищена, її вміст буде втрачено разом з нею (на відміну від карт).

Якщо написана книга отримана за допомогою команди /give або редактора інвентарю, на ній не буде вказано ім'я автора, і якщо її відкрити, вона буде порожньою. При цьому книга підписана і редагувати її не можна.

В одиночному світі дану книгу можна використовувати як історію гравця, який виживає в світі, який розписує про всі свої моменти. Але цим багато хто може займатися з метою цікавинки.

Клонування

Інгредієнти Рецепти крафта Опис

Написана книга +
Книга й перо

2345678
Первісна книга не губиться

При виділенні написаної книги в інвентарі під ім'ям автора буде вказано, чи є книга оригіналом («Original»), копією оригіналу («Copy of Original»), або копією іншого копії («Copy of Copy»). Оригінали з копіями не складаються разом, як і їх дублікати. Дублікати копій копіювати не можна.

Історія

Java Edition
1.3.1 12w17a Написані книги додані в гру.
12w22a Написаними книгами можна торгувати.
1.7.2 13w36a Написані книги можна копіювати тим же способом, що і карти, але з використанням книжок з пером замість порожніх карт. Можна зробити кілька копій відразу, поклавши більше книг з пером у сітку крафта.
Написані книги також можна скласти в стопки по 16 штук.
1.8 14w02a Під час копіювання написаних книг в копіях вказується, дублікатом чого вони є (оригіналу або копії). Ця інформація відображається під ім'ям автора при виділенні. Дублікати копій копіювати не можна.
Bedrock Edition
1.2 Написані книги додані в гру. На відміну від Java видання, на екрані поміщається відразу 2 сторінки.

Помилки

Питання, що стосуються «Написана книга», ведуться в сховищі звітів про помилки. Повідомте про проблеми там.

Цікаві факти

  • Книгу можна продати за смарагди щодо 2 копії за 1 смарагд. Це робить «друкарський бізнес» в грі дуже вигідним.
  • Написані книги часто використовуються в картах на проходження як «сценарій» карти, так як вони зручніше табличок, бо займають менше місця і легше піддаються редагуванню (до підписання).
  • Книги можна перейменувати на ковадлі.
  • Написану книгу можна редагувати з використанням NBT-тега.
  • Написана книга використовує текстуру, яка трохи відрізняється від текстури звичайної книги.
  • Написані книги переливаються, як зачаровані речі, незважаючи на те, що не є такими.

Галерея

Див. також