Лазуритова руда

Лазуритова руда
Лазуритова руда.png
Тип

Твердий блок

Прозорість

Ні

Висвітлення

Ні

Діє гравітація

Ні

Вибухостійкість

15

Міцність

3

Інструмент

Поновлюваний

Ні

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Дроп

Цей же блок

Перша поява

Beta 1.2

Номер

dec: 21 hex: 15 bin: 10101

Текстовий
ідентифікатор

lapis_ore

Лазуритова руда (англ. Lapis Lazuli Ore) — це руда, додана в гру в оновленні Beta 1.2. Як і всі неметалеві руди, цей блок не вимагає переплавки для подальшого використання. З руди випадає досвід і 4-8 штук лазуриту, який використовується для фарбування, створення барвників, крафта лазуритових блоку і зачаровиванія предметів.

Отримання

Лазурит видобувається кам'яним, залізним чи діамантовим кайлом.

Блок Лазуритова руда
Міцність 3
Інструмент
Час руйнування[note 1]
Рука 15
Дерев'яна 7.5
Кам'яна 1.15
Залізна 0.75
Діамантова 0.6
Золота 1.25
  1. Час для незачарованних інструментів в секундах.

Природна генерація

Руда зазвичай генерується на висоті 32 блоків і нижче. Найвища концентрація лазуритовою руди знаходиться на висоті 19 блоків від корінної породи, і становить близько 0,05%. На висоті максимальної концентрації лазурит зустрічається в 1,5 рази частіше, ніж діамантова руда. В цілому, зміст лазуритовою руди становить 3,43 блоку на чанк, що трохи більше діамантової.

Переплавлення

Отримавши лазуритових руду киркою з заклинанням «Шовковий дотик», можна переплавити її в лазурит, але це вкрай неефективний спосіб його видобутку, так як з руди при видобутку випадає 4-8 лазуриту (використовуючи кирку з заклинанням Удача III — 16 і більше), а при переплавки - тільки 1.

Історія

Java Edition Beta
1.2 Додана лазуритова руда. При видобутку випадає лазурит в кількості 1 штуки.
1.2_02 Джеб підтвердив, що лазуритова руда дуже рідкісна, і збільшив кількість випадає лазуриту до 4-8.
Java Edition
1.0.0 Beta 1.9-pre3 Додано зачарування. Видобуток самої лазуритової руди можлива тільки при копанні киркою, зачарованої на «Шовковий дотик». Далі, цю руду можна виплавити для отримання лазуритових блоків.
Beta 1.9-pre6 Лазурит тепер можна виплавити для отримання синього барвника.
1.3.1 12w22a Плавка і видобуток лазуритовою руди, як і інших руд, блоків і предметів, дає гравцеві очки досвіду. При видобутку однієї стопки лазуритовою руди гравець отримає 13 рівнів досвіду.
Спрайт блоків в інвентарі були перевернуті зліва-направо.
1.13 17w47a Числовий ID блоку став дорівнювати 21.
Pocket Edition Alpha
0.1.0 Додана лазуритова руда.
?При видобутку випадають ресурси.
?При видобутку випадає досвід.
Legacy Console Edition
TU1CU11.0Patch 1Додана лазуритова руда.
New Nintendo 3DS видання
0.1.0 Додана лазуритова руда.

Додатково

  • Лазурит в реальному житті є синім виробним каменем і використовується в ювелірних виробах. До кінця 20-х років XIX століття також застосовувався для створення ультрамаринового пігменту.
  • Спочатку з руди випадала 1 одиниця лазуриту. Але Jeb визнав, що руда зустрічається дуже рідко, і збільшив кількість випадаючих барвників до 4-8 штук в оновленні Beta 1.2_02.
  • Текстури інших руд (крім смарагдовою і кварцовою) мають однакове розташування прожилок і розрізняються лише кольором, а лазуритових руда використовує іншу текстуру і тому зовні відрізняється. Лазуритових блок теж не схожий на блоки з інших руд.
  • У Кишеньковому виданні лазурит зустрічається на 10-15% менше, ніж діаманти.

Проблеми

Питання, що стосуються «Лазуритова руда», ведуться в сховищі звітів про помилки. Повідомте про проблеми там.

Галерея