Кальмар

Кальмар
Squid.png
Перша поява

Beta 1.2

Дроп

Чорнильний мішок (1-3) після смерті.

Внутрішній ID

?

ID об'єкта

Squid

Попередження.svg

Кальмар (англ. Squid) — це моб, який спавниться у воді. Кальмари завжди пасивні відносно гравця, як і до інших наземних мобів. Їх можна знайти у воді на будь-якій глибині, у будь-якому біомі незалежно від рівня складності.

Зовнішній вигляд

Кальмари мають 8 щупалець, блакитно-бірюзову шкіру і зуби, які можна помітити під головою.

Використання

Після смерті, кожен кальмар дає 1 - 3 чорнильні мішки, які можна використовувати для фарбування вовни. Чорнильний мішок, як один із барвників, можна використати безпосередньо на вівці, перед стрижкою. Це дасть змогу отримати чорну вовну. Змішавши барвник у різних пропорціях iз кістковим борошном, можна отримати світло-сірий та темно-сірий барвники. Jeb підтвердив, що починаючи з 1.3.0, ви зможете змайструвати записну книгу, використовуючи чорнильний мішок, перо і книгу.

Поведінка

Під час плавання, щупальця кальмара створюють видимість поштовхів, які рухають його вперед. Кальмар буде залишатись на місця, або безцільно рухатись в межах одного рівня і ніяк не буде реагувати на гравця, навіть якщо той буде атакувати.

Кальмари схильні збиратись біля джерел світла під водою таких, як лампа, cвітлокамінь чи гарбузовий ліхтар.

Кальмар залишатиметься живим, але нерухомим, якщо потрапить на землю. Вони зазнають шкоди від падіння і вогню, як всі інші моби, але не можуть втонути, бо є водними істотами.

Кальмари можуть спокійно плавати проти течії, на відміну від інших мобів, яких вона штовхає назад.

Добування

Цікаво, що кальмари - слабенькі плавці і не можуть плити вгору по течії, особливо, коли мова йде про водоспад. Найпростіший шлях загнати в пастку велику кількість кальмарів - викопати яму на дні океану чи великого озера, розмірами приблизно 8х8 і глибиною в 3 блоки. Течія затягне кальмарів, які будуть над ямою. Можна побудувати складку систему із воронок і каналів, яка буде доставляти захоплених кальмарів в одне місце.

Історія

Кальмари були представлені у оновленні Beta 1.2.

У Beta 1.3, кальмарам дали можливість пересуватись у трьох вимірах (замість пересування по дну).

У Beta 1.5, кальмари не могли плавати вгору. Коли вони намагались це робити, то "сповзали" на той же рівень, що призводило до скачкоподібної анімації. Найбільш вірогідно, це було виправлено у Beta 1.7.

У Beta 1.8 Pre-release 1, кальмари були єдиними мобами, які не давали досвід при їх вбивстві. Це виправили у 1.8 Pre-Release 2.

До Beta 1.7 кальмари не деспавнились, на відміну від інших мобів. Це зробило кальмарів популярними домашніми улюбленцями, яких можна було тримати у себе вдома у акваріумі. Однак, це було виправлено, тому-що тривалий рух вниз міг завести їх в глибокі западини, що значно ускладнювало задачу отримання чорнильних мішків, так як інші кальмари не спавнились, поки місцева популяція не зменшувалась. У 1.7 кальмари почали деспавнитись, як інші моби, що, ймовірно, було підготовкою до набагато глибших океанів, які пришли з оновленням 1.8.

Галерея

Баги

  • Незважаючи на те, що кальмари не мають ніг, вони видають звук ходьби, коли пливуть через блок.
  • Якщо зайти на сервер гри по мережі, кальмари можуть з'явитись над хмарами. Однак, вони потім зникають.
  • Під час онлайн затримок, позиції мобів не оновлюються сервером, що приводить до особливо неправдоподібних рухів кальмарів, таких як політ і проходження через блоки.
  • Якщо гравець знаходиться далеко, кальмари повертаються головою догори і плавають на одному місці, поки гравець не підійде ближче.
  • Після вбивства, кальмар дає чорнильні мішок, але проходить декілька секунд, перш ніж він сам зникне. Можливо, це тому, що моби відіграють анімацію "смерті", яка не сумісна із кальмарами.
  • Під час онлайн затримок, кальмари тимчасово захищені від T.N.T.
  • Під час онлайн затримок, кальмар буде злітати в повітря, якщо вдарити їх певними предметами.
  • Кальмари, після смерті, можуть не дати кульок досвіду.
  • Якщо гравець дивиться на кальмара не дивлячись на його тіло, два його щупальця не з'являються.
  • Під час серверних затримок, кальмар може "плавати" на землі, якщо така земля знаходиться на висоті 1-2 блоки над водою.
  • Інколи у грі по мережі в режимі виживання, спавнери будуть спавнити кальмарів на землі.

Дрібниці

  • Кальмари перші, і у найближчому майбутньому єдині, водні моби, за виключенням риби; однак, риба, поки що, це не моб, а тільки предмет.
  • Якщо вдарити кальмара під водою, він підніметься приблизно на 1/3-1/2 блоку.
  • Кальмари не отримують пошкоджень, якщо атакувати їхні щупальця
  • До Beta 1.4, використання відра на кальмарі, поки той не доторкався до інших блоків давало молоко.
  • Кальмар можна заспавнитись у Пеклі, якщо принести туди воду, де можна спавнитись. Це можна зробити за допомогою розбивання льодяних блоків.
  • Справжні кальмари мають 8 кінцівок і 2 щупальця, тоді як Minecraft кальмар має тільки 8 кінцівок. що робить їх більш схожими на восьминогів. Це може бути розбіжністю у перекладі через те, що у шведській мові кальмар і восьминіг називаються однаково (Bläckfisk - Чорнильна риба).
  • Кальмар поводить себе як наземний моб у спробі проїхатись у вагонетці. Однак, це не завжди корисно, так як рейки і вода не можуть знаходитись у межах одного блоку.
  • Кальмар - це перший пасивний моб, який спавниться при будь-якому рівні освітлення, у воді, без трави.
  • Коли світ тільки завантажився, всі кальмари орієнтовані своїми щупальцями на схід.
  • Кальмари можуть заспавнитись у підземних озерах чи водоспадах, через їх особливість спавнитись у будь-якій воді (незалежно від того, є блок джерелом чи течією).
  • У RC2, коли кальмари виходили з води і були поранені, вони видавали звуки поранення гравця.
  • Спаунери кальмарів будуть спавнити їх тільки на рівні 60, так як великі водні масиви (океани, річки, наземні озера) з'являються тільки на цій висоті. Це значить, що кальмари більше не будуть спавнитись у водних річках чи підземних озерах.
  • Кальмар, селянин і сніговий голем єдині моби, які не мають звукового супроводу. (Снігові големи не мають звукового файлу бездіяльності, однак вони мають один звук: коли кидаються сніжки.)
  • Кальмари - єдині пасивні тварини, які не можуть розмножуватись; однак, вони спавняться як і інші тварини, що розмножуються.
  • Кальмар може отримати ушкодження від падіння.