Казан

Казан
Cauldron.png
Тип

Твердий блок

Прозорість

Так

Висвітлення

Ні

Діє гравітація

Немає

Вибухостійкість

10

Міцність

2

Інструмент

Поновлюваний

Так

Складається

Предмет: Так(64)
Блок: Так (64)

Займистий

Ні

Дроп

Цей же блок

Перші появи

лише код: Beta 1.9-pre2
офіційний реліз: Beta 1.9-pre3

Значення даних
Блок
dec: 118 hex: 76 bin: 1110110
Річ
dec: 380 hex: 17C bin: 101111100
Текстовий
ідентифікатор

Див. Значення даних

Казан — це блок, що може бути заповнений водою коли гравець клацне ПКМ на блок з відром з водою. Коли заповнений, то може бути використаний для наповнення трьох скляних колб, або, з 1.4, може бути використаний аби змити барвники зі шкіряної броні, тим самим, витрачаючи таку саму кількість води, що і для заповнення скляної колби (третину). Колби з водою далі стають основними інгрідієнтами варки зілль, використовуючи варильну стійку. Зараз заповнений казан, без використання модів чи чит-кодів - єдиний спосіб зустріти воду у Пеклі. Казан може бути знайдений у Witch Huts, так як і верстак.

Крафт

Інгредієнти Рецепти крафта

Залізний зливок

Історія

Java Edition
1.9-pre2 Було додано казан. Спочатку планувався для створення зілль, проте казани не мали власного ID, що робило створення зілль недоступним. Казани могли бути створені при роботі з модифікацією, котра додавала наступне:
  • Казани могли бути заповнені відром з водою.
  • Присвоєння інгрідієнту для зілля воді могло спричинити появу по-різному розфарбованої текстури лави, тож присвоєння будь-яких інших інгрідієнтів для зілль давало заповненому казану причину змінити колір рідини.
  • Вичерпування рідини з присвоєними інгрідієнтами давало можливість зіллю отримати ефекти присвоєних інгрідієнтів, тобто, якщо зілля було зварене з магмовим кремом давало гравцю ефект "Вогнестійкість".
1.9-pre3 Система була змінена на легшу проте на не дружню для гравця,[1] з того часу властивість казана варити зілля була дана варильній стійці.[2][3] Казанам був даний блоковий ID та речовий ID. Казан можна було зкрафтити, проте властивість присвоєння зіллю ефектів через варку у заповненому водою казані була видалена.
12w22a Казани заповнювались, якщо були розташовані під час дощу чи грому.
12w34a Пофарбовану барвниками шкіряну броню при клацанні ПКМ з нею у руці на казан заповнений водою змивав фарбу, присвоєну шкіряній броні.
12w40a Казани можна знайти у Generated structures.

Дрібниці

  • Казани не вміщують у собі лаву чи молоко, проте зілля, що були зварені у котлі у Beta 1.9 Pre-Release 2 показували текстуру лави.
  • Після знищення, казани з водою не виливають воду, лише випадає казан.
  • Коли казан був видобутий з водою у ньому, вода також "ламалась" так, ніби це був твердий блок.
  • З версії 1.0.0, казани могли використовуватися для законного отримання води у Пеклі, адже вода випаровувалась після спроби встановити її виливанням із відра.
  • Якщо в казані є вода, поршень може товкати його.
  • Якщо в казані є вода, врна не гаситиме ніяку істоту (мобів чи гравців), що були підпалені.
  • В режимі Креатив, якщо спробувати політати всередині казана з блоком над головою, помилка спричинить "стирчання" у блоці без можливості піднятися чи опуститися.
  • Стоячи у казані, коли той посувається поршнем, можна пройти скрізь казан, переважно бути перенесенним разом із ним.
  • Восьмого листопада 2011 року, Джеб твітнув репост з пропозицією варити їжу у казані, сказавши, що це може бути додано пізніше.[4]
  • Можливо посунути вагонетку всередині казана, використовуючи поршні та плити.
  • Також, краще не використовувати казани як джерело води для зілль: можна використати 1 джерело води для наповнення нескінченої кількості скляних колб, адже повністю заповнений казан може заповнити лише 3 скляних колби; крім того, крафт казана дорожчий за крафт відра: 7 залізних зливків проти 3. Але, лише завдяки казану можливо наповнювати скляні колби у Пеклі. Також, лише казаном можна відмити шкіряну броню від фарби, джерелом води такого зробити не можна. Крім того, у казана є властивість наповнюватись дощем у місцевості, де важко знайти, чи де немає джерела води (Наприклад, у суперпласкому світі).
  • Вогонь над казаном швидко тушиться.
  • Існувала помилка, що дозволяє використати казан аби заповнити пусту колбу у Пеклі і колба з водою не з'явиться у інвентарі, доки не відкрити скриню.
  • У казан неможливо закинути будь-яку річ чи блок.
  • Не можна проповзти скрізь казан, ви все одно впадете всередину.
  • Стріли "стирчать" у воді в казані.
  • Казан має шанс у 15.5% бути заповненим принаймні на одну третину за одне випадання дощу (Протестовано на 1000 казанах протягом звичайного 15-ти хвилинного дощу).
  • Якщо стояти у казані з водою на поверхні, бульбашки дихання не будуть показані, і гравець може втопитись.
  • Текстура казана використовується воронкою.

Галерея

Дивись також

Посилання

Тематичні посилання