Лід

Лід
Ice.png
Тип

Твердий блок

Прозорість

Частково (-2 до світла)

Висвітлення

Ні

Діє гравітація

Ні

Вибухостійкість

2.5

Міцність

0.5

Інструмент

Поновлюваний

Так (починаючи з 12w17a)

Складається

Н/Д

Займистий

Ні

Дроп

Цей же блок

Перша поява

Alpha 1.0.4

Номер

dec: 79 hex: 4F bin: 1001111

Текстовий
ідентифікатор

ice

Лід (англ. Ice) — напівпрозорий блок. Гравець трохи ковзає, якщо ходить по льоду. Лід плавиться, якщо поблизу знаходиться джерело яскравого світла (факел, лава, лампа або палаюча піч) при силі світла 11 і вище, однак при таненні льоду в Нижньому світі вода не утворюється. Може бути легко зламаний чим завгодно, але кайло допоможе зламати лід набагато швидше.

Лід утворюється лише в тому випадку, якщо над джерелом води немає жодного будь-якого блоку.

Якщо безпосередньо під блоком знаходиться вода або будь-який твердий блок (або табличка), то після того, як гравець розколе лід, на його місці з'явиться вода, інакше блок просто пропаде. При руйнуванні льоду в режимі «Творчість» вода не утворюється. Коли лід тане через світло, вода утворюється незалежно від наявності блоків поруч. У старих версіях гри утворився джерело нерухомою води. Також за допомогою льоду і джерела світла можна було створити датчик поновлення блоку, так як при таненні утворилася нерухома вода, яка починає текти при оновленні блоку.

Отримання

Лід можна отримати будь-яким інструментом, зачарованим на "Шовковий дотик".

Руйнування

Лід можна добути будь-яким інструментом, але використання кайла прискорює процес. Лід у вигляді блоку випадає тільки при використанні інструменту, зачарованого на «Шовковий дотик». Після цього його можна використовувати як вікно, як прискорювач при водної транспортуванні предметів, а також як компактну воду, так як лід складається в пачки по 64.

Натуральна генерація

Лід генерується тільки в [[Біом# Холодні біоми|холодних біомах]] на місці джерел води, таких як озера, річки і океани.

Використання

Як інградієнт крафту

Інгредієнти Рецепти крафта Результат Опис

Лід

Сухий лід [Лише у Java Edition і Bedrock Edition]

Історія

Java Edition Alpha
1.0.4 Доданий лід.
Java Edition
1.0.0 Beta 1.9-pre2 Лід може бути видобутий кайлом, зачарованої на «Шовковий дотик», і принесений в Нижній світ, як джерело води.
Beta 1.9-pre3 Тепер лід не може бути видобутий кайлом, зачарованої на «Шовковий дотик».
1.3.1 12w17a Відновлена можливість добування льоду кайлом, зачарованої на «Шовковий дотик», але можливість створити джерело в нижньому світі, використовуючи лід, була вилучена.
1.7.2 13w41a Лід, вода і портали тепер видимі, якщо дивитися на них через один одного.
13w42a Помилка, яка призводить до того, що води не видно, якщо дивитися на неї через лід.
13w42b Воду знову видно через лід.
1.13 1.13-pre2 Ексклюзивно для Java Edition: з дев'яти блоків льоду тепер можна скрафтіть щільний лід.
Pocket Edition Alpha
0.8.0 В інвентар режиму творчості був доданий лід.
Bedrock Edition
1.2 Лід тепер повністю прозорий.
Legacy Console Edition
TU1CU11.0Patch 1Доданий лід.
TU141.04Відновлена можливість добування льоду кайлом, зачарованої на «Шовковий дотик», але можливість створити джерело в нижньому світі, використовуючи лід, була вилучена.

Цікаві факти

  • Лід утворюється швидше під час снігопаду.
  • Якщо гравець їде на свині, коні, віслюку, мулі або на ламі по льоду, то вони будуть швидко переміщатися по льоду, що робить пересування через крижані озера дуже швидким.
  • Якщо встановити на блок льоду плиту, грядку, килим, то при ходьбі по плиті, ви будете ковзати.
  • Якщо поставити на лід пісок душ, то гравець буде йти ще повільніше, ніж просто по піску душ.
  • Якщо помістити протягом води на поверхні льоду, дроп буде плисти дуже швидко.
  • Лід в суперплоскому світі, за умови, що останній шар — вода, яка не буде генеруватися ні за яких умов до тих пір, поки гравець не встановить хоча б п'ять блоків під водою.
  • По льоду можна пересуватися дуже швидко на човні.

Помилки

Питання, що стосуються «Лід», ведуться в сховищі звітів про помилки. Повідомте про проблеми там.

Галерея