Камінь Края

(Перенаправлено з Камінь Енду)
Камінь Края
End Stone.png
Тип

Твердий блок

Прозорість

Ні

Висвітлення

Ні

Діє гравітація

Ні

Вибухостійкість

?

Міцність

?

Інструмент

Поновлюваний

Ні

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Дроп

Цей же блок

Перша поява

Beta 1.9pre4

Номер

dec: 121 hex: 79 bin: 1111001

Текстовий
ідентифікатор

end_stone

Marsh Davies Mojang avatar.png Здійсніть подорож до Енду, і ви знайдете вимір вічної, беззоряної ночі — пурпурної порожнечі, в якій плавають дрібні острови… щоз чого саме? ... Я особисто вважаю, що це якась пориста, коралоподібна речовина, природно виростаюча з невидимих спор, які плавають у тумані ночі.
Marsh Davies[1]

Камінь Края або ендерняк (англ. End Stone) — блок, що генерується в краю для створення поверхні в усьому вимірі.

Опис

Камінь Края видобувається кайлом, має високу вибухостійкого і міцністю, можливо, на противагу пекельному каменю — основного блоку Нижнього світу.

Виглядає камінь Края як перефарбований в білястий жовтий, інвертований, кругляк.

Отримання

Руйнування

Камінь Края має високу міцність, але якісні зачаровані кайла добувають його стрімко. Камінь Края можна з величезною швидкістю добувати на головному острові, але при грі на сервері рано чи пізно він може там закінчиться. В такому випадку можна переміститися на віддалені острови Краю і добувати його там, або відродити дракона Краю і добути трохи блоків після перемоги над ним. Саме відродити, так як при живому драконі ви не зможете комфортно добувати камінь Края.

Блок Камінь Краю
Міцність 3
Інструмент
Час руйнування[note 1]
Рука 4.5
Дерев'яна 2.25
Кам'яна 1.15
Залізна 0.75
Діамантова 0.6
Золота 0.4
  1. Час для незачарованних інструментів в секундах.

Використання

Як інгредієнт при крафті

Інгредієнти Рецепти крафта Результат

Камінь Енду

Ендер-цегла

Вирощування хорусів

Тільки на камені Края можна вирощувати хорус, вимір не грає ролі, т.е. Рослина вирощується і в звичайному світі, і в Нижньому світі. Для того, щоб виростити хорус, потрібно встановити квітку хорус на блок камня Края. Над квіткою має бути достатньо місця, освітлення не грає ролі. При зборі врожаю спочатку зрізаються квітки, а потім стовбур біля основи.

Будівництво

Камінь краю — найміцніший блок, що зрушується поршнями, при будівництві поршневих дверей з метою захисту від гравців або кріпера має сенс використовувати саме його. На серверах цей блок має високу цінність і може бути використаний разом з цеглою Краю для демонстрації вашого багатства і могутності.

Історія

Java Edition
1.0.0 Beta 1.9-pre3 White Stone Old.png Доданий камінь Края.
Камінь Края можна добути тільки киркою, при видобутку випадає кругляк, як у звичайного каменю.
Beta 1.9-pre4 Змінено текстура каменю Края.
Beta 1.9-pre5 До цієї версії, у каменю Края, видобутого «Шовковий дотик», відсутня назва при наведенні курсору.
1.9 15w31a Камінь Края тепер використовується при крафті цегли з каменю краю.
1.13 17w47a Числовий ID блоку став рівен 121.
1.14 18w50a Змінена текстура камня Края.
Pocket Edition Alpha
0.9.0 build 1 Доданий камінь Края. Так як вимір Край відсутня, натуральна генерація цього каменю в режимі Виживання неможлива.
Pocket Edition
1.0 build 1 Камінь Края тепер генерується в краю і використовується при крафті кам'яної цегли Краю.
Legacy Console Edition
TU7CU11.0Patch 1Доданий камінь Края. Так як вимір Край відсутня, знайти цей блок в режимі Виживання неможливо.
TU9Доданий Край, де генерируется камінь Края.
New Nintendo 3DS Edition
1.7.10 Доданий Край, де генерируется камінь Края.

Проблеми з об'єктом

Питання, що стосуються «Камінь Края», ведуться в сховищі звітів про помилки. Повідомте про проблеми там.

Цікаві факти

  • Мандрівники Края не можуть його зібрати.
  • Дракон Края проходить крізь нього, як і через обсидіан, не руйнуючи блок і не отримуючи пошкоджень.
  • Камінь Края має ту ж текстуру що і кругляк, тільки в іншому кольорі.

Галерея

Примітки

  1. "Block of the Week: End Stone" – Minecraft.net, May 5, 2017