Камера

Камера
Camera.png
Внутрішній ID

?

ID об'єкта

?

Блок камери
Camera Block.png
Тип

?

Прозорість

?

Висвітлення

0

Діє гравітація

Ні

Вибухостійкість

?

Міцність

?

Інструмент

?

Поновлюваний

Ні

Складається

Так (64)

Займистий

Ні

Згорає в лаві

?

Дроп

Цей же блок

Номер

dec: ? hex: ? bin: ?

Текстовий
ідентифікатор

Див. Значення даних

Information icon.svg
Тільки для Education Edition и Bedrock Edition

Камера — це об'єкт, здатний знімати та зберігати зображення. У Education Edition він працює разом із пунктом портфоліо для створення колекцій зображень.[1]

Хоча камери існують у Bedrock Edition, їх можна отримати лише за допомогою попереднього 1.13.0 світів або за допомогою редагування інвентаризації.

Отримання

Камеру можна отримати в творчому режимі або за допомогою команди /give.‌[Лише у Education Edition]

У Bedrock Edition камеру можна отримати, використовуючи лише доповнення або редактори інвентаризації.

Дроп

З блоку

Ідентифікатор Код Дроп
За замовчуванням
Запрограмований Камера 1
(100%)

Використання

Інформація

Використання камери з інвентаря знімає знімок екрана від першої особи. Він також може бути розміщений, створюючи об'єкт камери, який може відстежувати користувача та робити знімки з точки зору камери. Фотографії, зроблені фотоапаратом, відображаються у портфоліо.

Знімки на крупному плані предмета на землі можна зробити, утримуючи клавішу ⇧ Shift, клацнувши ПКМ.

Дроп блоку

Ідентифікатор Код Дроп
За замовчуванням
Запрограмований Камера 1
(100%)

Значення даних

ID

Назва Ідентифікатор Числовий ідентифікатор Ключ переладу
Блок
camera 242 tile.camera.name
Предмет
camera 498 item.camera.name
Сутність
tripod_camera 62 entity.tripod_camera.name

Історія

Pocket Edition Alpha
0.1.0Camera old.png Камеру можна знайти у файлі Pocket Edition.apk .[2][3]
Щоб використовувати камеру, обладнайте її в руці гравця, а потім подивіться у напрямку, за яким гравець хоче зробити знімок. Довго натискайте на екран, і камера падає на землю, де стоїть плеєр. Крок назад, потім натискайте на камеру, поки вона не почне виділяти частинки диму. Дим означає, що зроблено знімок, і камера може зникнути відразу після цього.
Камери тепер використовуються нескінчення.
17 травня 2012 рокуOldcam.png Ідентифікатор предмета для камери (456) був виявлений, і об’єкт тепер гравці можуть побачити в грі вперше.
0.2.0Оригінальну текстуру штатива камери видалено.
0.5.0Камера тепер невидима і видає стандартний звук пошкодження плеєра.
0.7.0Додана функція "F1" (Hide GUI), яка зробила камеру застарілою.
0.8.0?Egg JE1 BE1.png Камера зараз схожа на яйце в інвентарі гравця.
0.9.0build 1Об'єкт камери видалено. Томмазо також заявив: "Це не означає, що він назавжди мертвий, насправді у мене є багато ідей для цього! Я думаю, що це повернеться, коли з'являться шейдери, спільний доступ і червоний камінь."[4]
0.14.0build 1Повторно додали камеру. Він доступний лише в редакторах інвентаризації.
Camera.png Текстура камери була змінена
У цій версії, якщо плеєр спавнить камеру, покидає світ і приєднується назад, він викликає блискавку.
0.14.2Ідентифікатор елемента камери змінено на 498, але наразі його не можна використовувати. Суб'єкт тепер може бути заспавнений яйцем виклику зі значенням пошкодження 62.
Згідно з мовними файлами гри, порожня мітка, яка з’являється кожного разу, коли навести палець на камеру, тепер сказала б Сфотографувати. Однак клавіша нічого не робить.
0.15.0build 1На попередній порожній етикетці, згаданій вище, тепер відображаються слова Фотографувати.
Здоров'я об'єкта камери тепер 2 (Heart.svg) замість 4 (Heart.svgHeart.svg).
Тепер камера не викликає блискавку.
0.16.0build 1Камера тепер має блокову форму в інвентарі, але все ще спавнить сутність. Однак блок можна розмістити лише за допомогою команди та редагування.
Клавіша Сфотографувати працює зараз, але файли зображень не створюються.
Найдавніший ідентифікатор для камери (456) тепер відноситься до портфоліо.
build 2Camera Block.png Тепер у камери є форма елемента, і блок видалено. Однак це все ще можна отримати на серверах.
Портфоліо, який працює разом із камерою для створення колекцій зображень, видалено.
build 4Форму елемента камери видалено, і камеру більше не можна отримати або розмістити за допомогою будь-якої команди.
Bedrock Edition
1.8.0beta 1.8.0.8Camera.png Camera Block.png Камера реалізована.
Тепер об'єкт камери може бути заспавнений яйцем вкилику зі значенням пошкодження 258.
1.12.0beta 1.12.0.2Тепер камеру можна отримати за допомогою команди /give.
1.13.0beta 1.13.0.1Камера більше не може бути отримана за допомогою команди /give.
Додана функціональність камери. Знімки екрана, зняті камерою, тепер можна зберігати у папку screenshots.
Камера тепер є частиною перемикання Education Edition.
Камери більше не мають анімації смерті, коли їх вбиває гравець, і натомість миттєво виділяють частинки диму.
Education Edition
1.0Camera.png Camera Block.png Додані камери з портфоліо
1.4.0Камери більше не мають анімації смерті, коли їх вбиває гравець, а натомість миттєво виділяють частинки диму.

Майбутнє

На панелі Minecraft Pocket Edition в MineCon 2012, а також в одному з потоків Jbernhardsson було заявлено, що плани на майбутнє включають намагання належним чином використовувати камери, можливо, простіший спосіб зробити скріншоти та поділитися ними з іншими.[5] У BlockTalk Q&A камеру коротко згадували як частину більш широкої теми "спільного використання", запланованої на Education Edition у майбутньому.[6] Пізніше він був реалізований у Education Edition, використовуючи камеру, щоб зробити знімки екрана та поділитися ними у спеціальній книзі.

Проблеми

Звіти про помилки, пов’язаних з «Камера», підтримуються в системі відслідковування помилок Mojira. Повідомляйте про виявлені помилки там (англійською мовою).

Факти

  • Текстура камери під нею повертається неправильно.
  • Блок камери моментально ламається.
  • Блок камери не задихається і не є прозорим.

Галерея

Див. також

Примітки