Кругляк

Кругляк
Cobblestone JE6 BE3.png
Тип

Твердий блок

Прозорість

Ні

Висвітлення

Ні

Діє гравітація

Ні

Вибухостійкість

30

Міцність

2

Інструмент

Поновлюваний

Так

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Дроп

Цей же блок

Перша поява

Classic Pre 0.0.9a (13 травня 2009)

Номер

dec: 04 hex: 4 bin: 100

Текстовий
ідентифікатор

Див. Значення даних

Кругляк (англ. Cobblestone) — блок, що використовується для створення різних речей. Має нерівне тверде покриття. Кругляк в природі зустрічається тільки в підземеллях, селищах, цитаделі, чи коли вода і лава вступають в контакт. Він широко використовується в створенні стін для конструкцій середньовічнього вигляду, таких як: замки, вежі і дороги. Кругляк отримується з каменю. Кругляк трохи важче добувати, ніж простий камінь. Існує його альтернатива: камінь з мохом, який можна добути тільки в підземеллях. Лусочниці мають можливість ввійти і сховатись в кругляк.

Використання

Кімната з кругляку.

Кругляк є одним з основних будівельних блоків, необхідних для крафту багатьох необхідних інструментів та предметів. Він потрібен для створення печей, кам'яних сходів, кам'яних плит, кам'яних інструментів та зброї, важелів, поршнів, роздавачів і варильних стійок. У зв'язку з великою кількістю каміння, кругляк широко використовують, як будівельний матеріал. Його можна переплавити в печі, щоб отримати камінь. Кам'яні інструменти прості у виготовленні і доступні на самому початку гри, що робить їх дуже ефективними, навіть якщо є залізо. Однак, вони мають низьку здатність до зачарування, випередивши навіть дерев'яні інструменти.

Переплавка

Інгредієнти Процес

Кругляк +
Будь-яке паливо

Як інгридієнт для крафту

Інгредієнти Рецепти крафта Результат

Кругляк

Плита з кругляку

Кругляк

Сходи з кругляку

Кругляк

Піч

Кругляк +
Палиця

Кам'яна сокира

Кругляк +
Палиця

Кам'яне кайло

Кругляк +
Палиця

Кам'яна мотика

Кругляк +
Палиця

Кам'яна лопата

Кругляк +
Палиця

Кам'яний меч

Палиця +
Кругляк

Важіль

Лоза +
Кругляк

Моховитий кругляк

Жезл блейза +
Кругляк

Варильна стійка

Кругляк +
Будь-які дошки +
Залізний зливок +
Червона пилюка

Поршень

Кругляк +
Лук +
Червона пилюка

Роздавач

Кварц +
Кругляк +
Червона пилюка

Спостерігач

Кругляк +
Червона пилюка

Викидач

Досягнення

Advancement-plain-raw.pngКам'яне століттяДобудьте камінь новою киркоюMinecraftОтримайте кругляк у ваш інвентар.minecraft:story/mine_stone

Історія

Кругляк був одним із перших блоків, як показують нам ранні Кадри Minecraft-у, коли гра була лише клоном Infiniminer, який називався "Cave Game". Текстуру кругляку Нотч використовував в його попередній грі RubyDung. Кругляк був видалений в 0.0.19a, але повернувся в 0.0.20a. Він був видалений в зв'язку з відсутністю місця у інвентарі. Через темний колір він використовувався в піксельному арті, щоб зробити інші темні блоки, такі як чорна вовна чи обсидіан.

Кругляк був використаний у логотипі на офіційному сайті гри і у головному меню в самій грі.

Він починав з такої текстури: 30px, яка дуже схожа до текстури в Pre-Beta 1.7, але з меною кількоістю деталей. В Minecraft 1.7 текстура була змінена з цього 30px на поточну, яка світліша і трохи гладша.

Дрібниці

  • Кругляк створюється під час взаємодії води та лави.
    • Це означає, що нескінченна кількість кругляку може бути створена за допомогою його генераторів, технічно кваліфікувавши його як відновлюваний ресурс.
    • Коли вода контактує з джерелом лави - створюється обсидіан.
  • Кругляк стійкий до ґастів, що робить його корисним для охорони порталів.
  • До виходу бета-версії 1.3 кругляк використовувався для створення кам'яних плит.
  • У вихідному коді гри Кругляк згадується як "stonebrick".
  • Незважаючи на те, що кругляк має багато тріщин, він має більш високий опір вибуху, ніж більшість блоків і знаходиться на одному рівні з багатьма іншими, включаючи камінь.
  • Ви можете знайти кругляк в підземеллях, селищах чи в місцях, де зливаються лава і вода.