Курка

Попередження.svg
Курка
Chicken.png
Baby Chicken.png
Здоров'я

4 (Heart.svgHeart.svg)

Перша поява

Alpha 1.0.14

Дроп

Перо (0-2) після смерті
Сира курятина (1) після смерті
Смажена курятина (1) після смерті від вогню
Яйце випадково, кожні 5-10 хвилин, поки жива

Досвід

1 - 3

Звуки
Внутрішній ID

93

ID об'єкта

Chicken

Кури (інколи називають качками[1]) - це пасивні моби на яких можна натрапити в Minecraft. Кури постачають пір'я, сиру курятину і курячи яйці, що необхідно для стріл, їжі та торту, відповідно. Курка має 0.875 блоки у висоту, 0.5 блоки у ширину і 0.8125 блоки завдовжки. Із кинутого яйця у 1 із 8 випадків вилупиться курчатко, а у 1 із 256 - одночасно четверо.

Зовнішній вигляд

Кури мають біле оперення, крила, жовтий дзьоб та червоний гребінець.

Поведінка

Кури безцільно блукають навколо, але мають непоганий алгоритм пошуку шляху. Вони не стараються вилазити із води. Кури, будучи в темному оточенні будуть шукати світло, а також будуть іти за гравцем, коли той тримає у руках пшеницю(дивись Розведення).

Коли курка падає з висоти, вона розгортає крила і повільно приземляється, таким чином не отримуючи ушкоджень. У воді, вони також розгортають свої крила і тримають їх на поверхні. Кури не можуть лазити по драбині, але наверх їх може штовхати гравець.

Поки жива, курка буде нести яйця кожні 5-10 хвилин (від 6000 до 12000 тіків). В одному експерименті, 9 курок знесли 50 яєць за 40 хвилин (7.2 хвилин/яйце на кожну курку в середньому), у іншому - 20 курок знесли 81 яйце за 30 хвилин (у середньому - 7.4). Курчата будуть ходити за дорослими, незалежно від того, це їх батьки чи ні.

Розведення

Курчатко може вилупитись, якщо кинути куряче яйце, що дозволяє розводити їх досить легко. Із кожного яйця у 1/8 випадків вилупиться курча, а у 1/256 - одразу чотири. Це означає, що 5 стаків яєць (80 штук) дасть приблизно 11 курчат.

Курчата рухаються швидше, чим дорослі і видають інші звуки. Зростання відбувається приблизно 20 хвилин. Курчата не несуть яєць і після смерті не дають ресурсів.

Доросла курка несе яйце, в середньому, кожні 7.5 хвилин. Тому, для отримання курчатка може знадобитись 55 хвилин, якщо збирати яйця з однієї курки і кидати їх. Роблячи це з більшою кількістю курок (декілька десятків), можна вдвічі збільшувати популяцію щогодини.

Також, кури розмножуються після годування їх пшеницею. Дорослі кури, після спарювання, зможуть поїсти знову через п'ять хвилин. Новонароджене курча буде ходити за своїми батьками (або найближчими дорослими, якщо воно вилупилось із яйця).

Кури, як і інші тварини, будуть іти за вами будь-куди, поки ви тримаєте у руках пшеницю. Цим можна скористатись, щоб привести курей у загін, для простішого розведення. Це також буде працювати, якщо знаходитись у човні, але варто слідкувати за тим, щоб кури змогли вас наздогнати. У експерименті з розведення курс з годуванням кожні 5 хвилин і киданням яєць, 2 курок стають 5 курками + 8 курчатами за 30 хвилин і 18 пучків пшениці, і нарешті 19 курок + 18 курчат за годину і 74 пучки пшениці.

Добування

Гравець може легко розводити курок зробивши для них безпечну закриту область. Утримання колонії курей має значні переваги, так як це дає невичерпне джерело пір'я, сирої курятини і яєць. Також можлива повністю автоматична яйце-ферма. Найпростіший метод - розмістити курей в басейні, воду якого утримують написи, так, що їх яйця будуть падати у зону для збору.[note 1]

Історія

Java Edition Alpha
1.0.14 (Seecret Friday 7) Додана курка.
Java Edition Beta
1.8 Сира курятина була представлена разом із системою голоду. Перед цим кури, після смерті, давали тільки пір'я.
Java Edition
12w07a Кури отримали нову ШІ систему.

Дрібниці

  • Якщо смертельний для курки удар дав поштовх, або скинув її зі скелі, "труп" також буде падати повільніше ніж звичайно, а анімація махання крилами буде продовжувати відтворюватись.
  • Коли курка їде на вагонетка, її неможливо атакувати, так як зона влучення в курку повністю перекривається зоною влучення у вагонетку.
  • Кури - єдині моби звичайного світу, які можуть заспавнитись (вилупитись із яйця, якщо його кинути) у Пекельному світі в режимі виживання.
  • Курей іноді плутають з качками через їх широкий дзьоб і можливість плавати.
    • Можливо, саме тому Notch твітнув, що змінив курей на качок за два тижні до кінця Beta,[2] викликавши метушню на Twitter. Через декілька дня після цього, Jeb, продовжуючи отримувати гнівні листи, сказав, що це був просто жарт.[3].
  • Якщо кинути яйцем у скляну панель, то з невеликою вірогідністю курча заспавниться з іншої сторони панелі. Теж саме стосується і залізних ґратів.
  • Незважаючи на те, що насправді кури - не живородні тварини, у грі вони можуть народити живих курчат.
  • Курей можна заманювати пшеницею.
  • У внутрішньої сторони голови курей немає текстури, що дозволяє заглянути у нутро курки.
  • Оцелоти нападатимуть на курей.
  • Дослідження показали, що кури найшвидші у тіканні із загонів, коли ті відкриті.
  • Кури можуть знести яйце поки здихають.

Текстура

Default Chicken Texture

Галерея

Дивись також

Нотатки

  1. Багатьох гравців може дратувати шум, який створюють кури, тому рекомендується розміщувати ферми як мінімум на відстані 16 блоків від найбільш відвідуваних зон.

Посилання