Gamepedia was upgraded to MediaWiki version 1.31 on Wednesday November 14th. To learn more about the upgrade and its effects click here.

Кругляк

Кругляк
Cobblestone.png

Прозорість

Ні

Висвітлення

Ні

Чи діє гравітація

Ні

Вибухостійкість

30

Інструмент

Поновлюваний

Так

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Дроп

Цей же блок

Значення даних

dec: 04 hex: 4 bin: 100

Ім'я

кругляк

Круглякблок, що використовується для створення різних речей. Має нерівне тверде покриття. Кругляк в природі зустрічається тільки в підземеллях, селищах, цитаделі, чи коли вода і лава вступають в контакт. Він широко використовується в створенні стін для конструкцій середньовічнього вигляду, таких як: замки, вежі і дороги. Кругляк отримується з каменю. Кругляк трохи важче добувати, ніж простий камінь. Існує його альтернатива: камінь з мохом, який можна добути тільки в підземеллях. Лусочниці мають можливість ввійти і сховатись в кругляк.

Використання

Кімната з кругляку.

Кругляк є одним з основних будівельних блоків, необхідних для крафту багатьох необхідних інструментів та предметів. Він потрібен для створення печей, кам'яних сходів, кам'яних плит, кам'яних інструментів та зброї, важелів, поршнів, роздавачів і варильних стійок. У зв'язку з великою кількістю каміння, кругляк широко використовують, як будівельний матеріал. Його можна переплавити в печі, щоб отримати камінь. Кам'яні інструменти прості у виготовленні і доступні на самому початку гри, що робить їх дуже ефективними, навіть якщо є залізо. Однак, вони мають низьку здатність до зачарування, випередивши навіть дерев'яні інструменти.

Переплавка

Інгредієнти Процес » Результат
Кругляк

Як інгридієнт для крафту

Інгредієнти Процес » Результат
Кругляк

Кругляк
і Палиця

Кругляк,
Лоза

Кругляк,
Жезл Блейза

Кругляк,
Залізний зливок,
Редстоун,
і Дерв'яні дошкиs

Кругляк,
Лук,
Редстоун

Кругляк,
Редстоун,
Кварц

Кругляк,
Редстоун

Досягнення

Піктограма Досягнення Опис Вимоги для здобуття досягнення (якщо різні) Availability Очки досягнень Xbox Trophy type (PS)
Xbox PS Bedrock Nintendo

Hot TopicFurnaceConstruct a furnace out of eight cobblestone blocksAltAltAltYesTime to Mine!Pick up a furnace from a crafting table output.
Construct a furnace out of eight stone blocksYesYesYes

Dispense With ThisDispenserConstruct a Dispenser.YesYesYesYesAcquire Hardware

Chestful of CobblestoneCobblestoneMine 1,728 Cobblestone and place it in a chestYesYesYesYesA player must mine 1,728 cobblestone and place 1,728 cobblestone, or 27 stacks, in a chest. The cobblestone placed in the chest does not have to be the same cobblestone that was mined.

Відео

Історія

Кругляк був одним із перших блоків, як показують нам ранні Кадри Minecraft-у, коли гра була лише клоном Infiniminer, який називався "Cave Game". Текстуру кругляку Нотч використовував в його попередній грі RubyDung. Кругляк був видалений в 0.0.19a, але повернувся в 0.0.20a. Він був видалений в зв'язку з відсутністю місця у інвентарі. Через темний колір він використовувався в піксельному арті, щоб зробити інші темні блоки, такі як чорна вовна чи обсидіан.

Кругляк був використаний у логотипі на офіційному сайті гри і у головному меню в самій грі.

Він починав з такої текстури: 30px, яка дуже схожа до текстури в Pre-Beta 1.7, але з меною кількоістю деталей. В Minecraft 1.7 текстура була змінена з цього 30px на поточну, яка світліша і трохи гладша.

Дрібниці

  • Кругляк створюється під час взаємодії води та лави.
    • Це означає, що нескінченна кількість кругляку може бути створена за допомогою його генераторів, технічно кваліфікувавши його як відновлюваний ресурс.
    • Коли вода контактує з джерелом лави - створюється обсидіан.
  • Кругляк стійкий до ґастів, що робить його корисним для охорони порталів.
  • До виходу бета-версії 1.3 кругляк використовувався для створення кам'яних плит.
  • У вихідному коді гри Кругляк згадується як "stonebrick".
  • Незважаючи на те, що кругляк має багато тріщин, він має більш високий опір вибуху, ніж більшість блоків і знаходиться на одному рівні з багатьма іншими, включаючи камінь.
  • Ви можете знайти кругляк в підземеллях, селищах чи в місцях, де зливаються лава і вода.

Посилання