Мандрівник Края

Мандрівник Края
Мандрівник Края.png
Мандрівник Края з блоком.png
Здоров'я

До Beta 1.9-pre3: 20 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svg)
Після Beta 1.9-pre3: 40 (Heart.svg × 20)

Сила атаки

Легко: 4 (Heart.svgHeart.svg)
Нормально: 7 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHalf Heart.svg)
Складно: 10 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svg)

Перша поява

Beta 1.8-pre1

Дроп

Перлина Енду 0-1 при смерті

Досвід

Сфера досвіду-тех.gif

Звуки
Внутрішній ID

?

ID об'єкта

enderman

Мандрівник Краю (англ. Enderman — буквально людина з Краю), або ендермен — нейтральний моб, який доданий в гру в Adventure Update. Перший скріншот, на якому він зображений, був опублікований Нотч в пості на Google+[1] і підписаний як Enderman [2]. Цей моб — один з найвищих мобів Minecraft: його висота дорівнює трьом блокам.[3] Рідний світ мандрівника — вимір Край. Навколо мандрівника Краю завжди з'являються фіолетові частки, подібні до тих, які ширяють близько порталу в Нижній світ. Присутній у всіх трьох вимірах.

Зовнішній вигляд

Мандрівник Края виглядає як високий чорний гуманоїд з довгими руками, з довгими ногами і коротким тулубом. Очі мандрівника Края фіолетового кольору. Навколо мобу літають фіолетові частки, подібні до тих, які літають біля порталу в Нижній Світ. Мандрівник Края примітний тим, що у нього рухлива не нижня а верхня щелепа, яка з'єднана з нижньою щелепою тільки двома висуваються суглобами.

Поведінка

Зазвичай мандрівник Края безцільно ходить по території і переміщується у випадковому напрямку. Іноді бере з собою який-небудь блок, який потім може поставити в іншому місці. Поводиться нейтрально, однак проявляє агресію до гравця, якщо той буде побитий або подивиться мандрівникові в очі. Під час агресії мандрівник Края відкриває рот і трясеться, переслідуючи гравця і телепортуючись до гравця/від гравця/за спину гравця/в бік від гравця. Якщо гравець подивився мандрівникові в очі, то він може видати гучний страшний крик. Якщо ви не вбили мандрівника Краю, а він не вбив вас, то через якийсь час він заспокоїться, але почне переслідувати гравця, буде телепортуватися до нього. Через деякий час він перестає переслідувати гравця.

Якщо у гравця на голові гарбуз, то мандрівник Края не атакуватиме, яким би чином гравець на нього не дивився.

Мандрівник Края отримує шкоди, перебуваючи у воді і під дощем. Потрапивши в подібні умови, він відразу телепортується в безпечне для себе місце.

Мандрівник Края з'являється в темних печерах і в нічний час, причому досить рідко.

Мандрівники Края мешкають величезними зграями в Краю.

Перенесення блоків

Мандрівник Края може збирати, переносити і встановлювати блоки. Цей моб спавнится без блоків в руках, але може збирати деякі блоки. В руках у нього будь-якої блок трохи більше, ніж в руках у гравця. Дослідження в попередніх версіях [4] показали, що мандрівник Края може збирати навіть корінну породу, але більш пізні тести і розтин коду демонструють, що це вже виправлено. Список того, що міг піднімати і ставити мандрівник Края:

Камінь Трава Земля Кругляк
Дошки Пісок Гравій Золота руда
Залізна руда Вугільна руда Деревина Листя
Губка Скло Лазуритова руда Лазуритовий блок
Пісковик Вовна Кульбаба Мак
Коричневий гриб Червоний гриб Золотий блок Залізний блок
Цегляний блок Динаміт Книжкова полиця Моховитий кругляк
Діамантова руда Діамантовий блок Верстак Руда редстоуну
Кавун Лід Кактус Глина
Гарбуз Пекельний камінь Пісок душ Світлокамінь
Джек-Ліхтар Кам'яна цегла Коричневий величезний гриб Червоний величезний гриб

Після Beta 1.8 Нотч оголосив, що він змінить спосіб взаємодії мандрівників Краю з блоками. Починаючи з Beta 1.9-pre2, мандрівник Края може піднімати тільки такі блоки:

Трава Земля Пісок Гравій Кульбаба
Мак Коричневий гриб Червоний гриб Динаміт Кактус
Глина Гарбуз Джек-Ліхтар Кавун Підзол

Після додавання деяких блоків в 1.7, мандрівники Краю тепер можуть піднімати такі блоки:

Трава Земля Пісок Червоний пісок Гравій
Соняшник Рожевий кущ Бузок Півонія Кульбаба
Різанець Тюльпани Черемша Мак Блакитна орхідея
Ромашка Коричневий гриб Червоний гриб Динаміт Кактус
Глина Гарбуз Джек-Ліхтар Кавун Підзол

Досягнення

Піктограма Досягнення Опис Предок Завдання (якщо відрізняється) Внутрішній ідентифікатор
Advancement-plain-raw.pngПригодаПригоди, розвідки та бойові діїУбийте будь-яку сутність або будь-яка інша особа.minecraft:adventure/root
Advancement-plain-raw.pngМисливець на монстрівВбийте будь-якого ворожего монстраПригодаminecraft:adventure/kill_a_mob
Advancement-fancy-raw.pngЗвіробійВбити всіх ворожих монстрівМисливець на монстрівВбийте усіх цих 24 мобів. Інші натовпи ігноруються для цього просування.minecraft:adventure/kill_all_mobs
Advancement-oval-raw.pngСвітло в кінці тунеляСкористайтеся тотемом безсмертя, щоб перехитрити смертьМисливець на монстрівminecraft:adventure/totem_of_undying

Історія

Java Edition Beta
1.8 pre1
Доданий мандрівник Края. Може підбирати будь-які блоки. Очі зеленого кольору. Випускає чорний дим, горить на сонці.
1.8 Тепер очі мандрівника і дим фіолетового кольору.
Java Edition
1.0.0 Beta 1.9-pre3 Збільшено кількість очок здоров'я: 40 (Heart.svg × 20) замість 20 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svg).
Beta 1.9-pre4 Може заспавнитися в Краю. У цьому світі мандрівники Краю спавнятся найчастіше.
RC1 Додані звуки для мандрівника Края. До цього використовувалися звуки зомбі.
1.3.1 12w22a Трохи вдосконалений ШІ.
1.7.2 pre Більше не реагують на гравця, якщо той його б'є в творчому режимі.
1.8 14w06a Тепер телепортується після отримання шкоди.
14w11a Тепер ходить трохи швидше.
1.9 15w31a Мандрівники Края тепер залишаються ворожими до гравця, незважаючи на контакт з водою.
Мандрівники Краю при смерті дають блок, який тримали.
Більше не можуть брати блоки крізь стіни.
Мають анімацію атаки.
1.10 16w20a Можуть заспавнитись в Нижньому світі.
Може піднімати і ставити пекельний камінь.
1.11 16w32a ID мандрівника Краю змінений з Enderman на enderman.
16w35a Тепер отримує шкоди в 1 (Half Heart.svg) від вибухового бульбашки води.
Pocket Edition Alpha
0.9.0 build 1 Доданий мандрівник Края.
build 2 Тепер має звуки.
Телепортується при польоті снарядів в нього.
build 8 Сила атаки тепер аналогічна такій як в ПК-версії.
0.12.1 build 10 Тепер мандрівник Края уникає потрапляння в воду.
0.14.0 build 1 Мандрівник Края при смерті дропає блок, який він тримав в руках.
0.15.0 build 1 Можуть заспавнитись в Нижньому світі.
Pocket Edition
1.0 build 1 Може заспавнитися в Краю.
При вбивстві тепер випадає перлина Края.
Bedrock Edition
1.2 Мандрівники Краю більше не трясуться при агресії.
При смерті з мандрівників Краю випадає блок, який вони тримали.
Legacy Console Edition
TU5CU11.0Patch 1Доданий мандрівник Края.
TU141.04Тепер відкриває рот і трясеться, коли спровокований.
Мандрівник Края зупиняється перед гравцем. При замаху гравця мечем телепортується гравцеві за спину.
TU43CU331.36Patch 13Можуть заспавнитись в Нижньому світі.
TU57CU491.56Patch 27Patch s7Мандрівники Краю і лусківниці Краю тепер ворожі один до одного.
New Nintendo 3DS Edition
0.1.0 Доданий мандрівник Края.
Мандрівник Краю не горить на сонці і зовсім безцільно телепортується по болотяній місцевості

Починаючи з Beta 1.9-pre2, він не отримує шкоди від сонячного світла і може переміщуватися безцільно (вдень). До того ж, тепер він, потрапивши в воду, телепортується з неї (втрачаючи при цьому інтерес до гравця) і не отримує шкоди від стріл, телепортіруемся. На сонячному світлі абсолютно нейтральний, уникає боїв, телепортіруемся. Якщо його атакувати, тимчасово стає ворожим, але швидко знову стає нейтральним. У попередній версії 14w06a у мандрівника Краю оновлений ШІ.

Цікаві факти

  • Очі у мандрівника Края — це окрема текстура, як і очі павука. Вони точно також світяться в темряві. Якщо в нього кинути зілля невидимості, то його очі будуть видні, однак це виправлено в Bedrock Edition.
  • Для того, щоб мандрівник не телепортувався під час ударів, його потрібно бити по ногах.
  • Оригінальна назва «Enderman» — відсилання до інтернет-мему «Худорлявий чоловік/Slender Man». Можливо, саме така назва була дано цього мобу через його схожості з героєм страшилок. Ця назва для мобу придумав Нотч на Minecraft-гілці Reddit.[5]
    • Через схожість зі Слендерменом багато просили перейменувати його в Farlander'а («Через далекі-земель»). Але Нотч написав про те, що точно не змінить ім'я моба на Farlander, а скоріше перейменує Далекі землі в «The End» (Кінець (або Край)).[6]
  • У версії PAX Beta 1.8 demo з мандрівника Краю випадали діаманти, в наступних версіях з нього випадає перли Краю|, який спочатку не мав застосування.
  • У версії Beta 1.8-pre1 траєкторія атаки і переміщення мандрівника Краю дуже заплутана — він переміщається як на гравця, так і від гравця, і навіть за гравця, причому нерідко отримує шкоди від таких маневрів (врізаючись в стіни, падаючи з обривів, виходячи на світло (до Beta 1.9-pre2), падаючи в воду і ін.).
  • До Beta 1.9pre2 мандрівник Краю горів на сонці.
    • Скелети і зомбі можуть вижити днем, перебуваючи у воді, мандрівник Краї був позбавлений такого шляху порятунку, але все ще міг переміщуватися в темне місце.
  • Мандрівника Края неможливо вбити з лука. Він переміщується від стріли до потрапляння в нього.
    • Якщо вистрілити з лука стрілою з ефектом, мандрівник Краю отримає ефект від стріли, незважаючи на те, що увернётся від стріли.
    • Якщо мандрівникові нікуди переміщуватися (для цього, наприклад, можна створити стіни з води або прибрати всі блоки навколо), то стріли будуть відскакувати від нього.
  • Мандрівник Края має можливість відкрити рот. У його текстурі щелепи відокремлені від черепа, і він відкриває рот перемістивши череп вище щелеп. Таким чином, мандрівник Края — перший моб, який може фізично відкрити рот, не перемикаючись на іншу текстуру.
  • У версії Beta 1.8-pre2 очі і дим мандрівника Краю були перефарбовані в фіолетовий.
  • У мандрівника Краї за час створення три рази міняли колір очей, спочатку зіниці були блідо-блакитного кольору, потім вони стали зеленими, а до фінальної Beta 1.8 їх перефарбували в фіолетовий колір.
  • Падаючи з великої висоти у воду, мандрівник Края може вижити, переміщуватися в момент зіткнення з водою.
  • Може переміщуватися тільки в тому випадку, якщо знаходиться в просторі більше, ніж 3 блоку (обсяг мандрівника).
  • При установці мандрівником Края блоків не перевіряється, чи можна його поставити на даний блок. Тому вони можуть ставити квіти і кактуси на «неправильні» блоки. Якщо, скажімо, для мобоферми або чогось подібного вам знадобилося поставити кактус в «заборонене» місце, заробите кілька стопок кактуса на автоматичної кактусовій фермі, покрийте ними кілька стопок піску і залиште гру на кілька годин. Коли мандрівники хаотично розкидають кактуси, приберіть зайві. Розумно буде прив'язувати ферму до того місця, де опинився кактус, тобто фактично побудувати її навколо тієї точки, де пощастило порушити обмеження. Увага! Якщо такий блок оновити, то він випаде, тому треба діяти акуратно.
  • Якщо в мандрівника Края потрапить вогненна куля від іфрита або роздавальника, то мандрівник загориться і переміщується. На іфрита він не стане нападати.
  • Мандрівника Края можна засипати піском або гравієм, при цьому він буде задихатися і незабаром помре. Переміщуватися засипаним він не може, але може підібрати кинутий на нього блок
  • Більшість звуків, які видають мандрівники Края — це голоси людей, які розмовляють «Hi», «Hello» і «What's up», тільки пущені в зворотному напрямку, уповільнені і спотворені.
  • Для того, щоб мандрівник краю перестав проявляти агресію, можна перезайти на карту або вилити під собою воду. Буває корисним у вимірі Край.
  • Якщо мандрівник буде убитий залізним големом, шанс випадання перлів буде збільшений.
  • Мандрівник Края, з'явившись в селі, може вступити в бій з залізним големом, що захищає це село і її жителів.

Помилки

Питання, що стосуються «Мандрівник Края», ведуться в сховищі звітів про помилки. Повідомте про проблеми там.

Галерея

Примітки